Goedemorgen!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:43 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
aha, maar kost die ook punten, of kan ik die gewoon downloaden en op 1 op andere manier op die wii krijgen?... ach, ik google wel even.quote:
hmm inderdaad geen goeie reacties. hij staat wel op #1 in usa.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lijkt me dus echt helemaal niks
volgens mij zit dat gebonden aan je wii. misschien dat ze de browser gehacked hebben ofzo ?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, maar kost die ook punten, of kan ik die gewoon downloaden en op 1 op andere manier op die wii krijgen?... ach, ik google wel even.
Ik heb hem erop gekregen zonder te betalenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mij zit dat gebonden aan je wii. misschien dat ze de browser gehacked hebben ofzo ?
Ik had de trailer gezien en kreeg hetzelfde gevoel als bij 'Epic Movie' ->quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm inderdaad geen goeie reacties. hij staat wel op #1 in usa.
Quote"The best way to describe this movie would be "Complete waste of time, A horrible parody to the masterpiece 300...I don't even advise you to see this movie online for free."
Hahaha zeg dat wel, ik net niet de top 10 gehaaldquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
ben gister trouwens te actief geweest met posten
gewoon gekopieerd ? of had je de beta versie ?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb hem erop gekregen zonder te betalen
denk toch dat het vooral door de nachtelijke uurtjes kwamquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha zeg dat wel, ik net niet de top 10 gehaald
Betaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon gekopieerd ? of had je de beta versie ?
Heftuugquote:
Dan hoef ik er dus ook geen wii points voor te kopen!quote:
Tegenwoordig wel, het was een hele tijd gratis te downloadenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan hoef ik er dus ook geen wii points voor te kopen!
Hoe heb je dat gedaan dan?
ok, toch maar wii points kopen hahahaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel, het was een hele tijd gratis te downloaden
ik doe mn best maar ook dat lukt nietquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
is iedereen weer aan het werk ofzo? het is gelijk weer zo rustig hier
Heeeuh ik hoor daar een hele goede combinatiequote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ok, toch maar wii points kopen hahaha
ik heb trouwens geen zin meer.... bijna weekend... vanavond bezoek + Wii + drank =
Ben even aan het photoshoppen en bezig met een nieuw ontwerp voor mijn blog... ehr ik ben aan het werk bedoel ik !quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
ja had ik ookquote:
sorry, had even wat te doenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
oo, dat loopt uit de handquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ok, toch maar wii points kopen hahaha
ik heb trouwens geen zin meer.... bijna weekend... vanavond bezoek + Wii + drank =
* Dr.Droxz schuift een bakje thee toequote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik doe mn best maar ook dat lukt niet
Dat dacht ik dus ook!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeeuh ik hoor daar een hele goede combinatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |