Dacht je dat nou echt?quote:
Sorryquote:
Heel goed!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:32 schreef draculettetje het volgende:
is het me gelukt, zowaar de eerste weer te openen????
En vergeet vooral 'je moeder' nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeft ze een slechte relatie dan? Moet ze hierkomen, als wij met haar klaar zijn kan ze alleen nog maar de 'A' en de 'O' roepen
Je deed wat?quote:
Ik ben trots op je hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:32 schreef draculettetje het volgende:
is het me gelukt, zowaar de eerste weer te openen????
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:33 schreef Lynx666 het volgende:
Hoi. Blijf op afstand want ik ben bloedchagrijnig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar gelukkig gebeurt dat maar een keer per maand![]()
Jaaaaah me maak gek, radio538! Anti-radioquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zodadelijk op radio538 het weekoverzicht![]()
![]()
![]()
Hoe kon ik dat vergetenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En vergeet vooral 'je moeder' niet
Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
ken uw FOK! woordenschat![]()
mucken = als een modje door een slotje heen post
Het zal je lukkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:35 schreef draculettetje het volgende:
alleen kan ik de plaatjes nu niet meer vinden
Lalalalla pomtiedompiedomquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jaaaaah me maak gek, radio538! Anti-radio
Duifje!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:36 schreef BloodyLotte het volgende:
Radio538. Kom op zeg!
3 fm
studio brussel
gefixtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:35 schreef draculettetje het volgende:
alleen kan ik de plaatjes nu niet meer vinden
StuBru ftwquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:36 schreef BloodyLotte het volgende:
Radio538. Kom op zeg!
3 fm
studio brussel
Wat is het toch met dergelijke figuren... Smokez, trek jij ze aan ofzo?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Lalalalla pomtiedompiedomtis lekker weertje vandaag
we hebben er zin in
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:37 schreef draculettetje het volgende:
en dan heb ik de plaatjes gevonden krijg ik dit
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
owkee ik snap het al! die heeft de plaatjes voor em egdaan!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:37 schreef draculettetje het volgende:
en dan heb ik de plaatjes gevonden krijg ik dit
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Haha geweldigquote:
Ik luister eigenlijk enkel op vrijdag naar 538, voor de weekoverzichtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:36 schreef BloodyLotte het volgende:
Radio538. Kom op zeg!
3 fm
studio brussel
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat is het toch met dergelijke figuren... Smokez, trek jij ze aan ofzo?
Hoe is het nou met je prairie?quote:
Ja joh, geef mij maar weer de schuldquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat is het toch met dergelijke figuren... Smokez, trek jij ze aan ofzo?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Lalalalla pomtiedompiedomtis lekker weertje vandaag
we hebben er zin in
Fijn weten we dat ook weer, bedankt voor deze enoverende ervaringquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk enkel op vrijdag naar 538, voor de weekoverzichtomdat ik soms in een deuk ervan lig
Luister sowiezo bijna geen radio voor de muziek, maar meer voor ouwehoeren, kletsen enzo... voor muziek zet ik wel een cd op
Dat geouwehoer is idd wel grappigquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk enkel op vrijdag naar 538, voor de weekoverzichtomdat ik soms in een deuk ervan lig
Luister sowiezo bijna geen radio voor de muziek, maar meer voor ouwehoeren, kletsen enzo... voor muziek zet ik wel een cd op
Ik ben bang van welquote:
Als men niet weet waar dat over gaat, zou je rare gedachten krijgenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoe is het nou met je prairie?
Blame canada?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja joh, geef mij maar weer de schuld
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Geloof me, ik ben verder heen dan een PMSend gleufdierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar gelukkig gebeurt dat maar een keer per maand [afbeelding]![]()
Hahaha jawel hequote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als men niet weet waar dat over gaat, zou je rare gedachten krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |