Leuk speelgoed, maar volgens mij heb ik er niks aan bij WoWquote:Op maandag 11 februari 2008 11:15 schreef -Jewcookie- het volgende:
Freetrack, had het er net al over. Kent iemand het? Wel eens geprobeerd?
http://www.free-track.net/english/freetrack/comment-ca-marche.php
Headtracking met een IR headsetje voor in game.
Never heard of...quote:Op maandag 11 februari 2008 11:15 schreef -Jewcookie- het volgende:
Filmpje met F1 simulator.
WoW, 1 keer geprobeerd daarna er meteen vanaf gegooidquote:Op maandag 11 februari 2008 11:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Leuk speelgoed, maar volgens mij heb ik er niks aan bij WoW
Nee niet bij WoW idd. Ik speel graag racegames en flightsims. Het werkt ook bij sommige 3D shooters. dat je je hoofd dus onafhankelijk van je gun met je muis kunt draaien.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lijkt me lastig mikken eerlijk gezegdquote:Op maandag 11 februari 2008 11:18 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Nee niet bij WoW idd. Ik speel graag racegames en flightsims. Het werkt ook bij sommige 3D shooters. dat je je hoofd dus onafhankelijk van je gun met je muis kunt draaien.
Het begin van het spel was idd ook niet m'n favoriete gedeelte... Maarja, als je eenmaal op lvl70 zit wordt het leukquote:Op maandag 11 februari 2008 11:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WoW, 1 keer geprobeerd daarna er meteen vanaf gegooid
wow dat zou super zijn. maar hoe schiet je dan bijv ?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:15 schreef -Jewcookie- het volgende:
Ja moet het ook nog proberen hoor. Was gister bezig met een 3 punts IR setje op een oude pet te maken. Maar 2 ledjes zijn stuk.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lijkt me lastig mikken eerlijk gezegd
hoe wou je oude nintendo cheatcodes zeg maar gaan invoeren ?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zoals je normaal mikt met je muis. Alleen als je opzij kijkt draait je hoofd in game ook. dus kun je snel rondkijken. Lijkt me niet zo heel handig in FPS games. Maar met een race game kun je wel makkelijk ff opzij kijken voor je de boch in draait ofzo.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wow dat zou super zijn. maar hoe schiet je dan bijv ?![]()
die youtube kan ik hier niet bekijken, dus ff naar huis gemailed
ziet er wel cool uit
bah! betalen voor het spel om online te kunnenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het begin van het spel was idd ook niet m'n favoriete gedeelte... Maarja, als je eenmaal op lvl70 zit wordt het leuk
Tis ook crap. Bovendien zijn RPG's gewoon fokking saai.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bah! betalen voor het spel om online te kunnen
1. Betalen om online te kunnenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het begin van het spel was idd ook niet m'n favoriete gedeelte... Maarja, als je eenmaal op lvl70 zit wordt het leuk
Final Fantasyquote:Op maandag 11 februari 2008 11:22 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Tis ook crap. Bovendien zijn RPG's gewoon fokking saai.
lijkt me toch erg vet hoorquote:Op maandag 11 februari 2008 11:21 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Zoals je normaal mikt met je muis. Alleen als je opzij kijkt draait je hoofd in game ook. dus kun je snel rondkijken. Lijkt me niet zo heel handig in FPS games. Maar met een race game kun je wel makkelijk ff opzij kijken voor je de boch in draait ofzo.
mja ik vind oblivion wel erg goed. fucking mooi gewoon. zeker met bepaalde mods, en HDRquote:Op maandag 11 februari 2008 11:22 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Tis ook crap. Bovendien zijn RPG's gewoon fokking saai.
Meh....quote:
Duidelijk vet! En het kost bijna nix om te maken. Fiestlampje en een pet en een standaard webcam. Verder beetje solderen.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lijkt me toch erg vet hoordaar kan geen 2000dpi muis tegenop
Nooit gezien dus helaas voor jou ook geen ervaring meequote:Op maandag 11 februari 2008 11:15 schreef -Jewcookie- het volgende:
Ik weet niet, als je zo ontzettend bezig bent met dingen dan bekruipt mij altijd het gevoel van, ehr... Nerd gehalte neemt toe.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:27 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Meh....
[..]
Duidelijk vet! En het kost bijna nix om te maken. Fiestlampje en een pet en een standaard webcam. Verder beetje solderen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |