Normaal gesproken speel je dan Crysis onder DX9 he (xp)quote:Op maandag 4 februari 2008 13:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aanwezig, ik heb namelijk Crysis onder XP
Mwa laat ze het zelf maar inzienquote:Op maandag 4 februari 2008 13:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik denk nog langer hoor![]()
Of we moeten het nog duidelijker doen
Inderdaad, we moeten er gewoon later een boek over schrijvenquote:Op maandag 4 februari 2008 13:55 schreef lynda het volgende:
[..]
Mwa laat ze het zelf maar inzien
![]()
Duurt nu al zo lang, dan mag dit ook wel even op vervolg van het begin van het verhaal
Nee, 97%... denk aan WLquote:Op maandag 4 februari 2008 14:01 schreef lynda het volgende:
GRTDOJW: Het topic waarin 98% van de posters simpel weg in de maling genomen zijn
oja, maar voor de rest niemand... beetje jammer dat er nu zo weinig mensen zijn hierquote:Op maandag 4 februari 2008 14:05 schreef lynda het volgende:
[..]
dan 96%
Meneer ik heb geen zin meer weet het ook
Ehr alle dames blijken heren te zijn?quote:Op maandag 4 februari 2008 14:05 schreef lynda het volgende:
[..]
dan 96%
Meneer ik heb geen zin meer weet het ook
Ik kan dat even niet vinden, maar ben bang van niet.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Leuk kaartje hoor, maar heb jij wel PCIe dan?
quote:Op maandag 4 februari 2008 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
mijn naam is haas
[ afbeelding ]
kom je uit de kast ?quote:Op maandag 4 februari 2008 14:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
oja, maar voor de rest niemand... beetje jammer dat er nu zo weinig mensen zijn hier
Dat zijn de aansluitingen op die videokaart.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik kan dat even niet vinden, maar ben bang van niet.
Vond wel dat ik deze aansluitingen heb
1x DVI-I
1x VGA
1x HDMI
quote:Op maandag 4 februari 2008 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
mijn naam is haas
[ afbeelding ]
DUDE!quote:
Zal vanavond wel even kijken, kan nu niet echt informatie over mijn moederbord opvragenquote:Op maandag 4 februari 2008 14:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zijn de aansluitingen op die videokaart.
Het gaat er hier even om dat die nieuwe videokaart een PCIe(xpress) aansluiting heeft.
Je zal dus even moeten controleren of dit op je moederbord past, dus of je moederbord
wel een PCIe aansluiting heeft (zal anders een AGP aansluiting zijn).
Mocht je nog vragen hebben, je weet me te vinden op msn/Wiiquote:Op maandag 4 februari 2008 14:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zal vanavond wel even kijken, kan nu niet echt informatie over mijn moederbord opvragen
quote:GRTDOJW: Het topic waarin 98% van de posters simpel weg in de maling genomen zijn
En ofquote:Op maandag 4 februari 2008 14:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mocht je nog vragen hebben, je weet me te vinden op msn/Wii
Wat dat het hele 'verhaal' van jullie langs geen kant klopte? Ik moet echt minder werken tijdens het posten hier geloof ikquote:Op maandag 4 februari 2008 14:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
oja, maar voor de rest niemand... beetje jammer dat er nu zo weinig mensen zijn hier
He dat wist ik toch nietquote:Op maandag 4 februari 2008 13:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Er is al een gecrackte versie van DX10 voor xp hoor
Verhaal?!?quote:Op maandag 4 februari 2008 14:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat dat het hele 'verhaal' van jullie langs geen kant klopte? Ik moet echt minder werken tijdens het posten hier geloof ik
Mja ik ben het nu ook kwijtquote:
Je maakt het er niet makkelijker opquote:
welk verhaal?quote:Op maandag 4 februari 2008 14:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat dat het hele 'verhaal' van jullie langs geen kant klopte? Ik moet echt minder werken tijdens het posten hier geloof ik
Is een talent van me...quote:Op maandag 4 februari 2008 14:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je maakt het er niet makkelijker op
Het feit dat jullie elkaar nooit hebben gezien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |