tja er zit iets symbolisch in , anders was het wel anders verwoordquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:56 schreef BloodyLotte het volgende:
Zo wensen wij trekkies elkaar geen fijne lunch.
tis wel lekker weer buiten nu , zonnetjequote:
Hij zeikte daarvoor nog mijn tas af.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja er zit iets symbolisch in , anders was het wel anders verwoord
weet je zeker dat het een "hij" is ?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:02 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Hij zeikte daarvoor nog mijn tas af.
raar persoon!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:02 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Hij zeikte daarvoor nog mijn tas af.
ja elke man zeikt natuurlijk tassen afquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:08 schreef BloodyLotte het volgende:
Ach ja, mannen.
Over minder dan een uur ben ik alweer klaar. En dan naar Utrecht whoehoe
Was geen bier...maar Sinasquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:21 schreef WhiteLightning het volgende:
das altijd een nadeel van bier ja, je blijft gaan hehe
Maar in Boxtel heb je wel een goede snackbar.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:11 schreef Sgele het volgende:
Tzo...dan ga je even eten..meteen zoeken naar een nieuw topic
Markt in Boxtel...nog nooit zoveel mensen bij elkaar gezien in dit nare dorp
En welke moet dat zijn?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:24 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Maar in Boxtel heb je wel een goede snackbar.
Zo, nou als dat vrienden van mij waren had ik eigenhandig de begrafenis voor ze geregeld...ik vind dat echt geen geintjes.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:24 schreef WhiteLightning het volgende:
oh ja! wat een bokkelul zeg. dat heeft een maat van me ooit vroeger ook s meegemaakt. en t bleek achteraf een bekende te zijn die even wat wilde testen.
doei doei!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:28 schreef draculettetje het volgende:
ik sleep me nu eindelijk mn bed uit!
fijne middag allemaal!
Die onderweg naar 't station die is inderdaad goed ja.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:30 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nou ja, die ene op dat hoekje met dat groen. Die heeft joppiesaus.
Hebben ze daar raspatat?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die onderweg naar 't station die is inderdaad goed ja.
Heerlijk die raspatat, of rasfriet..of hoe ze het ook noemen... joppie saus
Ik krijg weer honger
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:41 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Hebben ze daar raspatat?Dat wist ik niet eens.
Ga je er ook in de rij staan dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:50 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik zal eens checken als ik weer naar school moet.
Dat zie ik dan ook helemaal voor me, hequote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die hebben ze zeker
Er is ook zo'n nieuwe frituurmuur geopendNet voorbij Bakker Bart, daar staan mensen in de rij...het lijken wel Afrikanen die op voedsel wachten
Visueel ingesteld persoon dusquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat zie ik dan ook helemaal voor me, he
Heerlijkquote:
Fijn weekend!quote:
Eerder een levendig voorstellingsvermogenquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:56 schreef Seventees het volgende:
[..]
Heerlijk
Picknicken, wandelen door het A'damse bos, naar de dierentuin... Al die kriebels komen los in me
= visualiserenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:57 schreef Seventees het volgende:
[..]
Eerder een levendig voorstellingsvermogen
Wie wel?quote:
Zolang je het positief opvat, vind ik het okequote:
* Sgele wacht tot Smokez roeptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Dat altijdquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zolang je het positief opvat, vind ik het oke
Zo had ik gisteren op stage iemand aan de telefoon met een zeer vrouwelijke stem. Dacht ook echt dat het een vrouw tot dat hij zn naam zij. Toen dacht ik van "hey het is een manquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een "hij" is ?
Diertjuh!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zo had ik gisteren op stage iemand aan de telefoon met een zeer vrouwelijke stem. Dacht ook echt dat het een vrouw tot dat hij zn naam zij. Toen dacht ik van "hey het is een man"
goedemiddag trouwens.
Ja gaat primaquote:
gelukkig heb ik al weekendquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:54 schreef tripack het volgende:
je zou bijna denken dat iedereen druk bezig is op het werk
Haha heel goedquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja gaat prima
Woensdag was ik ff vrolijk thuis gekomen. Ik was die dag 's middags op stage bezig geweest met mn verslag en wou daar gewoon wat dingen af van hebben. Dus rond kwart voor 5 vroeg diegene ene jongen aan me of ik nu nog even snel de post weg wou brengen. Toen heb ik maar ff gevraagd of hij dat zelf niet even wou doen. Vondt hij niet zo leuk. Maar ik zat wel lachend achter mn verhaaltje wat ik aan het schrijven was.![]()
Gisteren hele tijd wel gevoel gehad dat hij me in de gaten hield enzo. Maar ik heb totaal niets op uit gedaan. ben er klaar mee
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
heb ik jullie raad toch nog een beetje opgevolgd
Fijn weekendquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:37 schreef Sgele het volgende:
Ik ben naar huis!
Prettig weekend allemaal!
je hebt wel gelijk maar heus dit is volgens wikipedia een pannenkoek met oa spekquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:31 schreef Sgele het volgende:
lijkt wel een pizza...:) maar dat kan aan mijn telefoon liggen... Maar dank je wel!
jij ook!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:33 schreef Sgele het volgende:
ik geloof je meteen. Ik ben in breda... Dus prettig weekend!
oehh lekkerquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:20 schreef draculettetje het volgende:
middag, ik ben pannenkoeken aan het bakken!
Jij zit in de trein met internet, je bent al verwend genoeg. Die pannenkoek kun je vergetenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:27 schreef Sgele het volgende:
ik zit in de trein! En wil een pannekoek!
was het dezelfde of een andere deze keer?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:50 schreef lynda het volgende:
jaaaaaaaaaaaa die was ook al scheef!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |