Ik bespeur daar enige sarcasme?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook!
Gisteren trouwens aardig zitten COD4'ren, ging echt prima!![]()
Haha dat is ook zo, iedereen zit wel Sony te bashen dat ze overal geld aan willen verdienen. Maar die zetten tenminste gratis demo's op het internet. Nintendo zie ik dat nog niet doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja had ik ooktegenwoordig kost het 500 punten geloof ik.
kut nintendo ! overal geld aan verdienen
Dat zou zomaar kunnen gebeuren... alleen bezoek moet morgenochtend weer vroeg werken... dus wel niet zo laat worden. Daarna op de pc of wii doorgamen. Heb je trouwens je headset al eens gefixt? Zou wel relaxt zijn op teamspeakquote:
Nee niet eens, het ging gewoon echt lekker!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik bespeur daar enige sarcasme?
Logitech headset aanwezigquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen gebeuren... alleen bezoek moet morgenochtend weer vroeg werken... dus wel niet zo laat worden. Daarna op de pc of wii doorgamen. Heb je trouwens je headset al eens gefixt? Zou wel relaxt zijn op teamspeak
lekker daar knap ik van opquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz schuift een bakje thee toe
ik vermoed dat het aan de xi-fi kaart ligt. die moet ik er nog uit halenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen gebeuren... alleen bezoek moet morgenochtend weer vroeg werken... dus wel niet zo laat worden. Daarna op de pc of wii doorgamen. Heb je trouwens je headset al eens gefixt? Zou wel relaxt zijn op teamspeak
mja level 55 , en alle perks natuurlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee niet eens, het ging gewoon echt lekker!![]()
Score: 107592 Minutes: 4655
Score per Minute: 23.1
Player Rank on Server: 1st out of 2,150![]()
demos wel, maar dat internetkanaal moet je toch ook voor betalen ? bij de xbox360 trouwens ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha dat is ook zo, iedereen zit wel Sony te bashen dat ze overal geld aan willen verdienen. Maar die zetten tenminste gratis demo's op het internet. Nintendo zie ik dat nog niet doen.
Voor de pcquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is dat dan weer voor de pc of ook wii
Neeen, internet is gratis, maar spellen voor de PSX downloaden, daar moet je voor betalenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
demos wel, maar dat internetkanaal moet je toch ook voor betalen ? bij de xbox360 trouwens ook.
echt belachelijk. daarom heb ik me nooit in wow ed spellen verdiept.
ik bedoel betaal al voor mn internetabbo, en dan ook nog extra kosten om te spelen
Ik (nog) niet, Droxz en WL welquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan gamen jullie ook daar ook al samen.... geweldig
en nu theepauze tot over een half uurtje
ohhh, ik dacht dat je overal voor moest betalen. maja heb dan ook geen ps3quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Neeen, internet is gratis, maar spellen voor de PSX downloaden, daar moet je voor betalen
ja installeer css ff. nickname whitelightning toevoegenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik (nog) niet, Droxz en WL wel
Kom eens bij ons op teamspeak zou ik zeggen!quote:
Ben idd level 55, en alle perks..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja level 55 , en alle perks natuurlijkmaar neemt niet weg dat je wel goed bent
ik ben nu vaak #1 bij css. maja vast alllemaal kinderen die spelen hahaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben idd level 55, en alle perks..
Heb alleen nog niet alle camouflage dingen voor mijn wapens, en nog geen goude AK47..
Moet met een hoop wapens nog die 150 headshots maken.. en dat is echt moeilijk zeg![]()
Thx voor het compliment, ookal zeg ik het zelf, kan wel aardig knallen
Ik game wel eens met WL samen, best relaxt...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan gamen jullie ook daar ook al samen.... geweldig
en nu theepauze tot over een half uurtje
zeg het maar! wil je opslag ? wil je vrij ? koffie ?quote:
Ik ben beter in css als in COD4quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben nu vaak #1 bij css. maja vast alllemaal kinderen die spelen haha
ik heb geen headset!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik game wel eens met WL samen, best relaxt...
Jammer dat zijn headset het niet meer zo goed doet
quote:
ok screenshots maken dat ik nog #1 sta dusquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben beter in css als in COD4Misschien binnenkort toch maar weer eens spelen hahaha
Bij mij komt die wel, maar wacht nog even op de pricedropquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ohhh, ik dacht dat je overal voor moest betalen. maja heb dan ook geen ps3dacht het gelezen te hebben
Ja ga ik ook even doenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja installeer css ff. nickname whitelightning toevoegen
5.1 speakerset en zo'n headset werkt bij mij nooit hahahaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb geen headset!
[ afbeelding ]
krijg pijn mn kop van headsets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |