Ik snap hoe je het bedoelde hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja samen doen wij het best goed!
en dit staat er weer anders als dat ik bedoel
ja hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Geen reet te doen op school telt dat ook
Uhm... nouja, vooruit, omdat het dinsdag isquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Geen reet te doen op school telt dat ook
Ja, lekker, koffie!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hoorwelkom! koffie , thee limonade ?
wacht maar tot je gaat werken, en je vergaderingen moet bijwonen. das pasquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Misschien is een kop koffie wel handig om wakker te worden
Een uur wachten op een korte instructie die waarschijnlijk in 5 minuten is afgelopenvraag me af wat ik hier uberhaubt nog doe
Gelukkig maar, zoiets is dan fijn om te ontvangen jaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:01 schreef draculettetje het volgende:
idd wel echt een lief mailtje, maar da's dan van de collega's die bedoelen het ook altijd goed, die weten ook dat ik niet zomaar thuis blijf
Maar anders niet!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uhm... nouja, vooruit, omdat het dinsdag is
Gast, je klinkt oudquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wacht maar tot je gaat werken, en je vergaderingen moet bijwonen. das pas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar idd leuk wordt het niet
Vergadering heb ik net al gehadquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, zo gaan die dingen hequote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
nou nee, eerder ervaren in dat soort dingenquote:
Hier ook hoor, heb wel eens vergaderingen gehad in een te klein muf ruikend hok met 6 man... en die duurde dan ook nog is 2 uur!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou nee, eerder ervaren in dat soort dingen
Life's a bitch.... en bespaar me die "Je moeder" grapquote:
je zou bijna aan een darkroom gaan denkenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hier ook hoor, heb wel eens vergaderingen gehad in een te klein muf ruikend hok met 6 man... en die duurde dan ook nog is 2 uur!
Nee echt gezellig was dat
zeker! eerder kon ik me ook mn bed echt uitslepen maar de afgelopen dagen lukt het me gewoon niet,quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zoiets is dan fijn om te ontvangen ja
je kan tegenwoordig dingen tergelijk met je pc ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:08 schreef Dribbel_ het volgende:
dat jullie baas dit pikt![]()
en hier hangen jullie een beetje de hele dag uit ?
hihi er zijn ook mensen die ff tussendoor wat postenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:08 schreef Dribbel_ het volgende:
dat jullie baas dit pikt![]()
en hier hangen jullie een beetje de hele dag uit ?
ja en dat ook natuurlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan tegenwoordig dingen tergelijk met je pc ?
was maar een geinjte , snap je wel toch ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je zou bijna aan een darkroom gaan denken![]()
Multitasken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Life's a bitch.... en bespaar me die "Je moeder" grap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja erg he?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je zou bijna aan een darkroom gaan denken![]()
Serieus?!?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Haha dan eten we even, en dan weer volop spammenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi er zijn ook mensen die ff tussendoor wat posten
en vooral rond de lunch is het hier stil
Ehquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Duuuhquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
was maar een geinjte , snap je wel toch ?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Hahaha nee dat is zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
en msn natuurlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eh
Echt waar? Ik dacht dat ik alleen maar kon fokken op m'n laptop
Hier wel... anders krijg ik een foutmeldingquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eh
Echt waar? Ik dacht dat ik alleen maar kon fokken op m'n laptop
Aaaaightquote:
Muwoa zo effectief zal het niet zijn toch ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo niet ? doe het al jaren. en thuis eigelijk ookquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muwoa zo effectief zal het niet zijn toch ?
www.iloveim.comquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:14 schreef draculettetje het volgende:
msn kan ik dan niet op het werk
Overdag... gast je bent al om 05.00 aan het werk toch? Dat is nog 's nachtsquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, msnen op m'n werk doe ik overdag meestal niet...
Nee, dan kom ik m'n bed uit, ben er 'pas' om 6 uur hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Overdag... gast je bent al om 05.00 aan het werk toch? Dat is nog 's nachts
nee msn doe ik ook niet hier hoor, voordat je denkt van welquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, msnen op m'n werk doe ik overdag meestal niet...
Als ik alleen maar met werk bezig ben, dan neemt mijn productiviteit juist afquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo niet ? doe het al jaren. en thuis eigelijk ook
idd das vet uitslapen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, dan kom ik m'n bed uit, ben er 'pas' om 6 uur hoor
pasquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, dan kom ik m'n bed uit, ben er 'pas' om 6 uur hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |