Niemand van ons hier zal dus ooit een MOD wordenquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sociaal van je![]()
Men, als jij een mod was dan had je nu alle berichten hier op die manier aangepast
ik durf het bijna niet te vragen, maar waar bestaat jouw lunch uit ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
hitsig?!? Man... mijn lunch komt omhoog![]()
En nee... dat is niet vanwege hitsigheid
Pak je prijs!!!!!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*tromgeroffel* En de edit van de dag gaat naar........ *tromgeroffel* SMOKEZ!!!!!
Broodje... jeweetschquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te vragen, maar waar bestaat jouw lunch uit ?
Niet?!?quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niemand van ons hier zal dus ooit een MOD worden
quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:55 schreef Bellerophon het volgende:
Het niveau hier... het is wel duidelijk dat het woensdag is
Die afbeelding zie ik dus niet, photobucket komt niet door de proxy heenquote:
Aan de andere kant:quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Niet?!?
Ja... bagger-modjes dat kan nog
Het vervelende is dan alleen dat we anderen in de gaten moeten gaan houden, en dat is zo jammer hequote:Op woensdag 13 februari 2008 14:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aan de andere kant:
1) We zijn zo goed als de hele dag op fok! te vinden
2) ....
uh...
quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die afbeelding zie ik dus niet, photobucket komt niet door de proxy heen
Daar kan ik nog mee leven,quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het vervelende is dan alleen dat we anderen in de gaten moeten gaan houden, en dat is zo jammer he
Hahaha hij is goedquote:
Dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
nou de top 10 halen we vandaag wel ja haha
Daarom is modjes zijn niet aan ons besteed, we zitten teveel hierquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar kan ik nog mee leven,
alleen we zitten eigenlijk zo goed als altijd alleen in dit topic
Heb er nu 7249, hoe ergquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:08 schreef WhiteLightning het volgende:
wow ik zit over de 7000 posts , had ik dus echt nooit gedacht
met dank aan jullie allemaal heh ?
[ afbeelding ]
ik ga je inhalen zeg ik jequote:
Feest! Nog meer taartquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga je inhalen zeg ik je
ik ben nu richting de 10.000quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga je inhalen zeg ik je
Wow, dat is pas heftigquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben nu richting de 10.000
ga ik vandaag nog wel over heen denk
Ben hier sinds 2002, maar post de laatste twee jaar pas echt meequote:Op woensdag 13 februari 2008 14:17 schreef draculettetje het volgende:
ach ja ben dan sinds 2004? dacht ik lid,
gemiddeld 6 of 7 per dag dan valt het wel weer mee toch?
ach de laatste maanden doe ik pas actief hier meequote:Op woensdag 13 februari 2008 14:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben hier sinds 2002, maar post de laatste twee jaar pas echt mee
Taart eten? Neuh, doe ik practisch nooitquote:
nou vlaai dan maarquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Taart eten? Neuh, doe ik practisch nooit![]()
Word er altijd misselijk van
Graaag gedaan hoor!quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:08 schreef WhiteLightning het volgende:
wow ik zit over de 7000 posts , had ik dus echt nooit gedacht
met dank aan jullie allemaal heh ?
[ afbeelding ]
Ik post eigenlijk pas redelijk door sinds dit topicquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben hier sinds 2002, maar post de laatste twee jaar pas echt mee
Jij post het meeste van ons allemaal volgens mijquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:17 schreef draculettetje het volgende:
ach ja ben dan sinds 2004? dacht ik lid,
gemiddeld 6 of 7 per dag dan valt het wel weer mee toch?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:27 schreef draculettetje het volgende:
eigenlijk zijn we met elkaar gezellig en best erg dan....
Ben niet zo'n snoeperd... Sportfreak enzoquote:
eigenlijk statisch gezien ook pas sinds ik niet goed slaapquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij post het meeste van ons allemaal volgens mij
Hoe erg is dat, dat we onze gemiddeldes door dit topic omhoog hebben geschoptquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik post eigenlijk pas redelijk door sinds dit topic
Mooi tochquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:27 schreef draculettetje het volgende:
eigenlijk zijn we met elkaar gezellig en best erg dan....
die had ik toevallig vorige week bij de hema gehaaldquote:
je mag best een stukje extra vd taart pakken. bell, lust nietquote:
Blabla moraalridder enzo, daar is de deur. Doehoeg!quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:30 schreef MrHayo het volgende:
allemaal verborgen werkloosheid dit
prachtige analyse, vertel even waarop je dit baseert ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:30 schreef MrHayo het volgende:
Dat bedoel ik maarquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
prachtige analyse, vertel even waarop je dit baseert ?
Ik lust het wel, neem het alleen nietquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je mag best een stukje extra vd taart pakken. bell, lust niet
I'd say; "YES"quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:43 schreef draculettetje het volgende:
hey kunnen jullie me misschien helpen, ben zowaar echt nuttig bezig, cv aanpassen
moet van reintegratie begeleider taken omschrijven van mn werk
Het begeleiden van mensen met een verstandelijke beperking en
gedrag gestoorden, in een voor hen zinvolle dagbesteding. Daarbij horende
rapportages en verslagen schrijven evenals client en werk vergaderingen
bijwonen en/of notuleren.
denken jullie dat dit de lading denkt
wow, ik zou dat echt nooit kunnen. ik bedoel , snoep echt niet veel ofzo.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik lust het wel, neem het alleen niet
Ik vind het gewoon een correcte tekst die zeker de lading dekt... in mijn optiek danquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank en zo niet dan hoor ik het vast wel, het klinkt zo simpel zo
Tjah ben gewoon ontzettend streng voor mijzelfquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wow, ik zou dat echt nooit kunnen. ik bedoel , snoep echt niet veel ofzo.
vroeger wel megeveel gedaan , vreetkick enzo, maar tegenwoordig niet meer.
en om dan af en toe iets lekkers neit te nemen, nee , niet voor mij besteed
evt ingrijpen bij verbaal en fysieke agressie de moeite waard om te noemen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een correcte tekst die zeker de lading dekt... in mijn optiek dan
dat vind ik wel knap. met taartjes vind ik dat heeeel moeilijkquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah ben gewoon ontzettend streng voor mijzelf
quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah ben gewoon ontzettend streng voor mijzelf
Ja denk van wel, in ieder geval het feit dat je er ervaring mee hebt?quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
evt ingrijpen bij verbaal en fysieke agressie de moeite waard om te noemen?
Ik vind het niet zo bijzonder meer, weet niet beterquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat vind ik wel knap. met taartjes vind ik dat heeeel moeilijk
kan je geen functie omschrijving ergens zoeken in het cao boekje ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
evt ingrijpen bij verbaal en fysieke agressie de moeite waard om te noemen?
Kan ik ook weer niet zien... maar gezien de titel van het plaatje zal het een ontzettend serieus iets zijnquote:
da's wel een idee natuurlijk, alleen zal die wel op het werk liggenquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je geen functie omschrijving ergens zoeken in het cao boekje ?
jij hebt vanavond heel wat bij te lezen van al die plaatjesquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan ik ook weer niet zien... maar gezien de titel van het plaatje zal het een ontzettend serieus iets zijn
m@zzelquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:54 schreef Bellerophon het volgende:
Hahaha I know WL
Trouwens, ik ben er vandoor! Tot vanmiddag![]()
![]()
Nee hoor, mijn baas weet alles hoorquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:30 schreef MrHayo het volgende:
Tot morgen !quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:54 schreef Bellerophon het volgende:
Hahaha I know WL
Trouwens, ik ben er vandoor! Tot vanmiddag![]()
![]()
Mij!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo, ik heb gewoon weer wat gedaan!
heb ik nog wat gemist?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:54 schreef lynda het volgende:
Zo schoolweek (ja die twee hele dagen) zit er weer op!
WEEEEEEEEEEEEEEKENDDDDDDDDDDDDDD tot dinsdagochtend kwart over 9
jij bent goed bezig vandaag! ik heb de noodzakelijke telefoontjes gedaan vandaagquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo, ik heb gewoon weer wat gedaan!
heb ik nog wat gemist?
Ej Lyndaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
Vanochtend redelijk rustig gehad, maar hoe later op de dag... hoe drukkerquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij bent goed bezig vandaag! ik heb de noodzakelijke telefoontjes gedaan vandaag
droxzieeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 13 februari 2008 16:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej Lyndaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Geen station "x" meer
Maaaaaaaar, je zit op school = tijd zat![]()
ow da's minderquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanochtend redelijk rustig gehad, maar hoe later op de dag... hoe drukker
dan gaan we gewoon doorquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
sorry ik heb weer zo'n dag
ik ken dat probleem. tis weer rennen nu.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanochtend redelijk rustig gehad, maar hoe later op de dag... hoe drukker
hadden we dan toch niet de kersenvlaai en de warme choco met slagroom en rum moeten doen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ken dat probleem. tis weer rennen nu.
doet me denken vanavond hardlopen met dit weer, bahnou ja moet maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |