Huh wat?!?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:41 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou, de eerste bedreiging heb ik alweer achter de kiezen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:43 schreef BloodyLotte het volgende:
Helpdesk [afbeelding]
OMG ik heb al 3 dagen geen telefoon. Jij gaat ten onder meisje! Ik ga naar Radar en de Consumentenbond! Jij bent nog niet klaar met mij, ik krijg jou en dat kkutbedrijf van je ook nog wel! [afbeelding]
Ok, mevrouw, fijne dag verder he [afbeelding]
Die hebben we hier ook wel eens... moet ik af en toe zo'n henkie overnemen... en dan is het van...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:43 schreef BloodyLotte het volgende:
Helpdesk
OMG ik heb al 3 dagen geen telefoon. Jij gaat ten onder meisje! Ik ga naar Radar en de Consumentenbond! Jij bent nog niet klaar met mij, ik krijg jou en dat kkutbedrijf van je ook nog wel!
Ok, mevrouw, fijne dag verder he
Heerlijk, dergelijke klanten. En dan zelf overdreven beleefd en vrolijk blijvenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:43 schreef BloodyLotte het volgende:
Helpdesk
OMG ik heb al 3 dagen geen telefoon. Jij gaat ten onder meisje! Ik ga naar Radar en de Consumentenbond! Jij bent nog niet klaar met mij, ik krijg jou en dat kkutbedrijf van je ook nog wel!
Ja laatst noemde een meneer mij een engel.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En nog steeds geen ochtendhumeur?
Word je ook wel eens door klanten de hemel in geprezen of zullen wij dat voor je doen?.
Oh ik kan mijn cynisme niet onderdrukken. Die radardreigingen. En "ik ga naar de krant schrijven!"quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heerlijk, dergelijke klanten. En dan zelf overdreven beleefd en vrolijk blijven
Of " het is een vrij land, u mag doen en laten wat u wilt"quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:50 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Oh ik kan mijn cynisme niet onderdrukken. Die radardreigingen. En "ik ga naar de krant schrijven!"
"Vooral doen mevrouw."
3 dagen valt best mee, ik heb veeeeeel langer toen zonder gezeten moet zeggen dat ik op het laatst ook niet netjes meer bleef alleen bedreigingen doe ik dan niequote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:43 schreef BloodyLotte het volgende:
Helpdesk
meer van daar kan ik vanuit hier ook niks aan doen, maar ja da's dan ook de klantenservice die het door moest zetten naar de technische dienstquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:50 schreef Sgele het volgende:
Ook een goeie voor irritante klanten, die je mening over dit alles wilt hebben..
"mijnheer/mevrouw... Mijn mening is hierin niet relevant" ... daar kunnen ze ook niet tegen
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Oooh ja. Ook altijd leuk, ergens verderop in de zaal iemand met stemverhef horen praten ineens, en dan gaan er 2 handen de lucht in, handgebaren enzo.Pure frustratie, heerlijk. En dan achteraf met zn allen klagen bij de koffieautomaat.
Heerlijk is datquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:50 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Oh ik kan mijn cynisme niet onderdrukken. Die radardreigingen. En "ik ga naar de krant schrijven!"
"Vooral doen mevrouw."
Zit je bij iemand op z'n toetsenbord dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:57 schreef draculettetje het volgende:
pffff kan het toch saai zijn op het werk
eigenlijk zit ik zo in de weg maar ja ik mag nergens anders zitten
ha ha nee dat zou ik zelf ook niet prettig vindenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zit je bij iemand op z'n toetsenbord dan?
wat heeft die gedronken ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:03 schreef BloodyLotte het volgende:
Er verkondigt hier net iemand dat Ashanti echt een briljant goede zangeres en artiest is.
Ik heb maar even mn wenkbrauw opgetrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |