Hier bijvoorbeeld: http://www.gamecard.nu/pr(...)2000.html?referer=gaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, zo bedoel ik het!![]()
Voordeel, het kan nog allemaal aangepast worden, hoop ik tenminste hahaha
p.s
Waar kan ik eigenlijk van die Wii points kopen?
Ik wil ook kunnen internetten op mijn Wii
ik heb al een 1,5 liter koffie opquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:11 schreef BloodyLotte het volgende:
Maar jullie allemaal een beetje wakker?
Schijt een beer in het bos?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:11 schreef BloodyLotte het volgende:
morgequote:
ik zou geen snes spellen kopen daarmee! gewoon de games , en emu downloadenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, zo bedoel ik het!![]()
Voordeel, het kan nog allemaal aangepast worden, hoop ik tenminste hahaha
p.s
Waar kan ik eigenlijk van die Wii points kopen?
Ik wil ook kunnen internetten op mijn Wii
Mwah heb er stiekem toch wel een paar gekochtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou geen snes spellen kopen daarmee! gewoon de games , en emu downloaden
ik heb 2x zon wii-kaart gekocht. pure geldverspilling eigelijkquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah heb er stiekem toch wel een paar gekocht![]()
Degene die ik echt geweldig vind dan
thx! puntje of 2000 moet wel even genoeg zijn... wil eigenlijk alleen die internet browser hahhaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hier bijvoorbeeld: http://www.gamecard.nu/pr(...)2000.html?referer=ga
Ach we hebben hoop, misschien zal Nintendo dat nog wat meer gaan verbeteren
Is het ook, trouwens werken de N64 spellen wel goed met een component kabel?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb 2x zon wii-kaart gekocht. pure geldverspilling eigelijk
Opera browser!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
thx! puntje of 2000 moet wel even genoeg zijn... wil eigenlijk alleen die internet browser hahha
Misschien die oude mario cart
ik MOET echt mn wii om laten bouwen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
thx! puntje of 2000 moet wel even genoeg zijn... wil eigenlijk alleen die internet browser hahha
Misschien die oude mario cart
Serieus? Ik vind Opera wel lekker, heb het op mijn Touch ookquote:
Homebrew scene op de Wii valt nog wel mee, toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik MOET echt mn wii om laten bouwen.al die spellen en homebrew shit )
megaveel funcities ontbreken. tevens werkt je usb toetsenbord er niet meequote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind Opera wel lekker, heb het op mijn Touch ook
Met de laatste Wii update werken USB toetsenborden toch gewoon?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
megaveel funcities ontbreken. tevens werkt je usb toetsenbord er niet mee
kortom bagger
geen ideequote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Homebrew scene op de Wii valt nog wel mee, toch?
niet in opera. wel met de message centrequote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met de laatste Wii update werken USB toetsenborden toch gewoon?
goeiemorgenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:43 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
Neequote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:11 schreef BloodyLotte het volgende:
Lijkt me dus echt helemaal niksquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:52 schreef WhiteLightning het volgende:
heeft er iemand Meet the Spartans al gezien ?
Ja ok dat is waar, maar het is wachten tot het moment dat er echt homebrew voor de wii komtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen idee![]()
maar voor de gc is er al zat
alleen dat video streamen vind ik niet echt je van het. werkt met de wii browser, dus heb je geen full screen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |