je zus palen. hmmm.................quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja... en er dan ook nog even flink palen zeker?
Hahahahaquote:
hitsig?!? Man... mijn lunch komt omhoogquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij vindt kerels met tieten hitsig?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
hitsig?!? Man... mijn leuter komt omhoog
En ja... dat is vanwege hitsigheid![]()
Sociaal van jequote:
quote:
Niemand van ons hier zal dus ooit een MOD wordenquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sociaal van je![]()
Men, als jij een mod was dan had je nu alle berichten hier op die manier aangepast
ik durf het bijna niet te vragen, maar waar bestaat jouw lunch uit ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
hitsig?!? Man... mijn lunch komt omhoog![]()
En nee... dat is niet vanwege hitsigheid
Pak je prijs!!!!!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*tromgeroffel* En de edit van de dag gaat naar........ *tromgeroffel* SMOKEZ!!!!!
Broodje... jeweetschquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te vragen, maar waar bestaat jouw lunch uit ?
Niet?!?quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niemand van ons hier zal dus ooit een MOD worden
quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:55 schreef Bellerophon het volgende:
Het niveau hier... het is wel duidelijk dat het woensdag is
Die afbeelding zie ik dus niet, photobucket komt niet door de proxy heenquote:
Aan de andere kant:quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Niet?!?
Ja... bagger-modjes dat kan nog
Het vervelende is dan alleen dat we anderen in de gaten moeten gaan houden, en dat is zo jammer hequote:Op woensdag 13 februari 2008 14:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aan de andere kant:
1) We zijn zo goed als de hele dag op fok! te vinden
2) ....
uh...
quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die afbeelding zie ik dus niet, photobucket komt niet door de proxy heen
Daar kan ik nog mee leven,quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het vervelende is dan alleen dat we anderen in de gaten moeten gaan houden, en dat is zo jammer he
Hahaha hij is goedquote:
Dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
nou de top 10 halen we vandaag wel ja haha
Daarom is modjes zijn niet aan ons besteed, we zitten teveel hierquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar kan ik nog mee leven,
alleen we zitten eigenlijk zo goed als altijd alleen in dit topic
Heb er nu 7249, hoe ergquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:08 schreef WhiteLightning het volgende:
wow ik zit over de 7000 posts , had ik dus echt nooit gedacht
met dank aan jullie allemaal heh ?
[ afbeelding ]
ik ga je inhalen zeg ik jequote:
Feest! Nog meer taartquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga je inhalen zeg ik je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |