tja er zit iets symbolisch in , anders was het wel anders verwoordquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:56 schreef BloodyLotte het volgende:
Zo wensen wij trekkies elkaar geen fijne lunch.
tis wel lekker weer buiten nu , zonnetjequote:
Hij zeikte daarvoor nog mijn tas af.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja er zit iets symbolisch in , anders was het wel anders verwoord
weet je zeker dat het een "hij" is ?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:02 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Hij zeikte daarvoor nog mijn tas af.
raar persoon!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:02 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Hij zeikte daarvoor nog mijn tas af.
ja elke man zeikt natuurlijk tassen afquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:08 schreef BloodyLotte het volgende:
Ach ja, mannen.
Over minder dan een uur ben ik alweer klaar. En dan naar Utrecht whoehoe
Was geen bier...maar Sinasquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:21 schreef WhiteLightning het volgende:
das altijd een nadeel van bier ja, je blijft gaan hehe
Maar in Boxtel heb je wel een goede snackbar.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:11 schreef Sgele het volgende:
Tzo...dan ga je even eten..meteen zoeken naar een nieuw topic
Markt in Boxtel...nog nooit zoveel mensen bij elkaar gezien in dit nare dorp
En welke moet dat zijn?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:24 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Maar in Boxtel heb je wel een goede snackbar.
Zo, nou als dat vrienden van mij waren had ik eigenhandig de begrafenis voor ze geregeld...ik vind dat echt geen geintjes.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:24 schreef WhiteLightning het volgende:
oh ja! wat een bokkelul zeg. dat heeft een maat van me ooit vroeger ook s meegemaakt. en t bleek achteraf een bekende te zijn die even wat wilde testen.
doei doei!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:28 schreef draculettetje het volgende:
ik sleep me nu eindelijk mn bed uit!
fijne middag allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |