Wat een leven dat van een studentquote:Op maandag 4 februari 2008 19:30 schreef lynda het volgende:
Zie net me schoolrooster..
Ik weet weer waarom ik student was
Aankomende 10 weken voorlopig 'maar' 3 dagen per week les hehe.
Totaal 3 vakken(privaatrecht, bouwkunde (bah) en makelaarsleer)
![]()
Dan komt het goed, pc is nog geen jaar oud, yeay kan ik volgende maand is een nieuwe videokaart halenquote:Op maandag 4 februari 2008 22:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
pas goed op, hebt PCI en PCIe (PCI Expres).. het zal wel het laatste zijn (PCIe), want die andere is zo oud (PCI)
Dat moet wel PCIe zijn, komt dus helemaal goed (wel PCIe x16 he).quote:Op dinsdag 5 februari 2008 07:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan komt het goed, pc is nog geen jaar oud, yeay kan ik volgende maand is een nieuwe videokaart halen![]()
Mogguh trouwens!
Mogguh!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 07:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat moet wel PCIe zijn, komt dus helemaal goed (wel PCIe x16 he).
Had je me Wii berichtje nog gehad gisteren?
goede morgen!
bakje thee koffie dan maar?
Everest Home Edition? dat zegt me even niets...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 07:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh!
Ben gisteren niet op mijn Wii geweest, was even aan het prutsen met mijn pc![]()
Ik kijk vanavond even, PCIe x16, zou ik dat kunnen opzoeken met Everest Home Edition?
En lekker, bakje koffie graag
Hey, jij was er ook weerquote:
mogguh! bakje thee?quote:
Everest Home Edition - Bekijkt alle hardware in uw computer (gekocht voor medio 2007) zonder hem te hoeven openschroeven.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Everest Home Edition? dat zegt me even niets...
* Dr.Droxz geeft Beller ondertussen een lekker bakkie koffie![]()
Gisteren lekker op mijn nieuwe tvtje achter die Wii gehangen.
daarna mijn clanleden nog even laten zien dat ik niets voor niets op plaats 1 sta met COD4
Chocolade op de vroege morgen, ugh...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:07 schreef BloodyLotte het volgende:
Koffie.En er staat een enorme doos chocolate chip cookies naast me.
Moet er werkelijk niet aan denkenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Daar is niks mis mee.
Understatement jaquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:13 schreef Sgele het volgende:
* Sgele reporting for duty
Mogguh allemaal!
Wat een hoerenweer zeg...
Het spelen gaat me wel aardig af zeg maarquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Everest Home Edition - Bekijkt alle hardware in uw computer (gekocht voor medio 2007) zonder hem te hoeven openschroeven.
Even geciteerdEn met die applicatie kon ik wel alle hardware matige gegevens van mijn pc tevoorschijn toveren.
Whehehe je heerschte dus?
* Dr.Droxz schenkt een lekker bakje koffie in voor Lottequote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:07 schreef BloodyLotte het volgende:
Koffie.En er staat een enorme doos chocolate chip cookies naast me.
Kuuuut, was het maar een keer zo'n feest dat de proxy hier eraf vielquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het spelen gaat me wel aardig af zeg maar![]()
(wil net mijn score bekijken, werkt die kut proxy weer! GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE)
Kan ik die ook kijken misschien? Ze nemen het hier niet zo nauw met beveiligingquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het spelen gaat me wel aardig af zeg maar![]()
(wil net mijn score bekijken, werkt die kut proxy weer! GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE)
Zeker kut ja.. GVD.. Maarja, dat ben ik wel weer meer in dit topic zeg maarquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kuuuut, was het maar een keer zo'n feest dat de proxy hier eraf viel
www.blindevink.nlquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kan ik die ook kijken misschien? Ze nemen het hier niet zo nauw met beveiliging
Doet ons goed omdat te horenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Fok is mijn rots in de branding tijdens mijn werk.
Hier ook hoor, samen met MSNquote:
Whehehe dat wil ik dus ook weer even doen, gisteravond even wat filmpjes bekeken van de Melbourne Shuffle, ziet er toch wel wazig uit hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker kut ja.. GVD.. Maarja, dat ben ik wel weer meer in dit topic zeg maar![]()
Dat kan ik me wel voorstellen, ik heb hier ook genoten achter mijn werkplek zeg maar hahaha
youtube filmjes kijken de hele dag![]()
* Dr.Droxz zet extra koffie en thee neer...
Kuch verslaafd Kuchquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
www.blindevink.nl
op de frontpage staat een overzichtje van de server zeg maar,
en als je op die banner klikt krijg je een beter overzicht (met punten enzo)
Ik wil weten op hoeveel punten ik nu sta
Kijkt, mensen online = 1 (jij dusquote:
Werk bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:31 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Wat zou ik zonder jullie moeten.
Vrij veel eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |