Ja gaat primaquote:
gelukkig heb ik al weekendquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:54 schreef tripack het volgende:
je zou bijna denken dat iedereen druk bezig is op het werk
Haha heel goedquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja gaat prima
Woensdag was ik ff vrolijk thuis gekomen. Ik was die dag 's middags op stage bezig geweest met mn verslag en wou daar gewoon wat dingen af van hebben. Dus rond kwart voor 5 vroeg diegene ene jongen aan me of ik nu nog even snel de post weg wou brengen. Toen heb ik maar ff gevraagd of hij dat zelf niet even wou doen. Vondt hij niet zo leuk. Maar ik zat wel lachend achter mn verhaaltje wat ik aan het schrijven was.![]()
Gisteren hele tijd wel gevoel gehad dat hij me in de gaten hield enzo. Maar ik heb totaal niets op uit gedaan. ben er klaar mee
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
heb ik jullie raad toch nog een beetje opgevolgd
Fijn weekendquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:37 schreef Sgele het volgende:
Ik ben naar huis!
Prettig weekend allemaal!
je hebt wel gelijk maar heus dit is volgens wikipedia een pannenkoek met oa spekquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:31 schreef Sgele het volgende:
lijkt wel een pizza...:) maar dat kan aan mijn telefoon liggen... Maar dank je wel!
jij ook!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:33 schreef Sgele het volgende:
ik geloof je meteen. Ik ben in breda... Dus prettig weekend!
oehh lekkerquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:20 schreef draculettetje het volgende:
middag, ik ben pannenkoeken aan het bakken!
Jij zit in de trein met internet, je bent al verwend genoeg. Die pannenkoek kun je vergetenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:27 schreef Sgele het volgende:
ik zit in de trein! En wil een pannekoek!
was het dezelfde of een andere deze keer?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:50 schreef lynda het volgende:
jaaaaaaaaaaaa die was ook al scheef!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |