Leuk speelgoed, maar volgens mij heb ik er niks aan bij WoWquote:Op maandag 11 februari 2008 11:15 schreef -Jewcookie- het volgende:
Freetrack, had het er net al over. Kent iemand het? Wel eens geprobeerd?
http://www.free-track.net/english/freetrack/comment-ca-marche.php
Headtracking met een IR headsetje voor in game.
Never heard of...quote:Op maandag 11 februari 2008 11:15 schreef -Jewcookie- het volgende:
Filmpje met F1 simulator.
WoW, 1 keer geprobeerd daarna er meteen vanaf gegooidquote:Op maandag 11 februari 2008 11:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Leuk speelgoed, maar volgens mij heb ik er niks aan bij WoW
Nee niet bij WoW idd. Ik speel graag racegames en flightsims. Het werkt ook bij sommige 3D shooters. dat je je hoofd dus onafhankelijk van je gun met je muis kunt draaien.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lijkt me lastig mikken eerlijk gezegdquote:Op maandag 11 februari 2008 11:18 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Nee niet bij WoW idd. Ik speel graag racegames en flightsims. Het werkt ook bij sommige 3D shooters. dat je je hoofd dus onafhankelijk van je gun met je muis kunt draaien.
Het begin van het spel was idd ook niet m'n favoriete gedeelte... Maarja, als je eenmaal op lvl70 zit wordt het leukquote:Op maandag 11 februari 2008 11:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WoW, 1 keer geprobeerd daarna er meteen vanaf gegooid
wow dat zou super zijn. maar hoe schiet je dan bijv ?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:15 schreef -Jewcookie- het volgende:
Ja moet het ook nog proberen hoor. Was gister bezig met een 3 punts IR setje op een oude pet te maken. Maar 2 ledjes zijn stuk.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lijkt me lastig mikken eerlijk gezegd
hoe wou je oude nintendo cheatcodes zeg maar gaan invoeren ?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zoals je normaal mikt met je muis. Alleen als je opzij kijkt draait je hoofd in game ook. dus kun je snel rondkijken. Lijkt me niet zo heel handig in FPS games. Maar met een race game kun je wel makkelijk ff opzij kijken voor je de boch in draait ofzo.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wow dat zou super zijn. maar hoe schiet je dan bijv ?![]()
die youtube kan ik hier niet bekijken, dus ff naar huis gemailed
ziet er wel cool uit
bah! betalen voor het spel om online te kunnenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het begin van het spel was idd ook niet m'n favoriete gedeelte... Maarja, als je eenmaal op lvl70 zit wordt het leuk
Tis ook crap. Bovendien zijn RPG's gewoon fokking saai.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bah! betalen voor het spel om online te kunnen
1. Betalen om online te kunnenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het begin van het spel was idd ook niet m'n favoriete gedeelte... Maarja, als je eenmaal op lvl70 zit wordt het leuk
Final Fantasyquote:Op maandag 11 februari 2008 11:22 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Tis ook crap. Bovendien zijn RPG's gewoon fokking saai.
lijkt me toch erg vet hoorquote:Op maandag 11 februari 2008 11:21 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Zoals je normaal mikt met je muis. Alleen als je opzij kijkt draait je hoofd in game ook. dus kun je snel rondkijken. Lijkt me niet zo heel handig in FPS games. Maar met een race game kun je wel makkelijk ff opzij kijken voor je de boch in draait ofzo.
mja ik vind oblivion wel erg goed. fucking mooi gewoon. zeker met bepaalde mods, en HDRquote:Op maandag 11 februari 2008 11:22 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Tis ook crap. Bovendien zijn RPG's gewoon fokking saai.
Meh....quote:
Duidelijk vet! En het kost bijna nix om te maken. Fiestlampje en een pet en een standaard webcam. Verder beetje solderen.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lijkt me toch erg vet hoordaar kan geen 2000dpi muis tegenop
Nooit gezien dus helaas voor jou ook geen ervaring meequote:Op maandag 11 februari 2008 11:15 schreef -Jewcookie- het volgende:
Ik weet niet, als je zo ontzettend bezig bent met dingen dan bekruipt mij altijd het gevoel van, ehr... Nerd gehalte neemt toe.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:27 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Meh....
[..]
Duidelijk vet! En het kost bijna nix om te maken. Fiestlampje en een pet en een standaard webcam. Verder beetje solderen.
[ afbeelding ]
Het voegt gewoon heel veel toe aan de gameplay. Nerd gehalte is een status die andere je toekennen. Boeit me niet wat anderen van me denken.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik weet niet, als je zo ontzettend bezig bent met dingen dan bekruipt mij altijd het gevoel van, ehr... Nerd gehalte neemt toe.
En om te gamen wil ik geen moeite doenWil gewoon een muis kopen en dan kunnen gamen.
En final fantasy heerscht de pan uit
Moet ik me nu aangevallen voelen? hahahaha (niet serieus natuurlijk)quote:Op maandag 11 februari 2008 11:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik weet niet, als je zo ontzettend bezig bent met dingen dan bekruipt mij altijd het gevoel van, ehr... Nerd gehalte neemt toe.
En om te gamen wil ik geen moeite doenWil gewoon een muis kopen en dan kunnen gamen.
iemand een soldeerbout om aan te bevelen. ben een noob erin, en zoek er eentje om kleine dingen te solderen.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:27 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Meh....
[..]
Duidelijk vet! En het kost bijna nix om te maken. Fiestlampje en een pet en een standaard webcam. Verder beetje solderen.
[ afbeelding ]
Maar daar zit voor mij het hele punt, als ik gameplay en vernieuwing wil, dan ga ik wel achter mijn Wii zitten.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:33 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Het voegt gewoon heel veel toe aan de gameplay. Nerd gehalte is een status die andere je toekennen. Boeit me niet wat anderen van me denken.
Boeit mij ook niet hoor, mensen mogen denken wat ze willen... als ik zelf maar tevreden benquote:Op maandag 11 februari 2008 11:33 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Het voegt gewoon heel veel toe aan de gameplay. Nerd gehalte is een status die andere je toekennen. Boeit me niet wat anderen van me denken.
vrienden van mij vinden mij al een nerd, omdat ik vaak achter mn pc zit. dus dat zegt nietsquote:Op maandag 11 februari 2008 11:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, mijn kast heeft ook LED lichten e.d. erinquote:Op maandag 11 februari 2008 11:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet ik me nu aangevallen voelen? hahahaha (niet serieus natuurlijk)
Ik game gewoon erg veeeeeul, en heb wat lichtjes ed in mijn kast![]()
![]()
Ik weet dat mijn toetsenbord werkt bij de Wii, alleen nooit getest of mijn muis werk
je pc heeft veel mooier beeld , en kan bovendien veeeeeel meerquote:Op maandag 11 februari 2008 11:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, mijn kast heeft ook LED lichten e.d. erin
Maar gaan solderen om een Wii effect te bereiken, daar doe ik dan persoonlijk weer niet aan
heb jij internet al getest met je toetsenbord ?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet ik me nu aangevallen voelen? hahahaha (niet serieus natuurlijk)
Ik game gewoon erg veeeeeul, en heb wat lichtjes ed in mijn kast![]()
![]()
Ik weet dat mijn toetsenbord werkt bij de Wii, alleen nooit getest of mijn muis werk
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je pc heeft veel mooier beeld , en kan bovendien veeeeeel meer
USB toetsenbord moet werken toch?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb jij internet al getest met je toetsenbord ?
normaal gesproken werkt dat nl niethopelijk met die chip dus wel
dat wii spellen op de pc spelen veel leuker kan zijnquote:
Heb je het filmpje wel bekenen. Dit heeft nix met het Wii-effect te maken. Dit is op geen 1 console te vinden, het voegt meer toe aan de gameplay dan die simpele Wii effectjes. En het is bijna voor nop te fixen. Wat wil je nog meer.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, mijn kast heeft ook LED lichten e.d. erin
Maar gaan solderen om een Wii effect te bereiken, daar doe ik dan persoonlijk weer niet aan
Ja dat kan misschien wel zo zijn, maar ik weet niet. Vind het juist fijn om als ik op de Wii game om dan even lekker achter de tv te gaan zitten in een relaxte stoel.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wii spellen op de pc spelen veel leuker kan zijn
heb al twilight princess geprobeert
daar is de wii juist niet voor bedoeldquote:Op maandag 11 februari 2008 11:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat kan misschien wel zo zijn, maar ik weet niet. Vind het juist fijn om als ik op de Wii game om dan even lekker achter de tv te gaan zitten in een relaxte stoel.
Youtube en werk gaan niet samen.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:53 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Heb je het filmpje wel bekenen. Dit heeft nix met het Wii-effect te maken. Dit is op geen 1 console te vinden, het voegt meer toe aan de gameplay dan die simpele Wii effectjes. En het is bijna voor nop te fixen. Wat wil je nog meer.
Dit filmpje geeft echt goed weer wat er gebeurd als je je hoofd beweegt. Naar voren, achteren opzij bewegen en opzij kijken. Doe dat maar eens met je Wii
Sports niet nee, Zelda bijvoorbeeld welquote:Op maandag 11 februari 2008 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar is de wii juist niet voor bedoeldhij is juist bedoeld om mensen meer te laten bewegen
![]()
ik kan onmogelijk wii sports doen vanaf de bank
ja platform games wel jaquote:Op maandag 11 februari 2008 11:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sports niet nee, Zelda bijvoorbeeld wel
Het zal vast mensen afschrikken idd. Ik vind het zelf een kleine moeite, vind knutselen met dat soort shit ook wel leuk eigenlijk. Vroeger ook al altijd op sloop spree. Alleen vroeger hield ik het bij slopen, later werd dat makenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:56 schreef Bellerophon het volgende:
Youtube en werk gaan niet samen.
En wat ik nog meer wil? Het niet zelf hoeven makenBedoel het effect zal vast geweldig zijn, los daarvan, maar om er nou zelf moeite te voor moeten doen, volgens mij schrikt dat toch een grote groep gebruiker af
Nee nog niet, want ik heb geen internet browser (nieuwere Wii hequote:Op maandag 11 februari 2008 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb jij internet al getest met je toetsenbord ?
normaal gesproken werkt dat nl niethopelijk met die chip dus wel
Het moet ook in je zitten om zoiets te doen natuurlijk, jaquote:Op maandag 11 februari 2008 12:00 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Het zal vast mensen afschrikken idd. Ik vind het zelf een kleine moeite, vind knutselen met dat soort shit ook wel leuk eigenlijk. Vroeger ook al altijd op sloop spree. Alleen vroeger hield ik het bij slopen, later werd dat maken.
Als je het teveel werk vind moet je je er vooral niet aan wagen. Je mist alleen wel iets
En hoe ziet het eruit? COD op je tvquote:Op maandag 11 februari 2008 12:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee nog niet, want ik heb geen internet browser (nieuwere Wii he).
Sinds die weekend mijn mediacentre via 720p isgnaaltje (1280x720 ) aangesloten op nieuwe tv,
dus kan zo al perfect computeren/internetten!
oe das id flexquote:Op maandag 11 februari 2008 12:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee nog niet, want ik heb geen internet browser (nieuwere Wii he).
Sinds die weekend mijn mediacentre via 720p isgnaaltje (1280x720 ) aangesloten op nieuwe tv,
dus kan zo al perfect computeren/internetten!
quote:Op maandag 11 februari 2008 12:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oe das id flexzoiets mis ik dus wel. die wii is een gameconsole en geen mediacentre
![]()
kan mn tv niet linken met mn pc, want dat wordt 15 meter kabel, en dan schijnt het signaal geen full hd meer te zijn![]()
* WhiteLightning doet de jaloersmode dus aan
ik kan het ook niet. vindt het wel een uitdaging.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het moet ook in je zitten om zoiets te doen natuurlijk, ja
Vind het geweldig om zulke ontwikkelingen te zien, maar ikzelf kan het gewoon niet.
Heb 2 pc's waarvan er 1 een medicentre is, en deze staat op mijn tv.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En hoe ziet het eruit? COD op je tv
Eet smakelijkquote:Op maandag 11 februari 2008 12:36 schreef draculettetje het volgende:
ik zal zo maar eens een lunch in elkaar zetten
Ik heb er anders ook 10 meter HDMI kabel tussen zitten hoor, ik gebruik hem op hd ready he..quote:Op maandag 11 februari 2008 12:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oe das id flexzoiets mis ik dus wel. die wii is een gameconsole en geen mediacentre
![]()
kan mn tv niet linken met mn pc, want dat wordt 15 meter kabel, en dan schijnt het signaal geen full hd meer te zijn![]()
* WhiteLightning doet de jaloersmode dus aan
haha, denk ook dat jij de enigste bent die weet waar dat van isquote:
heb toch echt gelezen dat boven de 10 je signaal verlies hebt.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb er anders ook 10 meter HDMI kabel tussen zitten hoor, ik gebruik hem op hd ready he..
Dat is trouwens prima te doen hoor, alle is haarscherp!
(heb hem via een DVI converter op een 10 meter HDMI kabel aangesloten)
Ben eten!
Een eigen pc samenstellen vind ik leuk, maar verder niet nee, doe ook bijvoorbeeld niet aan overclocken e.d.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan het ook niet. vindt het wel een uitdaging.
jewcookie.
wat heb ik precies nodig, en waar kan ik wat halen ?
Dus goedkope kabels kopen?quote:Op maandag 11 februari 2008 12:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb toch echt gelezen dat boven de 10 je signaal verlies hebt.![]()
Quote"
The DVI/HDMI digital signal is both high-speed and high-bandwidth. ... the impedance of many copper cables can cause signal loss at about 15 feet
impedance caused by copper begins to cause signal loss - which results in digital artifacts
"
dus ja koop geen dure kabels , zoals je begrijpt
eetze
Vrij weinig eigenlijk.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan het ook niet. vindt het wel een uitdaging.
jewcookie.
wat heb ik precies nodig, en waar kan ik wat halen ?
En qua reactie snelheid? Hoe zit dat danquote:Op maandag 11 februari 2008 12:49 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Vrij weinig eigenlijk.
Een redelijke webcam. (standaard logitech ofzo voldoet al)
Fietslampje met 3 ledjes erin.
Een stevig stuk draad. (Om de ledjes op te plakken en het framepje vorm te geven)
Soldeerbout
Soldeertin
soldeervet
Freetrack software.
Op de website en bij het programma in zitten uitgebreide handlijdingen die het stap voor sta uitleggen. (als je dat nodig hebt)
Zoiets moet het worden. Stelt vrij weinig voor.
[ afbeelding ]
eigenlijk verplaats je alleen de 3 ledjes op een standaardje. Dan ben je klaar om het te gerbuiken in game!
Je wiimote als camera gebruiken op een pc? Of gewoon als registratie punt?quote:Op maandag 11 februari 2008 13:07 schreef -Jewcookie- het volgende:
Ligt aan de fps van je webcam, meeste zijn 30 fps. Heb je een 60 fps camera zal de reactie tijd lager zijn. Er komt binnenkort ook ondersteuning voor de Wiimote als camera, die haalt 100fps.
Zoals ik al zei, 2 ledjes van mij zijn stuk. Heb het dus nog niet uit kunnen proberen. Ga dat vanavond fixen en zal ik het weten.
ahaquote:Op maandag 11 februari 2008 12:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een eigen pc samenstellen vind ik leuk, maar verder niet nee, doe ook bijvoorbeeld niet aan overclocken e.d.
De Wiimote heeft aan de voorkant een infrarood camera, die registreed de sensorbar van je wii die op of onder je TV ligt. Die IR camera kun je dus ook voor de PC gebruiken als je je Wiimote via bluetooth an je pc koppelt. Voordeel van de Wiimote is dat deze zelf de positie uitrekent en met een webcam moet je CPU dit doen. Plus dat de framerate veel hoger is.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je wiimote als camera gebruiken op een pc? Of gewoon als registratie punt?
Heb mij er ook nooit in verdiept, dat moet ik dan ook wel weer toegevenquote:Op maandag 11 februari 2008 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ahaja bij mij is mn pc standaard 10% overclocked. makkelijk in de bios
Maar bluetooth in je wiimote?quote:Op maandag 11 februari 2008 13:30 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
De Wiimote heeft aan de voorkant een infrarood camera, die registreed de sensorbar van je wii die op of onder je TV ligt. Die IR camera kun je dus ook voor de PC gebruiken als je je Wiimote via bluetooth an je pc koppelt. Voordeel van de Wiimote is dat deze zelf de positie uitrekent en met een webcam moet je CPU dit doen. Plus dat de framerate veel hoger is.
Wiimote is bluetooth ja, die kun je gewoon koppelen met je pc en gebruiken. Ook als muis kun je je Wiimote gebruiken. Net als je de cursor op je Wii gebruikt.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar bluetooth in je wiimote?
Daar zijn alle meningen verschillend overquote:Op maandag 11 februari 2008 12:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb toch echt gelezen dat boven de 10 je signaal verlies hebt.![]()
Quote"
The DVI/HDMI digital signal is both high-speed and high-bandwidth. ... the impedance of many copper cables can cause signal loss at about 15 feet
impedance caused by copper begins to cause signal loss - which results in digital artifacts
"
dus ja koop geen dure kabels , zoals je begrijpt
eetze
ja daar zit wat in.maar als ik het koop kost het aardig wat $$, dus ben voorzichtigquote:Op maandag 11 februari 2008 13:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar zijn alle meningen verschillend over![]()
Ze raden wel aan boven de 10 meter een repeater oid te gebruiken,
maar ik heb toch ook perfect beeld met 10 meter? en waarom verkopen ze het anders?
met glovepie kan je je remote op je pc gebruikenquote:Op maandag 11 februari 2008 13:39 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Wiimote is bluetooth ja, die kun je gewoon koppelen met je pc en gebruiken. Ook als muis kun je je Wiimote gebruiken. Net als je de cursor op je Wii gebruikt.
Ja idd. Net ff peukie gedaan in de tuin. Heerlijk in het zonnetje.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:45 schreef Seventees het volgende:
Wat een prachtig weer is het!
Liep gewoon met mijn jas open naar huis
Wat? Ben je nu al klaar?quote:Op maandag 11 februari 2008 13:45 schreef Seventees het volgende:
Glovepiee is wat omslachtig. Wiinremote is een stuk simpeler.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
met glovepie kan je je remote op je pc gebruiken
nog een ijsje gehaald ?quote:Op maandag 11 februari 2008 13:45 schreef Seventees het volgende:
hmm ik moet me er meer in verdiepen merk ik alweer.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:48 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Glovepiee is wat omslachtig. Wiinremote is een stuk simpeler.
[ afbeelding ]
Het is jammer dat het deze week weer omslaat. Maar zolang het warm is moeten we ervan genietenquote:Op maandag 11 februari 2008 13:46 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ja idd. Net ff peukie gedaan in de tuin. Heerlijk in het zonnetje.
Een half uur. Wat kan jij zeuren. Hahahahaquote:Op maandag 11 februari 2008 13:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat? Ben je nu al klaar?
* Sm0keZ moet nog een half uur
In dat geval; Gefeliciteerd met je GZM-award!quote:Op maandag 11 februari 2008 13:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
omdat mijn collega ziek is moet ik dus overwerken...
Leuk zo'n dag van 07:45 / 17:45
Lag helaas niet op de routequote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 13:56 schreef Seventees het volgende:
[..]
Een half uur. Wat kan jij zeuren. Hahahaha
een dag niet gezeurt is een dag niet geleefd ?quote:Op maandag 11 februari 2008 13:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het is nog nét niet m'n hobby, maar ik ben er wel héél goed in
Dank u, dank u! krijg ik nu ook taart?quote:Op maandag 11 februari 2008 13:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
In dat geval; Gefeliciteerd met je GZM-award!
geen-zin-meer ?quote:Op maandag 11 februari 2008 13:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
In dat geval; Gefeliciteerd met je GZM-award!
* Sm0keZ sodemietert een slagroomtaart in Droxz's gezichtquote:Op maandag 11 februari 2008 14:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u, dank u! krijg ik nu ook taart?
GAST!quote:Op maandag 11 februari 2008 14:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ sodemietert een bukkakeroomtaart in eigen gezicht
Maar natuurlijk
ja, maar smokez vergeet wat... er moet "ik heb" voor... dus "ik heb geen zin meer" (IHGZM-award)quote:
Zet je toch aan het denkenquote:
ruilen ? jij hier zitten, en ik vrij ?quote:Op maandag 11 februari 2008 14:22 schreef draculettetje het volgende:
het schiet bij mij ook niet echt op vandaag en ik ben niet eens op het werk
wat voor werk doe je ook alweer?quote:Op maandag 11 februari 2008 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ruilen ? jij hier zitten, en ik vrij ?
logistiek werk. planning en dergelijkequote:Op maandag 11 februari 2008 14:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat voor werk doe je ook alweer?
op zich niet mijn ding maar vooruitquote:Op maandag 11 februari 2008 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
logistiek werk. planning en dergelijkek wacht weer op de hoos , die zo komen gaat
oh lekker , hoe laat worden we verwacht ?quote:Op maandag 11 februari 2008 14:25 schreef Bellerophon het volgende:
Nog 30 minuten, even bellen om een etentje te regelen a.s. zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |