Smakelijk!quote:Op maandag 4 februari 2008 12:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
thx! Ga zo even kijken, eerst even roken/eten, tot straks!
Zo was even aan het eten, de soep was heerlijkquote:Op maandag 4 februari 2008 13:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Smakelijk!
Trouwens deze is wel redelijk toch?
http://mycom.nl/Products/(...)2M/152477.aspx#Specs
Is een 8600 GT en wat mij voornamelijk aantrekt is dat hij stil is (Passief + heat pipe | zonder fan)
Kan je lekker verder slapen op je werkquote:Op maandag 4 februari 2008 13:13 schreef Seventees het volgende:
Middag
*zich uitrekt*
Gisteren die uitzending van Peter R. de Vries gezien. Gevolg: kort geslapen. Gevolg: gapend op het werk
Mail is nog steeds niet geregeld
Ja dat wist ikquote:Op maandag 4 februari 2008 13:11 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Zo was even aan het eten, de soep was heerlijkChinese tomatensoep
Was wel weer veel te druk in de kantine. Maar ja je moet toch ff eten
![]()
De kaart van mycom is een redelijke kaart alleen kan je spellen zoals Crysis, Bioshock niet met alles aan spelen. Vind uberhaupt maar een kaart welke het perfect doet bij het spel Crysis. Maar spellen zoals Quake 4 (is wel geen directx 10) doet hij perfect op 1280x1024 met alles aan. DirectX 10 spellen doen het alleen onder Vista maar dat wist je denk ik wel
zeg wat is er mis met wow ?quote:Op maandag 4 februari 2008 12:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb echt een hekel aan dat spel, en de mensen die het spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op maandag 4 februari 2008 13:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg wat is er mis met wow ?Wat niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Doe ik liever thuisquote:Op maandag 4 februari 2008 13:15 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Kan je lekker verder slapen op je werk![]()
Uh, heb geen ervaring met Bioshock op 8600 GTquote:Op maandag 4 februari 2008 13:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat wist ik
Maar met mijn huidige kaart kan ik Bioshock al op een hoog niveau spelen, hoe zit dat dan?
Die demo speelde ik onder Vista, onder XP heb ik het nog niet gespeeldquote:Op maandag 4 februari 2008 13:29 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Uh, heb geen ervaring met Bioshock op 8600 GTMisschien even op de site van Bioshock kijken of even kijken bij gathering.tweakers.net? Je speelt op XP of Vista?
Onder Vista kan je pas gebruik maken van de DirectX 10 capaciteiten van de kaart (mocht je hem hebben). XP + DirectX 10 kaart geeft DirectX 9 beeld. Vista + DirectX 9 kaart geeft DirectX 9 beeld. Dit is niet keihard maar zo was het wel geloof ik.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die demo speelde ik onder Vista, onder XP heb ik het nog niet gespeeld
hee dat wil ik ookquote:
Leuk kaartje hoor, maar heb jij wel PCIe dan?quote:Op maandag 4 februari 2008 13:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Smakelijk!
Trouwens deze is wel redelijk toch?
http://mycom.nl/Products/(...)2M/152477.aspx#Specs
Is een 8600 GT en wat mij voornamelijk aantrekt is dat hij stil is (Passief + heat pipe | zonder fan)
Er is al een gecrackte versie van DX10 voor xp hoorquote:Op maandag 4 februari 2008 13:39 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Onder Vista kan je pas gebruik maken van de DirectX 10 capaciteiten van de kaart (mocht je hem hebben). XP + DirectX 10 kaart geeft DirectX 9 beeld. Vista + DirectX 9 kaart geeft DirectX 9 beeld. Dit is niet keihard maar zo was het wel geloof ik.
Hoe lang zal het duren denk je?quote:
Aanwezig, ik heb namelijk Crysis onder XPquote:Op maandag 4 februari 2008 13:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Er is al een gecrackte versie van DX10 voor xp hoor
Ik denk nog langer hoorquote:Op maandag 4 februari 2008 13:52 schreef lynda het volgende:
[..]
Hoe lang zal het duren denk je?
Ik ga voor nog minimaal 2 a 3 uur voor er een licht gaat branden
Normaal gesproken speel je dan Crysis onder DX9 he (xp)quote:Op maandag 4 februari 2008 13:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aanwezig, ik heb namelijk Crysis onder XP
Mwa laat ze het zelf maar inzienquote:Op maandag 4 februari 2008 13:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik denk nog langer hoor![]()
Of we moeten het nog duidelijker doen
Inderdaad, we moeten er gewoon later een boek over schrijvenquote:Op maandag 4 februari 2008 13:55 schreef lynda het volgende:
[..]
Mwa laat ze het zelf maar inzien
![]()
Duurt nu al zo lang, dan mag dit ook wel even op vervolg van het begin van het verhaal
Nee, 97%... denk aan WLquote:Op maandag 4 februari 2008 14:01 schreef lynda het volgende:
GRTDOJW: Het topic waarin 98% van de posters simpel weg in de maling genomen zijn
oja, maar voor de rest niemand... beetje jammer dat er nu zo weinig mensen zijn hierquote:Op maandag 4 februari 2008 14:05 schreef lynda het volgende:
[..]
dan 96%
Meneer ik heb geen zin meer weet het ook
Ehr alle dames blijken heren te zijn?quote:Op maandag 4 februari 2008 14:05 schreef lynda het volgende:
[..]
dan 96%
Meneer ik heb geen zin meer weet het ook
Ik kan dat even niet vinden, maar ben bang van niet.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Leuk kaartje hoor, maar heb jij wel PCIe dan?
quote:Op maandag 4 februari 2008 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
mijn naam is haas
[ afbeelding ]
kom je uit de kast ?quote:Op maandag 4 februari 2008 14:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
oja, maar voor de rest niemand... beetje jammer dat er nu zo weinig mensen zijn hier
Dat zijn de aansluitingen op die videokaart.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik kan dat even niet vinden, maar ben bang van niet.
Vond wel dat ik deze aansluitingen heb
1x DVI-I
1x VGA
1x HDMI
quote:Op maandag 4 februari 2008 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
mijn naam is haas
[ afbeelding ]
DUDE!quote:
Zal vanavond wel even kijken, kan nu niet echt informatie over mijn moederbord opvragenquote:Op maandag 4 februari 2008 14:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zijn de aansluitingen op die videokaart.
Het gaat er hier even om dat die nieuwe videokaart een PCIe(xpress) aansluiting heeft.
Je zal dus even moeten controleren of dit op je moederbord past, dus of je moederbord
wel een PCIe aansluiting heeft (zal anders een AGP aansluiting zijn).
Mocht je nog vragen hebben, je weet me te vinden op msn/Wiiquote:Op maandag 4 februari 2008 14:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zal vanavond wel even kijken, kan nu niet echt informatie over mijn moederbord opvragen
quote:GRTDOJW: Het topic waarin 98% van de posters simpel weg in de maling genomen zijn
En ofquote:Op maandag 4 februari 2008 14:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mocht je nog vragen hebben, je weet me te vinden op msn/Wii
Wat dat het hele 'verhaal' van jullie langs geen kant klopte? Ik moet echt minder werken tijdens het posten hier geloof ikquote:Op maandag 4 februari 2008 14:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
oja, maar voor de rest niemand... beetje jammer dat er nu zo weinig mensen zijn hier
He dat wist ik toch nietquote:Op maandag 4 februari 2008 13:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Er is al een gecrackte versie van DX10 voor xp hoor
Verhaal?!?quote:Op maandag 4 februari 2008 14:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat dat het hele 'verhaal' van jullie langs geen kant klopte? Ik moet echt minder werken tijdens het posten hier geloof ik
Mja ik ben het nu ook kwijtquote:
Je maakt het er niet makkelijker opquote:
welk verhaal?quote:Op maandag 4 februari 2008 14:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat dat het hele 'verhaal' van jullie langs geen kant klopte? Ik moet echt minder werken tijdens het posten hier geloof ik
Is een talent van me...quote:Op maandag 4 februari 2008 14:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je maakt het er niet makkelijker op
Het feit dat jullie elkaar nooit hebben gezien?quote:
mja ik ben het nu helemaal kwijt... je hebt je zin...lach maar raakquote:
No shit...quote:
maaruhquote:Op maandag 4 februari 2008 14:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het feit dat jullie elkaar nooit hebben gezien? -> fout
En dat je stiekem Joran van der Sloot bent? -> JAA!! fuck off man![]()
Juist...dat ze elkaar nooit gezien hebben...dat bedoelde ik met 'verhaal'quote:Op maandag 4 februari 2008 14:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het feit dat jullie elkaar nooit hebben gezien?
En dat je stiekem Joran van der Sloot bent?
Ik dacht dat je de goede kant op ging maar helaasquote:Op maandag 4 februari 2008 14:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Juist...dat ze elkaar nooit gezien hebben...dat bedoelde ik met 'verhaal'
Jij bent eigenlijk de jongen, en Droxz is een meisje?quote:Op maandag 4 februari 2008 14:23 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de goede kant op ging maar helaas![]()
We kennen elkaar wel en station X en Y is gewoon waar
ga door en ik moet zo janken van het lachenquote:Op maandag 4 februari 2008 14:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk de jongen, en Droxz is een meisje?
Achquote:Op maandag 4 februari 2008 14:25 schreef lynda het volgende:
[..]
ga door en ik moet zo janken van het lachen![]()
![]()
Maar nee ik heb nog steeds niets hangen tussen me benen en droxz wel
Nee wakker liggen daarvan doe ik ook nietquote:Op maandag 4 februari 2008 14:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
AchHet zal allemaal wel, ik lig er niet wakker van
Daar ben ik dan weer blij om.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee wakker liggen daarvan doe ik ook niet
sorry ik was gewoon echt even aan het werkquote:Op maandag 4 februari 2008 14:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk de jongen, en Droxz is een meisje?
Je bent stiekem toch een NAC supporter?
quote:Op maandag 4 februari 2008 14:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer blij om.
@Droxz, volgens mij... zit er een MSI PT890 Neo in,
# PCIe x16: 1x
# PCIe x4: 1x
# PCI: 3x
Dus die videokaart kan er volgens mij wel in
Erg he... werken tijdens het postenquote:Op maandag 4 februari 2008 15:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sorry ik was gewoon echt even aan het werk![]()
*kijkt* nee, fout!
Ik moet posten, daar word ik voor betaald..... gaan ze er af en toe gewoon werk tussendoor gooien, stelletje aso's!quote:
Ik dacht dat ik dat als enige hadquote:Op maandag 4 februari 2008 16:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet posten, daar word ik voor betaald..... gaan ze er af en toe gewoon werk tussendoor gooien, stelletje aso's!
Inderdaad! vlegels zijn het! schavuiten!quote:Op maandag 4 februari 2008 16:02 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat als enige hadaf en toe nog werken ook. Potver3 dubbeltjes wat een belhamels hier zeg mij zomaar laten werken.
Gelukkig laten de piraten me weer naar huisch gaan waar ik me weer kan gaan verlekkeren aan een heerlijke maaltijd. Dat het maar heerlijk moogt smaken! Doch eerst even deze maaltijd bereiden.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad! vlegels zijn het! schavuiten!
Ik wens u sterkje in het bereiden van uw overheerlijk klinkende maaltijd.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:16 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Gelukkig laten de piraten me weer naar huisch gaan waar ik me weer kan gaan verlekkeren aan een heerlijke maaltijd. Dat het maar heerlijk moogt smaken! Doch eerst even deze maaltijd bereiden.
De kaart die ik al heb is ook een PCI kaart, dus wat denk je? Kan ik die andere kaart in mijn pc plaatsen?quote:Op maandag 4 februari 2008 15:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
PCIe x16 heb je tegenwoordig nodig voor die videokaarten, gaat dus goedkomen!
(ik zou het toch voor de 100% zekerheid controleren hoor)
Lekker toch?quote:Op maandag 4 februari 2008 19:30 schreef lynda het volgende:
Zie net me schoolrooster..
Ik weet weer waarom ik student was
Aankomende 10 weken voorlopig 'maar' 3 dagen per week les hehe.
Totaal 3 vakken(privaatrecht, bouwkunde (bah) en makelaarsleer)
![]()
quote:
Mwah, dat valt ook wel mee natuurlijkquote:ga door en ik moet zo janken van het lachen
pas goed op, hebt PCI en PCIe (PCI Expres).. het zal wel het laatste zijn (PCIe), want die andere is zo oud (PCI)quote:Op maandag 4 februari 2008 18:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De kaart die ik al heb is ook een PCI kaart, dus wat denk je? Kan ik die andere kaart in mijn pc plaatsen?
Wat een leven dat van een studentquote:Op maandag 4 februari 2008 19:30 schreef lynda het volgende:
Zie net me schoolrooster..
Ik weet weer waarom ik student was
Aankomende 10 weken voorlopig 'maar' 3 dagen per week les hehe.
Totaal 3 vakken(privaatrecht, bouwkunde (bah) en makelaarsleer)
![]()
Dan komt het goed, pc is nog geen jaar oud, yeay kan ik volgende maand is een nieuwe videokaart halenquote:Op maandag 4 februari 2008 22:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
pas goed op, hebt PCI en PCIe (PCI Expres).. het zal wel het laatste zijn (PCIe), want die andere is zo oud (PCI)
Dat moet wel PCIe zijn, komt dus helemaal goed (wel PCIe x16 he).quote:Op dinsdag 5 februari 2008 07:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan komt het goed, pc is nog geen jaar oud, yeay kan ik volgende maand is een nieuwe videokaart halen![]()
Mogguh trouwens!
Mogguh!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 07:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat moet wel PCIe zijn, komt dus helemaal goed (wel PCIe x16 he).
Had je me Wii berichtje nog gehad gisteren?
goede morgen!
bakje thee koffie dan maar?
Everest Home Edition? dat zegt me even niets...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 07:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh!
Ben gisteren niet op mijn Wii geweest, was even aan het prutsen met mijn pc![]()
Ik kijk vanavond even, PCIe x16, zou ik dat kunnen opzoeken met Everest Home Edition?
En lekker, bakje koffie graag
Hey, jij was er ook weerquote:
mogguh! bakje thee?quote:
Everest Home Edition - Bekijkt alle hardware in uw computer (gekocht voor medio 2007) zonder hem te hoeven openschroeven.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Everest Home Edition? dat zegt me even niets...
* Dr.Droxz geeft Beller ondertussen een lekker bakkie koffie![]()
Gisteren lekker op mijn nieuwe tvtje achter die Wii gehangen.
daarna mijn clanleden nog even laten zien dat ik niets voor niets op plaats 1 sta met COD4
Chocolade op de vroege morgen, ugh...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:07 schreef BloodyLotte het volgende:
Koffie.En er staat een enorme doos chocolate chip cookies naast me.
Moet er werkelijk niet aan denkenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Daar is niks mis mee.
Understatement jaquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:13 schreef Sgele het volgende:
* Sgele reporting for duty
Mogguh allemaal!
Wat een hoerenweer zeg...
Het spelen gaat me wel aardig af zeg maarquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Everest Home Edition - Bekijkt alle hardware in uw computer (gekocht voor medio 2007) zonder hem te hoeven openschroeven.
Even geciteerdEn met die applicatie kon ik wel alle hardware matige gegevens van mijn pc tevoorschijn toveren.
Whehehe je heerschte dus?
* Dr.Droxz schenkt een lekker bakje koffie in voor Lottequote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:07 schreef BloodyLotte het volgende:
Koffie.En er staat een enorme doos chocolate chip cookies naast me.
Kuuuut, was het maar een keer zo'n feest dat de proxy hier eraf vielquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het spelen gaat me wel aardig af zeg maar![]()
(wil net mijn score bekijken, werkt die kut proxy weer! GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE)
Kan ik die ook kijken misschien? Ze nemen het hier niet zo nauw met beveiligingquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het spelen gaat me wel aardig af zeg maar![]()
(wil net mijn score bekijken, werkt die kut proxy weer! GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |