met en zonder, ik vind het gewoon een klotezooi... ik ben gvd geen beginnerquote:Op maandag 4 februari 2008 11:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Laat je hem toch draaien zonder AERO?
Ken ik nietquote:Op maandag 4 februari 2008 11:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
LEROOOOOOY JENNNNKINSSSSSSSSSS
Kom je toch op de 8600 of 8800 uit. Wat je budget toelaat zeg maarquote:Op maandag 4 februari 2008 12:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah gewoon alles goed kunnen spelen, een DX10 kaart, en wel alles op Hoog
Maar om nou 200 euro ervoor neer te leggen, nee dat ook weer niet.
Zoek ook een nieuwe HD, wil even wat meer GB'tjes hebben
Haha nee dat is ook zoquote:Op maandag 4 februari 2008 12:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
met en zonder, ik vind het gewoon een klotezooi... ik ben gvd geen beginner![]()
(dat is niet tegen jou hoor, maar tegen windows hahaha)
Geniale WOW actiequote:
En die link die ik naar die andere kaart gaf, is die een beetje te doen?quote:Op maandag 4 februari 2008 12:09 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Kom je toch op de 8600 of 8800 uit. Wat je budget toelaat zeg maarEr wordt gezegd dat de 8800 GT de beste prijs/kwaliteitsverhouding heeft. Wil hem zelf ook aanschaffen maar weet niet of die echt heel veel sneller is dan mijn ATI x1650pro 512. Alles doet het tot nu toe prima. Bioshock alles aan op 1280x1024 wil niet maar iets lagere kwaliteit doet het ook nog goed.
Heb echt een hekel aan dat spel, en de mensen die het spelenquote:
Aan hem niet, hij is echt geniaalquote:Op maandag 4 februari 2008 12:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb echt een hekel aan dat spel, en de mensen die het spelen
http://en.wikipedia.org/wiki/Leeroy_Jenkinsquote:The circumstances leading to the popular Internet video are debated, as Robert Weil and his fellow guild members ("Pals for Life") have not confirmed whether the event was staged (although it was stated in the description of the original video that it was). There have been several claims that it has been staged; such as how the player who was filming the video moved his character to run up a ramp and provoke two more mobs to attack. Other people claim to see "Wipe Time" in guild and party chat, sometimes coming from the player Leeroy himself. Some also believe that either the audio was real and the video was faked, or vice versa.
The video takes place in the Upper Blackrock Spire (UBRS) instanced dungeon in World of Warcraft, inside the Rookery room, one of the most notoriously difficult sections for newcomers to the game and responsible for countless wipes and other mishaps similar to the one depicted in the video.[1] It opens with the guild members discussing an impending raid via audio teleconferencing, complete with regimented battle plan and statistical breakdown of their survival. One of the group stated they had a "32.33—repeating of course—percentage of survival" with a teammate's response of "that's a lot better than we usually do." The fastidiousness of their preparations is ruined by the sudden and unexpected actions of Leeroy Jenkins, a Human paladin, who was away from his computer, heating up some leftover chicken for dinner. After missing the entire conversation, Leeroy suddenly charges into the Rookery, yelling, "All right guys, thumbs up, let's do this! LEEROOOOY JENKINS!" There is about a second of stunned silence from his companions, followed by carnage when they proceed to hastily attempt the attack (as Leeroy's actions have now alerted the monsters and aggravated them). The raid's original plan deteriorates due to mass confusion and panic as the group is quickly picked off and killed. Leeroy's teammates berate him with insults (such as "Leeroy, you are just stupid as hell", "Goddammit, Leeroy!" and "Leeroy, why do you do this shit?"), while a distraught sounding Leeroy responds, "It's not my fault." The battle ends in epic failure, with all the guild members dead or fleeing, berating Leeroy for his brashness. Leeroy's final words are, "At least I have chicken," referring to the reason he was absent from his computer in the first place.
thx! Ga zo even kijken, eerst even roken/eten, tot straks!quote:Op maandag 4 februari 2008 12:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aan hem niet, hij is echt geniaal
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Leeroy_Jenkins
Smakelijk!quote:Op maandag 4 februari 2008 12:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
thx! Ga zo even kijken, eerst even roken/eten, tot straks!
Zo was even aan het eten, de soep was heerlijkquote:Op maandag 4 februari 2008 13:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Smakelijk!
Trouwens deze is wel redelijk toch?
http://mycom.nl/Products/(...)2M/152477.aspx#Specs
Is een 8600 GT en wat mij voornamelijk aantrekt is dat hij stil is (Passief + heat pipe | zonder fan)
Kan je lekker verder slapen op je werkquote:Op maandag 4 februari 2008 13:13 schreef Seventees het volgende:
Middag
*zich uitrekt*
Gisteren die uitzending van Peter R. de Vries gezien. Gevolg: kort geslapen. Gevolg: gapend op het werk
Mail is nog steeds niet geregeld
Ja dat wist ikquote:Op maandag 4 februari 2008 13:11 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Zo was even aan het eten, de soep was heerlijkChinese tomatensoep
Was wel weer veel te druk in de kantine. Maar ja je moet toch ff eten
![]()
De kaart van mycom is een redelijke kaart alleen kan je spellen zoals Crysis, Bioshock niet met alles aan spelen. Vind uberhaupt maar een kaart welke het perfect doet bij het spel Crysis. Maar spellen zoals Quake 4 (is wel geen directx 10) doet hij perfect op 1280x1024 met alles aan. DirectX 10 spellen doen het alleen onder Vista maar dat wist je denk ik wel
zeg wat is er mis met wow ?quote:Op maandag 4 februari 2008 12:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb echt een hekel aan dat spel, en de mensen die het spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op maandag 4 februari 2008 13:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg wat is er mis met wow ?Wat niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Doe ik liever thuisquote:Op maandag 4 februari 2008 13:15 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Kan je lekker verder slapen op je werk![]()
Uh, heb geen ervaring met Bioshock op 8600 GTquote:Op maandag 4 februari 2008 13:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat wist ik
Maar met mijn huidige kaart kan ik Bioshock al op een hoog niveau spelen, hoe zit dat dan?
Die demo speelde ik onder Vista, onder XP heb ik het nog niet gespeeldquote:Op maandag 4 februari 2008 13:29 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Uh, heb geen ervaring met Bioshock op 8600 GTMisschien even op de site van Bioshock kijken of even kijken bij gathering.tweakers.net? Je speelt op XP of Vista?
Onder Vista kan je pas gebruik maken van de DirectX 10 capaciteiten van de kaart (mocht je hem hebben). XP + DirectX 10 kaart geeft DirectX 9 beeld. Vista + DirectX 9 kaart geeft DirectX 9 beeld. Dit is niet keihard maar zo was het wel geloof ik.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die demo speelde ik onder Vista, onder XP heb ik het nog niet gespeeld
hee dat wil ik ookquote:
Leuk kaartje hoor, maar heb jij wel PCIe dan?quote:Op maandag 4 februari 2008 13:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Smakelijk!
Trouwens deze is wel redelijk toch?
http://mycom.nl/Products/(...)2M/152477.aspx#Specs
Is een 8600 GT en wat mij voornamelijk aantrekt is dat hij stil is (Passief + heat pipe | zonder fan)
Er is al een gecrackte versie van DX10 voor xp hoorquote:Op maandag 4 februari 2008 13:39 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Onder Vista kan je pas gebruik maken van de DirectX 10 capaciteiten van de kaart (mocht je hem hebben). XP + DirectX 10 kaart geeft DirectX 9 beeld. Vista + DirectX 9 kaart geeft DirectX 9 beeld. Dit is niet keihard maar zo was het wel geloof ik.
Hoe lang zal het duren denk je?quote:
Aanwezig, ik heb namelijk Crysis onder XPquote:Op maandag 4 februari 2008 13:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Er is al een gecrackte versie van DX10 voor xp hoor
Ik denk nog langer hoorquote:Op maandag 4 februari 2008 13:52 schreef lynda het volgende:
[..]
Hoe lang zal het duren denk je?
Ik ga voor nog minimaal 2 a 3 uur voor er een licht gaat branden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |