Wii Wij zijn lekker bezig, maar we komen er welquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lekker bezig wij!, zoals ik lees wel bellerophon wel tussen ons bemiddelen......
hier ook lekker geweest, carnaval was gezellig, zwemmen gister zwaar en nu weer op het werk niks te doen
Typisch sbs6 toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is toch wel ontzettend slordig moet ik zeggen
Dat was ook zo, Beller is nog niet helemaal wakker denk ik.... (Lynda?!)quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ik dacht hier specifiek in dit topic.....
Same here, ik heb alleen jullie 3 erin staanquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wii Wij zijn lekker bezig, maar we komen er wel![]()
Nu heb ik alleen Beller en WL in mijn Wii friends dinges staan...
Meer is natuurlijk altijd beter!
Ow fuck ja, dat is waar ook, volg het nog steeds niet hoor, mag je mij nog wel gaan uitleggenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat was ook zo, Beller is nog niet helemaal wakker denk ik.... (Lynda?!)
Ja zeker weten, verbaast mij eigenlijk dat ze dit niet achter zo'n zin zetten;quote:
SBS == Telegraaf toch?quote:
doe maar dan lees ik meteen even mee, hopelijk niet iets ernstigs....quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ow fuck ja, dat is waar ook, volg het nog steeds niet hoor, mag je mij nog wel gaan uitleggen
En nat... ok dat klonk verkeerdquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Och mensen het is buiten zo grijs.
uh.... msnquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ow fuck ja, dat is waar ook, volg het nog steeds niet hoor, mag je mij nog wel gaan uitleggen
Volgens mij is het hier nu droog.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En nat... ok dat klonk verkeerd
En ofquote:
Woehoeh!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:12 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier nu droog.
Mijn naam is natuurlijk haas!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doe maar dan lees ik meteen even mee, hopelijk niet iets ernstigs....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn naam is natuurlijk haas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]uh.. JASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
veeel plezier!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:23 schreef Sgele het volgende:
zat er niet ver naast
Hmm..sollicitanten...altijd grappig.. kijken wat voor vlees we in de kuip hebben![]()
Ik spreek u allen later
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn naam is natuurlijk haas!waarom verbaasd me dit niks...... hyves enzo.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwmensch of niet?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:23 schreef Sgele het volgende:
zat er niet ver naast
Hmm..sollicitanten...altijd grappig.. kijken wat voor vlees we in de kuip hebben![]()
Ik spreek u allen later
Haaaifs? Wat is dat?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
waarom verbaasd me dit niks...... hyves enzo.......
maakt niet uit......quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haaaifs? Wat is dat?
Sorry ik kon het niet laten, doe daar namelijk niet aan
Iedereen zo zijn ding tochquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maakt niet uit......
ik vind het wel leuk dat gedoe
Daaromquote:
dat dacht ik wel.....quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
DaaromTrouwens... had jij me nou ook toegevoegd op msn?
Ja klopt!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat dacht ik wel.....
met een wanadoo mail
Ik ook hoor, alleen ik heb het dan wel op werkquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb alleen op het werk geen msn en thuis praktisch altijd op offline staan
hmmmm verschil moet er wezen dan maarquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ook hoor, alleen ik heb het dan wel op werk
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hmmmm verschil moet er wezen dan maar
Een stagiaire was het toch?quote:
Ben maar een valentijnskaart voor mijn vriendin aan het photoshoppenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ik verveel me te pletter, heb het idee beter thuis te kunnen zijn gebleven
doe ik niet aanquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben maar een valentijnskaart voor mijn vriendin aan het photoshoppen
Nee, geen stagaire...quote:
Ja behoorlijk onderlegd zeg maarquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
niet goed? of wel goed?
trouwens pjoeter beneden doet het gewoon weer.....
en het stomme is ik heb er verder niks aangedaan.....quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja behoorlijk onderlegd zeg maar
Ah goed om te horen!
Dat is bijzonder te noemenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en het stomme is ik heb er verder niks aangedaan.....
Ik ook niet, maar vind het wel leuk om een kaartje te sturenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |