Lekker ja...roest aan je reet...quote:Op maandag 4 februari 2008 10:01 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb dat Joram gebeuren niet gezien. En eerlijk gezegd zal het me ook aan mijn anus oxideren.
Het is trouwens Joranquote:Op maandag 4 februari 2008 10:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Yo.
Inderdaad ja, het was gewoon voetballes voor Feyenoord. En ik weet het niet hoor, Suarez begint te twijfelen aan zichzelf, dat kan natuurlijk niet als spits zijnde...quote:Op maandag 4 februari 2008 10:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die gast had ofzo, maar hij had niet helemaal het idee dat het en klassieker was!
Het zou zo makkelijker 8-0 geweest kunnen zijn! Maar alsnog vind ik het mooi om te zien..
AJAX liet ze echt alle kanten van het veld zien
I knowquote:
Tjah ergens past dat wel bij Ajax spelers, niet dan? En zo lang hij blijft scoren is alles in ordequote:Op maandag 4 februari 2008 10:05 schreef Sgele het volgende:
Oh en over Ajax...Goeie prestatie van die mannen, alleen wat is die Huntelaar een arrogant ventje aan het worden zeg... da's een beetje jammer
Maar goed dat ze die kakkerlakken alle hoeken van de Arena hebben laten zien
We zouden hem maar beledigen...quote:
Voor Ajax is dat goed jaquote:Op maandag 4 februari 2008 10:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah ergens past dat wel bij Ajax spelers, niet dan? En zo lang hij blijft scoren is alles in orde
Het verhaal klopt gewoon niet, aan geen enkele kantquote:
Ja ok, maar Heitinga is een ras ajacied. Die komt van de eigen jeugd. Dat heeft Huntelaar natuurlijk niet.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Voor Ajax is dat goed jaMaar als je bijvoorbeeld een Jhonny Heitinga ziet..die straalt het ook uit, maar meer op de Ajax manier vind ik dan
Bloed zweet en noppen in je muil
Patience dan maar?quote:
Voor de mensen die echt niets te doen hebben en dat willen doen..quote:
Aaaaightquote:Op maandag 4 februari 2008 10:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor de mensen die echt niets te doen hebben en dat willen doen..
start -> uitvoeren -> SOL
Pinbal ftw!quote:
Ook erg belangrijkquote:Op maandag 4 februari 2008 10:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik heb nog geen koffie hoeven halen, nog geen telefoontje opgenomen (ach. hoe kan dat nou, mijn headset is leeg?!)... dus ik ga maar even roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |