voor mij ookquote:Op maandag 4 februari 2008 11:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gamen voor mij 1 van de gelangrijkste dingen op mijn pc, daarom een dual boot...
en kom eigenlijk bijna nooit in mijn vista
Dan gaan mijn vrienden me nooit meer serieus nemenquote:Op maandag 4 februari 2008 11:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha nee die steel je ook nog even mee
low-level defragquote:Op maandag 4 februari 2008 11:18 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Dan staat er vast wat verkeerd ingesteld op mijn pc. Ding is snel zat voor Vista. Toch als er niks open staat blijft hij 'iets' doen. Laten we zo zeggen ik hoor de harde schijf iets doen.
En als je dat indexeren uit zet?quote:Op maandag 4 februari 2008 11:18 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Dan staat er vast wat verkeerd ingesteld op mijn pc. Ding is snel zat voor Vista. Toch als er niks open staat blijft hij 'iets' doen. Laten we zo zeggen ik hoor de harde schijf iets doen.
voor je het weet ga je WOW spelenquote:Op maandag 4 februari 2008 11:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan gaan mijn vrienden me nooit meer serieus nemen![]()
*zoekt eerst even op nieuwsgroepen*
Dat kan mijn kaart toch niet aan?quote:Op maandag 4 februari 2008 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
voor mij ookdirectx10 ftw!
Daar stond mijn versie in ieder geval welquote:Op maandag 4 februari 2008 11:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan gaan mijn vrienden me nooit meer serieus nemen![]()
*zoekt eerst even op nieuwsgroepen*
NEVER!!quote:Op maandag 4 februari 2008 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
voor je het weet ga je WOW spelen
Zal voor de grap eens COD4 op mijn vista installeren... Buiten DX10 vind ik vista alleen maar "nog meer een teletubbie windows".quote:Op maandag 4 februari 2008 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
voor mij ookdirectx10 ftw!
dat werd ook over xp gezegtquote:Op maandag 4 februari 2008 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zal voor de grap eens COD4 op mijn vista installeren... Buiten DX10 vind ik vista alleen maar "nog meer een teletubbie windows".
Windows schreeuwt moord en brand als ik dat uitzet.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En als je dat indexeren uit zet?
hahaha nooit! mochten jullie mij dat zien spelen, laat me opsluiten en stop me in een dwangbuis!~quote:Op maandag 4 februari 2008 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
voor je het weet ga je WOW spelen
Zo teletubbie is Vista toch nietquote:Op maandag 4 februari 2008 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zal voor de grap eens COD4 op mijn vista installeren... Buiten DX10 vind ik vista alleen maar "nog meer een teletubbie windows".
Allemaal extra's waar ik toch geen moer mee doe, dus vind ik het erg zonde...quote:Op maandag 4 februari 2008 11:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat werd ook over xp gezegthet is gewoon een kwestie van wennen
in die sidebar heb ik bijv everest draaien , met stats enzo
erg makkelijk
Doet DX10 het op deze kaart? NVIDIA Geforce 7650 GSquote:Op maandag 4 februari 2008 11:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat werd ook over xp gezegthet is gewoon een kwestie van wennen
in die sidebar heb ik bijv everest draaien , met stats enzo
erg makkelijk
LEROOOOOOY JENNNNKINSSSSSSSSSSquote:Op maandag 4 februari 2008 11:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha nooit! mochten jullie mij dat zien spelen, laat me opsluiten en stop me in een dwangbuis!~
Laat je hem toch draaien zonder AERO?quote:Op maandag 4 februari 2008 11:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Allemaal extra's waar ik toch geen moer mee doe, dus vind ik het erg zonde...
Als ik alleen al kijken hoeveel cpu/mem hij opeet...
Nee is DirectX 9 kaartquote:Op maandag 4 februari 2008 11:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doet DX10 het op deze kaart? NVIDIA Geforce 7650 GS
Ik weet dat namelijk niet zeker
cpu valt reuze meequote:Op maandag 4 februari 2008 11:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Allemaal extra's waar ik toch geen moer mee doe, dus vind ik het erg zonde...
Als ik alleen al kijken hoeveel cpu/mem hij opeet...
En om nou meer geld te gaan uitgeven aan een nieuwe kaart, nee dank jequote:
Neem je toch een 8800 GT als je die kan vinden. Zijn toch niet heel duur.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En om nou meer geld te gaan uitgeven aan een nieuwe kaart, nee dank je
Cuanto Costa?quote:Op maandag 4 februari 2008 11:37 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Neem je toch een 8800 GT als je die kan vinden. Zijn toch niet heel duur.
Nah gewoon alles goed kunnen spelen, een DX10 kaart, en wel alles op Hoogquote:Op maandag 4 februari 2008 11:56 schreef geelkuikentje het volgende:
Die is ook DirectX 10Wat wil je er allemaal mee kunnen spelen qua spellen? En moet het er allemaal superprachtig uit zien met alle mogelijke opties aan en zo hoog mogelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |