Mij!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo, ik heb gewoon weer wat gedaan!
heb ik nog wat gemist?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:54 schreef lynda het volgende:
Zo schoolweek (ja die twee hele dagen) zit er weer op!
WEEEEEEEEEEEEEEKENDDDDDDDDDDDDDD tot dinsdagochtend kwart over 9
jij bent goed bezig vandaag! ik heb de noodzakelijke telefoontjes gedaan vandaagquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo, ik heb gewoon weer wat gedaan!
heb ik nog wat gemist?
Ej Lyndaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
Vanochtend redelijk rustig gehad, maar hoe later op de dag... hoe drukkerquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij bent goed bezig vandaag! ik heb de noodzakelijke telefoontjes gedaan vandaag
droxzieeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 13 februari 2008 16:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej Lyndaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Geen station "x" meer
Maaaaaaaar, je zit op school = tijd zat![]()
ow da's minderquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanochtend redelijk rustig gehad, maar hoe later op de dag... hoe drukker
dan gaan we gewoon doorquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
sorry ik heb weer zo'n dag
ik ken dat probleem. tis weer rennen nu.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanochtend redelijk rustig gehad, maar hoe later op de dag... hoe drukker
hadden we dan toch niet de kersenvlaai en de warme choco met slagroom en rum moeten doen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ken dat probleem. tis weer rennen nu.
doet me denken vanavond hardlopen met dit weer, bahnou ja moet maar
Nee want ik voel me eigenlijk wel heel ergquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
we kunnen er ook een combi van maken
![]()
![]()
![]()
![]()
ow dan houden we het op dezequote:Op woensdag 13 februari 2008 16:24 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee want ik voel me eigenlijk wel heel ergen die
is zo zielig
quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow dan houden we het op deze
![]()
![]()
![]()
![]()
ja nou sta je niet in de top 10 morgenquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:18 schreef Sgele het volgende:
Ik ben eindelijk van de drukte afWat een dag zeg...
nog een half uurtje!
Heb ik daar ooit ingestaan dan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja nou sta je niet in de top 10 morgen
ik heb werkelijk geen ideequote:
Volgens mij nog nooitquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee
ik ook niet en heb ook geen zin om te kijkenquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee
ja ja xou ik ook zeggen ha haquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgens mij nog nooit
Ik zit hier veel, maar moet stiekem toch best veel doen gedurende de dag...haal het nooit bij jullie posts (en dat bedoel ik niet zo, dat jullie de hele dag werkelijk geen flikker uitvoeren)
quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:28 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
we nemen het topic een beetje over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |