hoe doe ik dat toch steeds......quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:20 schreef Bellerophon het volgende:
Weer twee, waar gaan we verder?
Valentijn is een commercieel feest, maar zelf iets fabriceren is wel leukquote:
Dat sowiesoquote:
hihi dank......quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:24 schreef Bellerophon het volgende:
We gaan hier wel verder
Ik sluit die van mij wel
[..]
Valentijn is een commercieel feest, maar zelf iets fabriceren is wel leuk
En liefde![]()
Geen dank hoor, jij was snellerquote:
da vind ik dan ook wel knap van onsquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:32 schreef Sgele het volgende:
Niet waar...jullie waren allebei even snel...
allebei exact om 10:17
Mwah toen die van mij er was, stond die van Draculettetje er al, dus voor mij is zij snellerquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:32 schreef Sgele het volgende:
Niet waar...jullie waren allebei even snel...
allebei exact om 10:17
Lekker!!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:34 schreef draculettetje het volgende:
ik zit erover te denke om een zak blauwe m&m's te gaan halen
Joepie eindelijk dan eens, ik ben de held in het maken van dubbele geloof ikquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah toen die van mij er was, stond die van Draculettetje er al, dus voor mij is zij sneller
het is het feit dat ik weer naar school moet hequote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat valt gelukkig nog wel mee dan
ja da's ook wel weer zo natuurlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het is het feit dat ik weer naar school moet he
ben al een hele tijd niet geweest ivm stage enzquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja da's ook wel weer zo natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |