Laat ik beginnen, ¤100!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:43 schreef Sgele het volgende:
[..]Het waren de laatste!! het is een collectors item!!
De hoogste bieder!!!![]()
Ik heb gewoon een 2.1 ding van logitech... ik gebruik m'n pc hier alleen om te gamen en te downloaden eigenlijk ... films kijk ik gewoon in de huiskamer, al moet ik zeggen dat die van jullie wel erg vet zijn. Misschien toch maar eens gek doen denk ik
Nee nog niet, wat is je adres?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
had je mij ook tegevoegd bell ? dan moet ik ff kijken
Ik jou ook op msn!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb dan wel maar 2 boxen, maar het is wel een 2.1 THX setje. Dus als ik de bas voluit doe, en het volume op 50 % dan trilt alles weg op mijn kamer. Over het setje van Droxz ga ik het geeneens hebben...
Trouwens Droxz, ik heb je toegevoegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
die sets heb ik altijd als waardeloos ondervonden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laat ik beginnen, ¤100!
Ik gebruik mijn pc voor audio/films/gamen/downloaden... vandaag eigenlijk
Inderdaad, en maar aan die kabel trekken en sjorren om weer geluid te krijgenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die sets heb ik altijd als waardeloos ondervonden.
bijv. ineens werkt de linkerspeaker neit meer.
Donequote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
whitewidow76@gmail.com
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik jou ook op msn!Ok top, pff echt een heftig setje hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Dat is niet verkeerd! In mijn windows staat mijn bas bijna uit, anders word ik helemaal gek hahahaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
mijn subwoofer van mn stereo, is denk 50x50x50cm (mn stereo staat erop)
je wil niet weten hoeveel bass daar uit komt.
hij staat ook altijd in de -
Ben wel tevreden, zeker via de pc (X-fi fatality...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok top, pff echt een heftig setje hoor!
Ik had die al is voorbij zien komen die geluidskaart, in hoeverre verschilt die van een Creative kaart?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben wel tevreden, zeker via de pc (X-fi fatality...)
En ik game met een headset op
het is een creative kaartquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik had die al is voorbij zien komen die geluidskaart, in hoeverre verschilt die van een Creative kaart?
op die kist zit zelfs een decibel meter hahaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd! In mijn windows staat mijn bas bijna uit, anders word ik helemaal gek hahaha
Zou niet eens weten hoe groot dat ding is, maar klein is anders
Het is inderdaad een creative kaart, de creative X-fi Fitality...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik had die al is voorbij zien komen die geluidskaart, in hoeverre verschilt die van een Creative kaart?
ik moet echt een snellere cpu binnenkort haelnquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is inderdaad een creative kaart, de creative X-fi Fitality...
Het is gewoon een heerlijke snelle kaart, normaal doet je eigen processor een hoop voor je geluid,
in dit geval doe deze geluidskaart dat zodat je processor zeg maar meer tijd over heeft voor andere dingen
(p.s dat maakt in vista dus geen moer meer uit)
decibel meter, wat cool! Dat heb ik dan meer niet hahahahaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
op die kist zit zelfs een decibel meter haha
ik kan de ruiten laten trillen ermee
Aah okquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is inderdaad een creative kaart, de creative X-fi Fitality...
Het is gewoon een heerlijke snelle kaart, normaal doet je eigen processor een hoop voor je geluid,
in dit geval doe deze geluidskaart dat zodat je processor zeg maar meer tijd over heeft voor andere dingen
(p.s dat maakt in vista dus geen moer meer uit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |