die er graag bij inspringenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:18 schreef WhiteLightning het volgende:
typisch van die leuke klusjes
In mijn optiek niet echt... weet nu niet echt wat ik ervan moet denken, zeker omdat ze zegt dat ik alles maar moet laten, haar, het samenwonen, allesquote:
dat zijn nooit leuke uitspraken neequote:Op woensdag 13 februari 2008 19:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In mijn optiek niet echt... weet nu niet echt wat ik ervan moet denken, zeker omdat ze zegt dat ik alles maar moet laten, haar, het samenwonen, alles
Ik ga maar even op bed liggen, tot morgenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat zijn nooit leuke uitspraken nee
al kan ik ze er ook uitflappen wanneer ik kwaad ben
maar ik haar niet natuurlijk
oke tot morgen!quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ga maar even op bed liggen, tot morgen
daar ben ik goed inquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
oke tot morgen!
Probeer je hoofd niet al te gek te maken!
dat idee had ik al.....quote:
snap ik, doe mijn bestquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat idee had ik al.....
ik hoop alleen dat je er ook in mee neemt dat ze boos is om wat voor reden ook
het hoeft niet meteen precies dat te betekenen wat ze zegt
als je begrijpt wat ik bedoel
maar gevoel en verstand gaan nou eenmaal niet altijd even goed samenquote:
moet je nog werken van het weekendquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:57 schreef lynda het volgende:
[..]
En het is elke week zo![]()
![]()
Bellervoor jou
heb niet alles gelezen. Maar eenquote:
moet 22 februari toch naar school voor herkansingen dus dan ff kijken.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:46 schreef draculettetje het volgende:
Hey diertjuh
fijn van je verslag! eindelijk, zo komt het einde steeds meer in zicht
hopelijk belt die leraar snel terug! kan je hem niet mailen?
kan natuurlijk niet voor de andere antwoorden maar hier gaat het redelijk
de laatste twee of drie nachten ja met nadeel dat ik meteen door mn wekker slaapquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:48 schreef diertjuh het volgende:
[..]
moet 22 februari toch naar school voor herkansingen dus dan ff kijken.
Naja redelijk is beter dan slecht. Kun je al beetje beter slapen dan?
ik sta alleen voor de vrijdagquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moet je nog werken van het weekend
Lekker joh van je verslag!! Hoelang moet je nog stage lopen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:42 schreef diertjuh het volgende:
[..]
heb niet alles gelezen. Maar eenvoor jou.
Oja goedeavond mensen. Goed nieuws. Mn stageverslag is zo goed als af. Nog ff de puntjes op de i en dan klaar. Minder goed nieuws. Krijg mn leraar van school niet te pakken. Paar keer naar school gebeld maar hij belt me niet terug. Dus ik wacht nog ff af.
Hoe gaat het verder met jullie?
hey crazy leuk dat je toch altijd weer even komt posten al is het dan s'ochtends heeel vroeg of s'avonds heel laat!quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:18 schreef Crazy-M het volgende:
en was weer een dagje
Diertjuh, succes met je herkansing
Draculletje, succes met het oppakken van je ritme
de rest: tjah, topic totaal niet meer gevolg, ben voortaan te hard aan het werken
vandaag de laatste 10 min hadden we zoiets van: Nog 1 storing open, Helaas. (moet nog een mailtje krijgen anders kunnen we die storing niet oplossen) maar anders hadden we morgen gewoon lekker rustig (en dan ben je nog de hele dag bezig)
we zullen zienquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
@lynda heerlijk dat je weinig ingepland staat en je zo goed als lekker weekend kan houden, gaan de stoepranden weer scheef staan?
wat goed om te horen! Kan je vast ook veel beter slapen!quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:49 schreef Bellerophon het volgende:
Nog even snel voordat ik mijn bedje inkruip, mijn vriendin vond dat ik heel goed daarnet met haar gepraat heb, voel me opgelucht![]()
Tot morgen iedereen, gaan we het weer op een spammen werken zetten
tot 20 maart bij genoeg uren. Anders mss wat langer. Dus binnenkort even uurtjes berekenenquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:32 schreef lynda het volgende:
[..]
Lekker joh van je verslag!! Hoelang moet je nog stage lopen?
dit is toch vroeg!quote:Op donderdag 14 februari 2008 07:12 schreef Crazy-M het volgende:
Zwaai zwaai
Ik post nooit vroeg draculletje
maar goed, moet wel wil ik om 7:30 in de auto zitten.
Iedereen ee nfijne werkdag alvast
Als een blok, ik ging liggen en was wegquote:Op donderdag 14 februari 2008 07:41 schreef draculettetje het volgende:
@beller hoest nou? beetje kunnen slapen?
gezien onze post hoeveelheidquote:Op donderdag 14 februari 2008 07:47 schreef draculettetje het volgende:
en vandaag maar wat minder achter de pc
dat is in ieder geval goed nieuws! niet tot laat achter fok en op tijd wakkerquote:Op donderdag 14 februari 2008 07:45 schreef draculettetje het volgende:
in ieder geval niet meer aan fok! gezeten
wel veel gedraaid, maar ik ben in ieder geval weer wakker op tijd, terwijl ik vandaag nog niet om 07.15 hoef op te staan!
Hahaha over de 300quote:Op donderdag 14 februari 2008 07:48 schreef draculettetje het volgende:
ik had wel verwacht dat ik veel had , maar dit is echt te erg voor woorden!
Hmm klote, dus je hebt nu in ieder geval iets te doenquote:Op donderdag 14 februari 2008 07:49 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh
nou dag begint weer goed. weer een geheugen module naar de klote
haha ja dat biedt in ieder geval perspectiefquote:Op donderdag 14 februari 2008 07:52 schreef draculettetje het volgende:
gelukkig wel een lachende smiliy bij mogguh!
De hoeveelste dag op rij is dit nou al dat je op #1 staat?quote:Op donderdag 14 februari 2008 07:48 schreef draculettetje het volgende:
ik had wel verwacht dat ik veel had , maar dit is echt te erg voor woorden!
3e volgens mij... mogguh smokezquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De hoeveelste dag op rij is dit nou al dat je op #1 staat?
Ah joh doe maar meteen 4 GBquote:Op donderdag 14 februari 2008 07:55 schreef WhiteLightning het volgende:
vandaag maar even op tweakers neuzen voor neiuew 4gb set![]()
nee laat me dag niet verpesten door zoiets, dus vandaar de smiley
quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De hoeveelste dag op rij is dit nou al dat je op #1 staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
hoezo ? ik draai vista 64bitquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah joh doe maar meteen 4 GBWat maakt het ook uit hahaha
Kom ik aan met mijn 2 GBquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo ? ik draai vista 64bit
quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]Heeuh gaan we weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |