Dat bedoel ik, bijna lunchquote:
We zijn op dreefquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:02 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens, het vorige topic was in ~2.5uur vol
Drie kwartier, dan is het nog wel te doen in de kantinequote:Op donderdag 14 februari 2008 11:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hier niet hoor, nog een minuutje of 25
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anderhalf uurquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hier niet hoor, nog een minuutje of 25 [afbeelding]
Smaakt die een beetje?quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:04 schreef Sgele het volgende:
pff zit hier aan de kippensoep..
quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Niet erg tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Joh wat dan?quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
godver, ruzie met collega. gelukkig is hij vanmiddag vrij
Serieus ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:05 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb over een halfuur weer pauze. Hotdog in m'n hoofd stoppen.
Wakker ja. ik doe 's ochtends thuis altijd nog even mail checken en het forum bekijkenquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij was vandaag toch ook best vroeg? [afbeelding]
quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus ik wil het niet weten
Kut ik moest lachenquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:06 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Je moeder, die is pas op dreef.
Haha, aanstekelijk hequote:Op donderdag 14 februari 2008 11:06 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja dat wel.. ben geen fan van kippesoep, maar belangrijker is dat het binnen blijft zeg maarquote:
quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:07 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze vandaag hebben in de kantine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Naja, dat gaat toch wel lukken toch?quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja dat wel.. ben geen fan van kippesoep, maar belangrijker is dat het binnen blijft zeg maar
quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder's kut, díe moest lachen
Jawel hoor, dat gaat best goedkomen denk ikquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Naja, dat gaat toch wel lukken toch?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:08 schreef Sgele het volgende:
[..]Die was dan weer wat minder..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mja zinloze discussie. gewoon een mening verschil over een auto kopen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Joh wat dan?
Droxz had toch alleen kut collega's?
Ah, laat me raden, het welbekende "2-eigenwijze-mensen-hebben-het-over-auto's-gesprek" ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja zinloze discussie. gewoon een mening verschil over een auto kopen.
Ik heb weer ochtenddienst he, dan is het hier altijd drukquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:10 schreef lynda het volgende:
Jullie gaan niet een beeeeeeetje snel
ja ik zei alleen maar dat ik , als ik een auto zou kopen , op de laadruimte en opbergvakjes zou letten. en hij vondt dat ik de 1e zou zijn. nou ja meningen verschillen toch ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, laat me raden, het welbekende "2-eigenwijze-mensen-hebben-het-over-auto's-gesprek" ?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb weer ochtenddienst he, dan is het hier altijd druk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Tja, ieder z'n eigen ding...quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik zei alleen maar dat ik , als ik een auto zou kopen , op de laadruimte en opbergvakjes zou letten. en hij vondt dat ik de 1e zou zijn. nou ja meningen verschillen toch ?
Komt door de soepquote:
Nee je heb gewoon geen fuck te doen!quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb weer ochtenddienst he, dan is het hier altijd druk
Jawel, ik heb het écht druk momenteel!quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee je heb gewoon geen fuck te doen!![]()
@ Droxz: Ik had je ook niet meer gezien gister
Jij kan het wetenquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:06 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Foto's waar je ze naar binnen duwt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |