kan je trouwens zelf niet zon hd verwisselen ? eentje van 500gb erin ofzo ?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bij mij komt die wel, maar wacht nog even op de pricedrop
Ja ga ik ook doen, heb trouwens UT3 weer van mijn pc gegooid, beetje saai werd hetquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kom eens bij ons op teamspeak zou ik zeggen!
(als je gaat gamen achter je pc, of even niets te doen hebt)
geen idee!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ga ik ook even doenAlleen een gekraakte versie, draait die?
hahaha, ik speel geen zombie, vind ik zelf niet zo leuk om te spelen...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok screenshots maken dat ik nog #1 sta dus
Ja dat kan, staat gewoon uitgelegd in de handleiding hoe dat moetquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je trouwens zelf niet zon hd verwisselen ? eentje van 500gb erin ofzo ?
ikzelf heb 7.1quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
5.1 speakerset en zo'n headset werkt bij mij nooit hahaha
Ziet er wel geinig uit dat ding!
Whehe ik ook...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen idee!
Scheinheiligmodus=aan "Ik koop gewoon altijd mn games"
add mij/WL anders op msn, mijn msn adres is mijn nickname hier zonder "dr" @ hetemail.comquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ga ik ook doen, heb trouwens UT3 weer van mijn pc gegooid, beetje saai werd het
Ik deze, THX setjequote:
mja ik vind het heerlijk om als zombie iedereen te besmettenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, ik speel geen zombie, vind ik zelf niet zo leuk om te spelen...
Speel liever gungame, is lekker snel
Heb maar een klein kamertje hoor (tenminste dat vind ik, met al die spullenquote:
Ga ik doenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
add mij/WL anders op msn, mijn msn adres is mijn nickname hier zonder "dr" @ hetemail.com
Ik deze:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik deze, THX setje
[ afbeelding ]
Altijd baas boven baasquote:
Opzich om eens per zoveel tijd te spelen, wel ok..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik vind het heerlijk om als zombie iedereen te besmetten
echt geweldig als je ziet hoe men reageert
Ach, ik gebruik hem ook om dvd's te kijken luisteren, en zit via een splitter optisch ook aangesloten op:quote:
Ja dat is ook zo, en het is toch een THX setje dus daar komt een puist geluid uit zetten. Wat heeft die nou gekost?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ach, ik gebruik hem ook om dvd's te kijken luisteren, en zit via een splitter optisch ook aangesloten op:
Mijn game pc
Mijn mediactre
Mijn dvd speler
Waarom een dure audio set kopen, als dit ook zo prima werkt toch
WTF, die wil ik hebben man! Waar kan ik die kopen, prijs maakt me niets uit!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:38 schreef Sgele het volgende:
ik heb deze
[ afbeelding ]heel vet hoor...
mensen...'werk ze' vandaag
Hij staan nu in de pricewatch voor ¤279.. maar ik heb er toen wel meer voor betaald hahahahaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, en het is toch een THX setje dus daar komt een puist geluid uit zetten. Wat heeft die nou gekost?
Hahaha, ik moest lachenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:38 schreef Sgele het volgende:
ik heb deze
[ afbeelding ]heel vet hoor...
mensen...'werk ze' vandaag
de pc loopt zn tijd ver vooruit qua mediaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ach, ik gebruik hem ook om dvd's te kijken luisteren, en zit via een splitter optisch ook aangesloten op:
Mijn game pc
Mijn mediactre
Mijn dvd speler
Waarom een dure audio set kopen, als dit ook zo prima werkt toch
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WTF, die wil ik hebben man! Waar kan ik die kopen, prijs maakt me niets uit!
Hmm valt me mee, dat wordt dus mijn volgende setjequote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij staan nu in de pricewatch voor ¤279.. maar ik heb er toen wel meer voor betaald hahahaha
(en nog extra optische kabels en een splitter)
ja weet je wat het is. bij dit spel kan je de campers bereiken.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Opzich om eens per zoveel tijd te spelen, wel ok..
Maar vind het snel saai worden... net als UT.. leuk voor even...
Ik heb dan wel maar 2 boxen, maar het is wel een 2.1 THX setje. Dus als ik de bas voluit doe, en het volume op 50 % dan trilt alles weg op mijn kamer. Over het setje van Droxz ga ik het geeneens hebben...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:43 schreef Sgele het volgende:
[..]Het waren de laatste!! het is een collectors item!!
De hoogste bieder!!!![]()
Ik heb gewoon een 2.1 ding van logitech... ik gebruik m'n pc hier alleen om te gamen en te downloaden eigenlijk ... films kijk ik gewoon in de huiskamer, al moet ik zeggen dat die van jullie wel erg vet zijn. Misschien toch maar eens gek doen denk ik
En dat samen met een Ak47 waren mijn favo wapens in CSquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja weet je wat het is. bij dit spel kan je de campers bereiken.
daar heb ik dus echt een fucking hekel aan. nog erger dan cheaters!
campers![]()
![]()
![]()
![]()
dan kan je net zo goed 1player gaan spelen.
ik vind de duels juist het leukste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |