SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:14 schreef Sgele het volgende:Die was niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Damn dat is behoorlijk wat jaquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij heeft nu 60% van mn 2gb opgevreten. en er staan geen programmas oid open
ah en tijd om op de fiets te stappen. totzo
quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:14 schreef Sgele het volgende:Ook goeiemorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh excuse me...quote:
quote:
quote:
Veel plezierquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:17 schreef Sgele het volgende:
Heel goed dit, komt op je werk, PC werkt, Internet doet het Outlook doet het, maar waar het allemaal om draait...alle andere systemen![]()
Wordt weer zo'n dagje...
Whehe werk te doen dusquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:17 schreef Sgele het volgende:
Heel goed dit, komt op je werk, PC werkt, Internet doet het Outlook doet het, maar waar het allemaal om draait...alle andere systemen![]()
Wordt weer zo'n dagje...
Koffie erbij?quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Veel plezier
Dan ga ik maar ff roken
Rook zequote:Op donderdag 14 februari 2008 08:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Veel plezier
Dan ga ik maar ff roken
Geluk bij een ongeluk, want nu heb je dat tenminste al gehadquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:19 schreef draculettetje het volgende:
zo de laptop had bedacht zonder mijn toestemming de updates er op te knallen dus heb ik de kasn maar aangegrepen om me aan te kleden, naar beneden te gaan en mn ontbijtje te maken
zit ik dan met mn bak yoghurt met druiven en muesli en een kopje thee
ja da's waarquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk, want nu heb je dat tenminste al gehad
quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:20 schreef draculettetje het volgende:
sgele weer opgeknapt?
Iedereen heeft het he, ben je er weer vanaf... krijg je het weer van iemand andersquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het gaat steeds beterKoffie smaakt goed, alleen eten is toch nog niet zo'n succes, verder zit de verkoudheid er nog lekker in, maar da's echt overbodig om dat te melden met dit weer
nou ja kan wel heel vervelend zijn zo'n verkoudheid!quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het gaat steeds beterKoffie smaakt goed, alleen eten is toch nog niet zo'n succes, verder zit de verkoudheid er nog lekker in, maar da's echt overbodig om dat te melden met dit weer
2de maar dat valt dan wel weer meequote:Op donderdag 14 februari 2008 08:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De hoeveelste dag op rij is dit nou al dat je op #1 staat?
Vandaag nog dingen op de planning staan? Hydrotherapie toch?quote:
Jij hier?!?quote:
yep en dat is dan ook het enige, maar moet natuurlijk ook extra mn best doenquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vandaag nog dingen op de planning staan? Hydrotherapie toch?
Ooow valt mee, nou... ga je er vandaag 3 op een rij van maken?quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
2de maar dat valt dan wel weer mee
je had toch een kaartje gemaakt?quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jij hier?!?
Valentijn, haha heb wat leuks gekocht voor mijn vriendin![]()
Ok heb het niet speciaal voor Valentijn gekocht
Je zal daarna ook kapot zijn, hoe laat heb je het?quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep en dat is dan ook het enige, maar moet natuurlijk ook extra mn best doen
ik was het niet van plan.....quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ooow valt mee, nou... ga je er vandaag 3 op een rij van maken?
Mogguh!quote:
Kaartje gemaakt, kaartje verzonden, en... ik weet de maten van mijn vriendin, dus heb een lingerie setje gekochtquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
je had toch een kaartje gemaakt?
Geen vriendin zekerquote:
van 10 tot 10.30 maar wordt rond 09.30 opgehaald en rond 11.15 weer thuis gebrachtquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je zal daarna ook kapot zijn, hoe laat heb je het?
Thxquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou ja kan wel heel vervelend zijn zo'n verkoudheid!
maar blij dat je steeds wat meer opknapt
ow stoer!quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kaartje gemaakt, kaartje verzonden, en... ik weet de maten van mijn vriendin, dus heb een lingerie setje gekocht
Ok, ik ga in ieder geval voor je duimenquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
van 10 tot 10.30 maar wordt rond 09.30 opgehaald en rond 11.15 weer thuis gebracht
Die vrouw wilde mij alles gaan uitleggen in die winkel, ze stond ook raar te kijken toen ik haar uitlegde dat het niet nodig wasquote:
belangstelling, niet meer dan normaal toch, maar nou kan ik in ieder geval zeggen dat ik eenquote:
Gast ik woon al jaren samenquote:
dank je wel!quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok, ik ga in ieder geval voor je duimen
Jij zei " Ik pas het zaterdag wel, voor we gaan stappenquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die vrouw wilde mij alles gaan uitleggen in die winkel, ze stond ook raar te kijken toen ik haar uitlegde dat het niet nodig was
mag ik vragen wat voor kleur?quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die vrouw wilde mij alles gaan uitleggen in die winkel, ze stond ook raar te kijken toen ik haar uitlegde dat het niet nodig was
Shit! heb ik toch nog iets valentijn achtigs gedaanquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
belangstelling, niet meer dan normaal toch, maar nou kan ik in ieder geval zeggen dat ik eenheb gehad vandaag!
ha ha ja dat ook!quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Shit! heb ik toch nog iets valentijn achtigs gedaan
5 jaar al weer..quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow echt! leuk, hoe lang al dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |