Lekker ja...roest aan je reet...quote:Op maandag 4 februari 2008 10:01 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb dat Joram gebeuren niet gezien. En eerlijk gezegd zal het me ook aan mijn anus oxideren.
Het is trouwens Joranquote:Op maandag 4 februari 2008 10:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Yo.
Inderdaad ja, het was gewoon voetballes voor Feyenoord. En ik weet het niet hoor, Suarez begint te twijfelen aan zichzelf, dat kan natuurlijk niet als spits zijnde...quote:Op maandag 4 februari 2008 10:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die gast had ofzo, maar hij had niet helemaal het idee dat het en klassieker was!
Het zou zo makkelijker 8-0 geweest kunnen zijn! Maar alsnog vind ik het mooi om te zien..
AJAX liet ze echt alle kanten van het veld zien
I knowquote:
Tjah ergens past dat wel bij Ajax spelers, niet dan? En zo lang hij blijft scoren is alles in ordequote:Op maandag 4 februari 2008 10:05 schreef Sgele het volgende:
Oh en over Ajax...Goeie prestatie van die mannen, alleen wat is die Huntelaar een arrogant ventje aan het worden zeg... da's een beetje jammer
Maar goed dat ze die kakkerlakken alle hoeken van de Arena hebben laten zien
We zouden hem maar beledigen...quote:
Voor Ajax is dat goed jaquote:Op maandag 4 februari 2008 10:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah ergens past dat wel bij Ajax spelers, niet dan? En zo lang hij blijft scoren is alles in orde
Het verhaal klopt gewoon niet, aan geen enkele kantquote:
Ja ok, maar Heitinga is een ras ajacied. Die komt van de eigen jeugd. Dat heeft Huntelaar natuurlijk niet.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Voor Ajax is dat goed jaMaar als je bijvoorbeeld een Jhonny Heitinga ziet..die straalt het ook uit, maar meer op de Ajax manier vind ik dan
Bloed zweet en noppen in je muil
Patience dan maar?quote:
Voor de mensen die echt niets te doen hebben en dat willen doen..quote:
Aaaaightquote:Op maandag 4 februari 2008 10:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor de mensen die echt niets te doen hebben en dat willen doen..
start -> uitvoeren -> SOL
Pinbal ftw!quote:
Ook erg belangrijkquote:Op maandag 4 februari 2008 10:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik heb nog geen koffie hoeven halen, nog geen telefoontje opgenomen (ach. hoe kan dat nou, mijn headset is leeg?!)... dus ik ga maar even roken
Downloaden van dergelijke websites en werk gaan niet samenquote:Op maandag 4 februari 2008 10:26 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh![]()
kep een leuk spel voor in de ophttp://www.hostfile.nl/files/fjqvkoi53g/328/Crayon Physics-release_1-ENGLISH.zip
noem s een site welke niet geblocked is ?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Downloaden van dergelijke websites en werk gaan niet samen
nu.nl?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
noem s een site welke niet geblocked is ?
Maar ondertussen wel posten? Je daalt in geloofwaardigheidquote:Op maandag 4 februari 2008 10:38 schreef Sgele het volgende:
Heb godver nie eens tijd om een spelletje te doen
Wat voor spel is het dan?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
frustrerend spel hahakom niet verder dan level 4
mogguh!quote:Op maandag 4 februari 2008 10:26 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh![]()
kep een leuk spel voor in de ophttp://www.hostfile.nl/files/fjqvkoi53g/328/Crayon Physics-release_1-ENGLISH.zip
ziet er zo uit, denk dat je er wel filmpjes van hebt gezienquote:
Trouwens Droxz, MySims is leuk voor de Wiiquote:
Downloaden gaat/mag dus nietquote:Op maandag 4 februari 2008 10:26 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh![]()
Ja had het al ergens voorbij zien komen, trouwens je hebt Vista?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ziet er zo uit, denk dat je er wel filmpjes van hebt gezien
[ afbeelding ]
sims aaaargh. zolang die geen wapens hebbenquote:Op maandag 4 februari 2008 10:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Trouwens Droxz, MySims is leuk voor de Wii![]()
ja hoezo ?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja had het al ergens voorbij zien komen, trouwens je hebt Vista?
Posten is minder tijdrovend dan spelletje spelenquote:Op maandag 4 februari 2008 10:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel posten? Je daalt in geloofwaardigheid
Vet spel hoor, doet me namelijk denken aan Harvest Moonquote:Op maandag 4 februari 2008 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sims aaaargh. zolang die geen wapens hebben![]()
![]()
![]()
Zit er ook weer aan te denken om terug te gaan naar Vista, omdat Vista beter omgaat met Dual Cores dan XP dat doetquote:
ik ga nooit meer terug naar xp. ik weet heb slechtere game prestaties, maar ben erg tevreden over vista.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zit er ook weer aan te denken om terug te gaan naar Vista, omdat Vista beter omgaat met Dual Cores dan XP dat doet
En dat is dus het heikele punt voor mij, nemen de game prestaties nou ontzettend af? Of valt het wel mee?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga nooit meer terug naar xp. ik weet heb slechtere game prestaties, maar ben erg tevreden over vista.
staat er alweer bijna een jaar op![]()
mja ze blijven het verbeteren met drivers en fixes enzoquote:Op maandag 4 februari 2008 10:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat is dus het heikele punt voor mij, nemen de game prestaties nou ontzettend af? Of valt het wel mee?
nee moet je s zon usb stick erin doen , en ready boost activerenquote:Op maandag 4 februari 2008 11:03 schreef Sgele het volgende:
Bij mij namen de game prestaties wat af... maar ik moet eigenlijk gewoon een reepje geheugen bij halen voor in m'n pc denk, en dan moet het wel meevallen allemaal.
Op m'n nieuwe laptop draait Vista als een zonnetje
Ok, ben benieuwd hoe die zal gaan draaien danquote:Op maandag 4 februari 2008 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ze blijven het verbeteren met drivers en fixes enzovandaag komt sp1 ook uit als het goed is
ik heb in dat jaar een hoop vooruitgang gezien.
Dat heb ik, en ik heb ook 2 GB RAMquote:Op maandag 4 februari 2008 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee moet je s zon usb stick erin doen , en ready boost activeren
Ik niet, en maar 1GB ramquote:Op maandag 4 februari 2008 11:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat heb ik, en ik heb ook 2 GB RAM
1 2 3 4 | NVIDIA Geforce 7650 GS 256 MB DDR2, HDMI-interface en DVI-uitgang (passief gekoeld) 2 GB DDR2 SDram werkgeheugen met 533 MHz 64-bits 320 GB harde schijf SATA 300-interface, 7200 rpm, 8 MB cache |
Wat zeg je me nou!quote:Op maandag 4 februari 2008 10:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Trouwens Droxz, MySims is leuk voor de Wii![]()
Reutels je schijf ook na als je zeg maar al een uur niks gedaan hebt op die pc? Daar heeft mijn Vista bak nogal last vanquote:Op maandag 4 februari 2008 11:12 schreef Bellerophon het volgende:
Ik heb trouwens de volgende opstelling:
[ code verwijderd ]
Gamen voor mij 1 van de gelangrijkste dingen op mijn pc, daarom een dual boot...quote:Op maandag 4 februari 2008 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga nooit meer terug naar xp. ik weet heb slechtere game prestaties, maar ben erg tevreden over vista.
staat er alweer bijna een jaar op![]()
Hahaha nee die steel je ook nog even meequote:Op maandag 4 februari 2008 11:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat zeg je me nou!![]()
Moet ik nou serieus vanavond alle speller teruggeven en die sims meestelen?![]()
(enige spellen die ik niet had meegenomen)
Nee heb ik geen last van, alleen als ik twee grote bestanden van partitie verplaats, en ik een dvd aan het uitpakken ben dan wilt hij wel wat geluid makenquote:Op maandag 4 februari 2008 11:15 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Reutels je schijf ook na als je zeg maar al een uur niks gedaan hebt op die pc? Daar heeft mijn Vista bak nogal last vanHeb al op nieuw geindexeerd maar helpt niks.
Dan staat er vast wat verkeerd ingesteld op mijn pc. Ding is snel zat voor Vista. Toch als er niks open staat blijft hij 'iets' doen. Laten we zo zeggen ik hoor de harde schijf iets doen.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee heb ik geen last van, alleen als ik twee grote bestanden van partitie verplaats, en ik een dvd aan het uitpakken ben dan wilt hij wel wat geluid maken
voor mij ookquote:Op maandag 4 februari 2008 11:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gamen voor mij 1 van de gelangrijkste dingen op mijn pc, daarom een dual boot...
en kom eigenlijk bijna nooit in mijn vista
Dan gaan mijn vrienden me nooit meer serieus nemenquote:Op maandag 4 februari 2008 11:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha nee die steel je ook nog even mee
low-level defragquote:Op maandag 4 februari 2008 11:18 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Dan staat er vast wat verkeerd ingesteld op mijn pc. Ding is snel zat voor Vista. Toch als er niks open staat blijft hij 'iets' doen. Laten we zo zeggen ik hoor de harde schijf iets doen.
En als je dat indexeren uit zet?quote:Op maandag 4 februari 2008 11:18 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Dan staat er vast wat verkeerd ingesteld op mijn pc. Ding is snel zat voor Vista. Toch als er niks open staat blijft hij 'iets' doen. Laten we zo zeggen ik hoor de harde schijf iets doen.
voor je het weet ga je WOW spelenquote:Op maandag 4 februari 2008 11:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan gaan mijn vrienden me nooit meer serieus nemen![]()
*zoekt eerst even op nieuwsgroepen*
Dat kan mijn kaart toch niet aan?quote:Op maandag 4 februari 2008 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
voor mij ookdirectx10 ftw!
Daar stond mijn versie in ieder geval welquote:Op maandag 4 februari 2008 11:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan gaan mijn vrienden me nooit meer serieus nemen![]()
*zoekt eerst even op nieuwsgroepen*
NEVER!!quote:Op maandag 4 februari 2008 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
voor je het weet ga je WOW spelen
Zal voor de grap eens COD4 op mijn vista installeren... Buiten DX10 vind ik vista alleen maar "nog meer een teletubbie windows".quote:Op maandag 4 februari 2008 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
voor mij ookdirectx10 ftw!
dat werd ook over xp gezegtquote:Op maandag 4 februari 2008 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zal voor de grap eens COD4 op mijn vista installeren... Buiten DX10 vind ik vista alleen maar "nog meer een teletubbie windows".
Windows schreeuwt moord en brand als ik dat uitzet.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En als je dat indexeren uit zet?
hahaha nooit! mochten jullie mij dat zien spelen, laat me opsluiten en stop me in een dwangbuis!~quote:Op maandag 4 februari 2008 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
voor je het weet ga je WOW spelen
Zo teletubbie is Vista toch nietquote:Op maandag 4 februari 2008 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zal voor de grap eens COD4 op mijn vista installeren... Buiten DX10 vind ik vista alleen maar "nog meer een teletubbie windows".
Allemaal extra's waar ik toch geen moer mee doe, dus vind ik het erg zonde...quote:Op maandag 4 februari 2008 11:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat werd ook over xp gezegthet is gewoon een kwestie van wennen
in die sidebar heb ik bijv everest draaien , met stats enzo
erg makkelijk
Doet DX10 het op deze kaart? NVIDIA Geforce 7650 GSquote:Op maandag 4 februari 2008 11:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat werd ook over xp gezegthet is gewoon een kwestie van wennen
in die sidebar heb ik bijv everest draaien , met stats enzo
erg makkelijk
LEROOOOOOY JENNNNKINSSSSSSSSSSquote:Op maandag 4 februari 2008 11:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha nooit! mochten jullie mij dat zien spelen, laat me opsluiten en stop me in een dwangbuis!~
Laat je hem toch draaien zonder AERO?quote:Op maandag 4 februari 2008 11:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Allemaal extra's waar ik toch geen moer mee doe, dus vind ik het erg zonde...
Als ik alleen al kijken hoeveel cpu/mem hij opeet...
Nee is DirectX 9 kaartquote:Op maandag 4 februari 2008 11:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doet DX10 het op deze kaart? NVIDIA Geforce 7650 GS
Ik weet dat namelijk niet zeker
cpu valt reuze meequote:Op maandag 4 februari 2008 11:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Allemaal extra's waar ik toch geen moer mee doe, dus vind ik het erg zonde...
Als ik alleen al kijken hoeveel cpu/mem hij opeet...
En om nou meer geld te gaan uitgeven aan een nieuwe kaart, nee dank jequote:
Neem je toch een 8800 GT als je die kan vinden. Zijn toch niet heel duur.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En om nou meer geld te gaan uitgeven aan een nieuwe kaart, nee dank je
Cuanto Costa?quote:Op maandag 4 februari 2008 11:37 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Neem je toch een 8800 GT als je die kan vinden. Zijn toch niet heel duur.
Nah gewoon alles goed kunnen spelen, een DX10 kaart, en wel alles op Hoogquote:Op maandag 4 februari 2008 11:56 schreef geelkuikentje het volgende:
Die is ook DirectX 10Wat wil je er allemaal mee kunnen spelen qua spellen? En moet het er allemaal superprachtig uit zien met alle mogelijke opties aan en zo hoog mogelijk?
met en zonder, ik vind het gewoon een klotezooi... ik ben gvd geen beginnerquote:Op maandag 4 februari 2008 11:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Laat je hem toch draaien zonder AERO?
Ken ik nietquote:Op maandag 4 februari 2008 11:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
LEROOOOOOY JENNNNKINSSSSSSSSSS
Kom je toch op de 8600 of 8800 uit. Wat je budget toelaat zeg maarquote:Op maandag 4 februari 2008 12:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah gewoon alles goed kunnen spelen, een DX10 kaart, en wel alles op Hoog
Maar om nou 200 euro ervoor neer te leggen, nee dat ook weer niet.
Zoek ook een nieuwe HD, wil even wat meer GB'tjes hebben
Haha nee dat is ook zoquote:Op maandag 4 februari 2008 12:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
met en zonder, ik vind het gewoon een klotezooi... ik ben gvd geen beginner![]()
(dat is niet tegen jou hoor, maar tegen windows hahaha)
Geniale WOW actiequote:
En die link die ik naar die andere kaart gaf, is die een beetje te doen?quote:Op maandag 4 februari 2008 12:09 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Kom je toch op de 8600 of 8800 uit. Wat je budget toelaat zeg maarEr wordt gezegd dat de 8800 GT de beste prijs/kwaliteitsverhouding heeft. Wil hem zelf ook aanschaffen maar weet niet of die echt heel veel sneller is dan mijn ATI x1650pro 512. Alles doet het tot nu toe prima. Bioshock alles aan op 1280x1024 wil niet maar iets lagere kwaliteit doet het ook nog goed.
Heb echt een hekel aan dat spel, en de mensen die het spelenquote:
Aan hem niet, hij is echt geniaalquote:Op maandag 4 februari 2008 12:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb echt een hekel aan dat spel, en de mensen die het spelen
http://en.wikipedia.org/wiki/Leeroy_Jenkinsquote:The circumstances leading to the popular Internet video are debated, as Robert Weil and his fellow guild members ("Pals for Life") have not confirmed whether the event was staged (although it was stated in the description of the original video that it was). There have been several claims that it has been staged; such as how the player who was filming the video moved his character to run up a ramp and provoke two more mobs to attack. Other people claim to see "Wipe Time" in guild and party chat, sometimes coming from the player Leeroy himself. Some also believe that either the audio was real and the video was faked, or vice versa.
The video takes place in the Upper Blackrock Spire (UBRS) instanced dungeon in World of Warcraft, inside the Rookery room, one of the most notoriously difficult sections for newcomers to the game and responsible for countless wipes and other mishaps similar to the one depicted in the video.[1] It opens with the guild members discussing an impending raid via audio teleconferencing, complete with regimented battle plan and statistical breakdown of their survival. One of the group stated they had a "32.33—repeating of course—percentage of survival" with a teammate's response of "that's a lot better than we usually do." The fastidiousness of their preparations is ruined by the sudden and unexpected actions of Leeroy Jenkins, a Human paladin, who was away from his computer, heating up some leftover chicken for dinner. After missing the entire conversation, Leeroy suddenly charges into the Rookery, yelling, "All right guys, thumbs up, let's do this! LEEROOOOY JENKINS!" There is about a second of stunned silence from his companions, followed by carnage when they proceed to hastily attempt the attack (as Leeroy's actions have now alerted the monsters and aggravated them). The raid's original plan deteriorates due to mass confusion and panic as the group is quickly picked off and killed. Leeroy's teammates berate him with insults (such as "Leeroy, you are just stupid as hell", "Goddammit, Leeroy!" and "Leeroy, why do you do this shit?"), while a distraught sounding Leeroy responds, "It's not my fault." The battle ends in epic failure, with all the guild members dead or fleeing, berating Leeroy for his brashness. Leeroy's final words are, "At least I have chicken," referring to the reason he was absent from his computer in the first place.
thx! Ga zo even kijken, eerst even roken/eten, tot straks!quote:Op maandag 4 februari 2008 12:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aan hem niet, hij is echt geniaal
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Leeroy_Jenkins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |