Zeker kut ja.. GVD.. Maarja, dat ben ik wel weer meer in dit topic zeg maarquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kuuuut, was het maar een keer zo'n feest dat de proxy hier eraf viel
www.blindevink.nlquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kan ik die ook kijken misschien? Ze nemen het hier niet zo nauw met beveiliging
Doet ons goed omdat te horenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Fok is mijn rots in de branding tijdens mijn werk.
Hier ook hoor, samen met MSNquote:
Whehehe dat wil ik dus ook weer even doen, gisteravond even wat filmpjes bekeken van de Melbourne Shuffle, ziet er toch wel wazig uit hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker kut ja.. GVD.. Maarja, dat ben ik wel weer meer in dit topic zeg maar![]()
Dat kan ik me wel voorstellen, ik heb hier ook genoten achter mijn werkplek zeg maar hahaha
youtube filmjes kijken de hele dag![]()
* Dr.Droxz zet extra koffie en thee neer...
Kuch verslaafd Kuchquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
www.blindevink.nl
op de frontpage staat een overzichtje van de server zeg maar,
en als je op die banner klikt krijg je een beter overzicht (met punten enzo)
Ik wil weten op hoeveel punten ik nu sta
Kijkt, mensen online = 1 (jij dusquote:
Werk bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:31 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Wat zou ik zonder jullie moeten.
Vrij veel eigenlijk.
Melbourne Shuffle, wat is dat?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe dat wil ik dus ook weer even doen, gisteravond even wat filmpjes bekeken van de Melbourne Shuffle, ziet er toch wel wazig uit hoor
Tenminste... ze zeggen het hequote:
Dat bedoel ik! Het is gewoon een samenzweringquote:
Omdat er veel mensen bellen?quote:
Ik ben het er niet mee eens!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Het is gewoon een samenzwering
Die gasten onder me spelen veeeeeeul meer hoor!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kuch verslaafd Kuch
1. Droxz-FiA- 116228 81.78 hr
Ohnee... whehe voutje...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
www.blindevink.nl
op de frontpage staat een overzichtje van de server zeg maar,
en als je op die banner klikt krijg je een beter overzicht (met punten enzo)
Ik wil weten op hoeveel punten ik nu sta
Ik ook nietquote:
Heb ik dus ook, speel praktisch niet op mijn pc, en als ik het wel doe, dan zijn het klassiekersquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die gasten onder me spelen veeeeeeul meer hoor!![]()
Even eerlijk, ik speel het graag... maar de laatste tijd een stuk minder vanwege die Wii
Ik zit hier nu een uurtje ofzo, zeker wel 1 heel telefoontje gehad!quote:
Goed bezig dusquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zit hier nu een uurtje ofzo, zeker wel 1 heel telefoontje gehad!
Loop langs collega, drukt op wat knopjes... opgelost
FTW aaaaightquote:
Ondertussen ben ik wel met 2 laptops bezig, dus eigenlijk ben ik stiekem dus wel een klein beetje aan het werkquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed bezig dus
Ik ben ...eigenlijk niks aan het doen
verdorie hebh ik je nog niet toegevoegdquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik wel met 2 laptops bezig, dus eigenlijk ben ik stiekem dus wel een klein beetje aan het werk
Goede morgen! Bakje thee?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:49 schreef draculettetje het volgende:
daar ben ik weer!
Wauw... ik ben een genie!quote:
Ik jou ook niet, want ik kan je nummer nergens meer vindenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
verdorie hebh ik je nog niet toegevoegd
Goed hoor, en met jou?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:51 schreef draculettetje het volgende:
Hoe is het hier de afgelopen dagen geweest?
Kan ik hem vanavond niet naar je doorsturen?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik jou ook niet, want ik kan je nummer nergens meer vinden
Lekker trouwens, een kleine bekentenis hier en daar... maar niets spannendsquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:51 schreef draculettetje het volgende:
Hoe is het hier de afgelopen dagen geweest?
lekker bezig wij!, zoals ik lees wel bellerophon wel tussen ons bemiddelen......quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik jou ook niet, want ik kan je nummer nergens meer vinden
bekentenis?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lekker trouwens, een kleine bekentenis hier en daar... maar niets spannends
Joran van der Sloot?quote:
Dat had ik dus in dat bericht getypt gisteren, of je dat friends nummer kon doorgevenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan ik hem vanavond niet naar je doorsturen?
Kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ik dacht hier specifiek in dit topic.....
Heftuuugquote:
Whahaha, ik zal het vanavond even doenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat had ik dus in dat bericht getypt gisteren, of je dat friends nummer kon doorgeven
Dat is toch wel ontzettend slordig moet ik zeggenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:59 schreef BloodyLotte het volgende:
Schitterende spelfout op sbs6 gisteravond. Bovenin beeld tijdens een HELE slechte film "zometeen bij hart van nederland meer over de schokkende betekenis van Joran van der Sloot."En ik was thuis de enige die het zag en die dus ook schaterlachend voor de tv zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |