mja ik ben het nu helemaal kwijt... je hebt je zin...lach maar raakquote:
No shit...quote:
maaruhquote:Op maandag 4 februari 2008 14:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het feit dat jullie elkaar nooit hebben gezien? -> fout
En dat je stiekem Joran van der Sloot bent? -> JAA!! fuck off man![]()
Juist...dat ze elkaar nooit gezien hebben...dat bedoelde ik met 'verhaal'quote:Op maandag 4 februari 2008 14:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het feit dat jullie elkaar nooit hebben gezien?
En dat je stiekem Joran van der Sloot bent?
Ik dacht dat je de goede kant op ging maar helaasquote:Op maandag 4 februari 2008 14:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Juist...dat ze elkaar nooit gezien hebben...dat bedoelde ik met 'verhaal'
Jij bent eigenlijk de jongen, en Droxz is een meisje?quote:Op maandag 4 februari 2008 14:23 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de goede kant op ging maar helaas![]()
We kennen elkaar wel en station X en Y is gewoon waar
ga door en ik moet zo janken van het lachenquote:Op maandag 4 februari 2008 14:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk de jongen, en Droxz is een meisje?
Achquote:Op maandag 4 februari 2008 14:25 schreef lynda het volgende:
[..]
ga door en ik moet zo janken van het lachen![]()
![]()
Maar nee ik heb nog steeds niets hangen tussen me benen en droxz wel
Nee wakker liggen daarvan doe ik ook nietquote:Op maandag 4 februari 2008 14:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
AchHet zal allemaal wel, ik lig er niet wakker van
Daar ben ik dan weer blij om.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee wakker liggen daarvan doe ik ook niet
sorry ik was gewoon echt even aan het werkquote:Op maandag 4 februari 2008 14:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk de jongen, en Droxz is een meisje?
Je bent stiekem toch een NAC supporter?
quote:Op maandag 4 februari 2008 14:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer blij om.
@Droxz, volgens mij... zit er een MSI PT890 Neo in,
# PCIe x16: 1x
# PCIe x4: 1x
# PCI: 3x
Dus die videokaart kan er volgens mij wel in
Erg he... werken tijdens het postenquote:Op maandag 4 februari 2008 15:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sorry ik was gewoon echt even aan het werk![]()
*kijkt* nee, fout!
Ik moet posten, daar word ik voor betaald..... gaan ze er af en toe gewoon werk tussendoor gooien, stelletje aso's!quote:
Ik dacht dat ik dat als enige hadquote:Op maandag 4 februari 2008 16:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet posten, daar word ik voor betaald..... gaan ze er af en toe gewoon werk tussendoor gooien, stelletje aso's!
Inderdaad! vlegels zijn het! schavuiten!quote:Op maandag 4 februari 2008 16:02 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat als enige hadaf en toe nog werken ook. Potver3 dubbeltjes wat een belhamels hier zeg mij zomaar laten werken.
Gelukkig laten de piraten me weer naar huisch gaan waar ik me weer kan gaan verlekkeren aan een heerlijke maaltijd. Dat het maar heerlijk moogt smaken! Doch eerst even deze maaltijd bereiden.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad! vlegels zijn het! schavuiten!
Ik wens u sterkje in het bereiden van uw overheerlijk klinkende maaltijd.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:16 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Gelukkig laten de piraten me weer naar huisch gaan waar ik me weer kan gaan verlekkeren aan een heerlijke maaltijd. Dat het maar heerlijk moogt smaken! Doch eerst even deze maaltijd bereiden.
De kaart die ik al heb is ook een PCI kaart, dus wat denk je? Kan ik die andere kaart in mijn pc plaatsen?quote:Op maandag 4 februari 2008 15:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
PCIe x16 heb je tegenwoordig nodig voor die videokaarten, gaat dus goedkomen!
(ik zou het toch voor de 100% zekerheid controleren hoor)
Lekker toch?quote:Op maandag 4 februari 2008 19:30 schreef lynda het volgende:
Zie net me schoolrooster..
Ik weet weer waarom ik student was
Aankomende 10 weken voorlopig 'maar' 3 dagen per week les hehe.
Totaal 3 vakken(privaatrecht, bouwkunde (bah) en makelaarsleer)
![]()
quote:
Mwah, dat valt ook wel mee natuurlijkquote:ga door en ik moet zo janken van het lachen
pas goed op, hebt PCI en PCIe (PCI Expres).. het zal wel het laatste zijn (PCIe), want die andere is zo oud (PCI)quote:Op maandag 4 februari 2008 18:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De kaart die ik al heb is ook een PCI kaart, dus wat denk je? Kan ik die andere kaart in mijn pc plaatsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |