Maar ondertussen wel posten? Je daalt in geloofwaardigheidquote:Op maandag 4 februari 2008 10:38 schreef Sgele het volgende:
Heb godver nie eens tijd om een spelletje te doen
Wat voor spel is het dan?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
frustrerend spel hahakom niet verder dan level 4
mogguh!quote:Op maandag 4 februari 2008 10:26 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh![]()
kep een leuk spel voor in de ophttp://www.hostfile.nl/files/fjqvkoi53g/328/Crayon Physics-release_1-ENGLISH.zip
ziet er zo uit, denk dat je er wel filmpjes van hebt gezienquote:
Trouwens Droxz, MySims is leuk voor de Wiiquote:
Downloaden gaat/mag dus nietquote:Op maandag 4 februari 2008 10:26 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh![]()
kep een leuk spel voor in de ophttp://www.hostfile.nl/files/fjqvkoi53g/328/Crayon Physics-release_1-ENGLISH.zip
Ja had het al ergens voorbij zien komen, trouwens je hebt Vista?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ziet er zo uit, denk dat je er wel filmpjes van hebt gezien
[ afbeelding ]
sims aaaargh. zolang die geen wapens hebbenquote:Op maandag 4 februari 2008 10:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Trouwens Droxz, MySims is leuk voor de Wii![]()
ja hoezo ?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja had het al ergens voorbij zien komen, trouwens je hebt Vista?
Posten is minder tijdrovend dan spelletje spelenquote:Op maandag 4 februari 2008 10:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel posten? Je daalt in geloofwaardigheid
Vet spel hoor, doet me namelijk denken aan Harvest Moonquote:Op maandag 4 februari 2008 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sims aaaargh. zolang die geen wapens hebben![]()
![]()
![]()
Zit er ook weer aan te denken om terug te gaan naar Vista, omdat Vista beter omgaat met Dual Cores dan XP dat doetquote:
ik ga nooit meer terug naar xp. ik weet heb slechtere game prestaties, maar ben erg tevreden over vista.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zit er ook weer aan te denken om terug te gaan naar Vista, omdat Vista beter omgaat met Dual Cores dan XP dat doet
En dat is dus het heikele punt voor mij, nemen de game prestaties nou ontzettend af? Of valt het wel mee?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga nooit meer terug naar xp. ik weet heb slechtere game prestaties, maar ben erg tevreden over vista.
staat er alweer bijna een jaar op![]()
mja ze blijven het verbeteren met drivers en fixes enzoquote:Op maandag 4 februari 2008 10:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat is dus het heikele punt voor mij, nemen de game prestaties nou ontzettend af? Of valt het wel mee?
nee moet je s zon usb stick erin doen , en ready boost activerenquote:Op maandag 4 februari 2008 11:03 schreef Sgele het volgende:
Bij mij namen de game prestaties wat af... maar ik moet eigenlijk gewoon een reepje geheugen bij halen voor in m'n pc denk, en dan moet het wel meevallen allemaal.
Op m'n nieuwe laptop draait Vista als een zonnetje
Ok, ben benieuwd hoe die zal gaan draaien danquote:Op maandag 4 februari 2008 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ze blijven het verbeteren met drivers en fixes enzovandaag komt sp1 ook uit als het goed is
ik heb in dat jaar een hoop vooruitgang gezien.
Dat heb ik, en ik heb ook 2 GB RAMquote:Op maandag 4 februari 2008 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee moet je s zon usb stick erin doen , en ready boost activeren
Ik niet, en maar 1GB ramquote:Op maandag 4 februari 2008 11:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat heb ik, en ik heb ook 2 GB RAM
| 1 2 3 4 | NVIDIA Geforce 7650 GS 256 MB DDR2, HDMI-interface en DVI-uitgang (passief gekoeld) 2 GB DDR2 SDram werkgeheugen met 533 MHz 64-bits 320 GB harde schijf SATA 300-interface, 7200 rpm, 8 MB cache |
Wat zeg je me nou!quote:Op maandag 4 februari 2008 10:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Trouwens Droxz, MySims is leuk voor de Wii![]()
Reutels je schijf ook na als je zeg maar al een uur niks gedaan hebt op die pc? Daar heeft mijn Vista bak nogal last vanquote:Op maandag 4 februari 2008 11:12 schreef Bellerophon het volgende:
Ik heb trouwens de volgende opstelling:
[ code verwijderd ]
Gamen voor mij 1 van de gelangrijkste dingen op mijn pc, daarom een dual boot...quote:Op maandag 4 februari 2008 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga nooit meer terug naar xp. ik weet heb slechtere game prestaties, maar ben erg tevreden over vista.
staat er alweer bijna een jaar op![]()
Hahaha nee die steel je ook nog even meequote:Op maandag 4 februari 2008 11:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat zeg je me nou!![]()
Moet ik nou serieus vanavond alle speller teruggeven en die sims meestelen?![]()
(enige spellen die ik niet had meegenomen)
Nee heb ik geen last van, alleen als ik twee grote bestanden van partitie verplaats, en ik een dvd aan het uitpakken ben dan wilt hij wel wat geluid makenquote:Op maandag 4 februari 2008 11:15 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Reutels je schijf ook na als je zeg maar al een uur niks gedaan hebt op die pc? Daar heeft mijn Vista bak nogal last vanHeb al op nieuw geindexeerd maar helpt niks.
Dan staat er vast wat verkeerd ingesteld op mijn pc. Ding is snel zat voor Vista. Toch als er niks open staat blijft hij 'iets' doen. Laten we zo zeggen ik hoor de harde schijf iets doen.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee heb ik geen last van, alleen als ik twee grote bestanden van partitie verplaats, en ik een dvd aan het uitpakken ben dan wilt hij wel wat geluid maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |