Nee want ik voel me eigenlijk wel heel ergquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
we kunnen er ook een combi van maken
![]()
![]()
![]()
![]()
ow dan houden we het op dezequote:Op woensdag 13 februari 2008 16:24 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee want ik voel me eigenlijk wel heel ergen die
is zo zielig
quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow dan houden we het op deze
![]()
![]()
![]()
![]()
ja nou sta je niet in de top 10 morgenquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:18 schreef Sgele het volgende:
Ik ben eindelijk van de drukte afWat een dag zeg...
nog een half uurtje!
Heb ik daar ooit ingestaan dan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja nou sta je niet in de top 10 morgen
ik heb werkelijk geen ideequote:
Volgens mij nog nooitquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee
ik ook niet en heb ook geen zin om te kijkenquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee
ja ja xou ik ook zeggen ha haquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgens mij nog nooit
Ik zit hier veel, maar moet stiekem toch best veel doen gedurende de dag...haal het nooit bij jullie posts (en dat bedoel ik niet zo, dat jullie de hele dag werkelijk geen flikker uitvoeren)
quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:28 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
we nemen het topic een beetje over
hahaquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgens mij nog nooit
Ik zit hier veel, maar moet stiekem toch best veel doen gedurende de dag...haal het nooit bij jullie posts (en dat bedoel ik niet zo, dat jullie de hele dag werkelijk geen flikker uitvoeren)
jij ook heh , mazzelquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:40 schreef Sgele het volgende:
Maar goed, ik ben er vantussen. Prettige avond allemaal en tot morgen![]()
Tot morgen!quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:40 schreef Sgele het volgende:
Maar goed, ik ben er vantussen. Prettige avond allemaal en tot morgen![]()
hmm da's minderquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:46 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm ziet er naar uit dat ik niet op tijd naar huis kan
ok doeiquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:50 schreef draculettetje het volgende:
owkee ik ga maar eens aan het eten beginnen!
wie weet tot later.....
ow nee da's dan ook weer zoquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:50 schreef WhiteLightning het volgende:
dat wordt geen hardlopen vanavond
mja vindt het niet zo erg hoor, zo vaak hoef ik niet over te werken.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow nee da's dan ook weer zo
maar toch
Dat dacht ik ook op sommige dagen op stage hoorquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgens mij nog nooit
Zo voelt het al wel helaas ben moeeeeeeeeeequote:Op woensdag 13 februari 2008 16:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
en het is niet een s'nachts
tot aan dinsdag kwart voor negen ofzoquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:55 schreef lynda het volgende:
[..]
Zo voelt het al wel helaas ben moeeeeeeeeee![]()
vannacht pas tegen 3 uur gaan slapen en half 7 ging wekker weer AUW!
Maarja morgen vrij![]()
![]()
krijg je dan zo nog wel wat etenquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:33 schreef WhiteLightning het volgende:
ik pak intussen maar een banaan. heb inmiddels ook honger gekregen haha
tja mn eten zal ik zelf moeten bereiden, dus weet wel zeker dat ik wat krijg hahaquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
krijg je dan zo nog wel wat eten
ow vriendje thuis
aan tafel!!!!
quote:
Wie ik?!? Ik doe ontzettend veel!quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgens mij nog nooit
Oei! Alles bedorven?quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:44 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd de vriezer stond op een kiertje
Hmm vervelend man, gelukkig maar dat alles niet bedorven is, dat was helemaal klote geweestquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:50 schreef WhiteLightning het volgende:
nee dat niet gelukkig, maar heb wel gelijk alles schoon moeten maken.
mn pc stond ook nog nutteloos te pruttelen
ah je bent wel al thuisquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:07 schreef WhiteLightning het volgende:
nog wel
zo de wereld draait door kijken, en daarna koken
ja dat dan weer wel! moet hier ook eens gebeurenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:16 schreef WhiteLightning het volgende:
ja iddnou aan de ander kant is de vriezer wel gelijk schoon
ow is het terecht?quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:17 schreef Bellerophon het volgende:
Hmm krijg even de wind van voren van mijn vriendin...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |