Dacht je dat nou echt?quote:
Sorryquote:
Heel goed!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:32 schreef draculettetje het volgende:
is het me gelukt, zowaar de eerste weer te openen????
En vergeet vooral 'je moeder' nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeft ze een slechte relatie dan? Moet ze hierkomen, als wij met haar klaar zijn kan ze alleen nog maar de 'A' en de 'O' roepen
Je deed wat?quote:
Ik ben trots op je hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:32 schreef draculettetje het volgende:
is het me gelukt, zowaar de eerste weer te openen????
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:33 schreef Lynx666 het volgende:
Hoi. Blijf op afstand want ik ben bloedchagrijnig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar gelukkig gebeurt dat maar een keer per maand![]()
Jaaaaah me maak gek, radio538! Anti-radioquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zodadelijk op radio538 het weekoverzicht![]()
![]()
![]()
Hoe kon ik dat vergetenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En vergeet vooral 'je moeder' niet
Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
ken uw FOK! woordenschat![]()
mucken = als een modje door een slotje heen post
Het zal je lukkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:35 schreef draculettetje het volgende:
alleen kan ik de plaatjes nu niet meer vinden
Lalalalla pomtiedompiedomquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jaaaaah me maak gek, radio538! Anti-radio
Duifje!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:36 schreef BloodyLotte het volgende:
Radio538. Kom op zeg!
3 fm
studio brussel
gefixtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:35 schreef draculettetje het volgende:
alleen kan ik de plaatjes nu niet meer vinden
StuBru ftwquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:36 schreef BloodyLotte het volgende:
Radio538. Kom op zeg!
3 fm
studio brussel
Wat is het toch met dergelijke figuren... Smokez, trek jij ze aan ofzo?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Lalalalla pomtiedompiedomtis lekker weertje vandaag
we hebben er zin in
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:37 schreef draculettetje het volgende:
en dan heb ik de plaatjes gevonden krijg ik dit
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
owkee ik snap het al! die heeft de plaatjes voor em egdaan!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:37 schreef draculettetje het volgende:
en dan heb ik de plaatjes gevonden krijg ik dit
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Haha geweldigquote:
Ik luister eigenlijk enkel op vrijdag naar 538, voor de weekoverzichtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:36 schreef BloodyLotte het volgende:
Radio538. Kom op zeg!
3 fm
studio brussel
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat is het toch met dergelijke figuren... Smokez, trek jij ze aan ofzo?
Hoe is het nou met je prairie?quote:
Ja joh, geef mij maar weer de schuldquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat is het toch met dergelijke figuren... Smokez, trek jij ze aan ofzo?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Lalalalla pomtiedompiedomtis lekker weertje vandaag
we hebben er zin in
Fijn weten we dat ook weer, bedankt voor deze enoverende ervaringquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk enkel op vrijdag naar 538, voor de weekoverzichtomdat ik soms in een deuk ervan lig
Luister sowiezo bijna geen radio voor de muziek, maar meer voor ouwehoeren, kletsen enzo... voor muziek zet ik wel een cd op
Dat geouwehoer is idd wel grappigquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk enkel op vrijdag naar 538, voor de weekoverzichtomdat ik soms in een deuk ervan lig
Luister sowiezo bijna geen radio voor de muziek, maar meer voor ouwehoeren, kletsen enzo... voor muziek zet ik wel een cd op
Ik ben bang van welquote:
Als men niet weet waar dat over gaat, zou je rare gedachten krijgenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoe is het nou met je prairie?
Blame canada?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja joh, geef mij maar weer de schuld
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Geloof me, ik ben verder heen dan een PMSend gleufdierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar gelukkig gebeurt dat maar een keer per maand [afbeelding]![]()
Hahaha jawel hequote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als men niet weet waar dat over gaat, zou je rare gedachten krijgen
Ja toch? maakt je dag toch ook veel leuker als je er zin in hebt en vrolijk ben? Ga lekker hele dag zuurpruimen, nou nou nou wat zal het leuk zijnquote:
* Bellerophon Blijft uit de buurtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben verder heen dan een PMSend gleufdier
LOLquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fijn weten we dat ook weer, bedankt voor deze enoverende ervaring
Succes BX!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:41 schreef BrandX het volgende:signing of for the day
Ik ga braaf even ontbijten en dan aan de scriptie
ja vind het leuk![]()
ik heb nu wel steeds dat liedje in mn hoofd, zal nog even de text neerzettenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoe is het nou met je prairie?
Mwah ben gewoon cynisch van naturequote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
LOL
Doe eens wat relaxter tegen niet-GRTDOJW'ers man
succes!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:41 schreef BrandX het volgende:signing of for the day
Ik ga braaf even ontbijten en dan aan de scriptie
ja vind het leuk![]()
Succes mevrouwquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:43 schreef draculettetje het volgende:
en nu moet ik eigenlijk echt gaan werken
Nou vooruit, het is dat je het zelf verbeterde..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah ben gewoon cynisch van nature
Houdoe!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
hmmmmhier moet ik dus ook niet zijn voor eetje gezelligheid....voel me erg welkom
![]()
tip voor volgende TT: Zuurpruimen gezocht #150
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
LOL
Doe eens wat relaxter tegen niet-GRTDOJW'ers man
thanks!quote:
thanks, en jij ook werkze en zulks!quote:
gewoon blijven a_a, niet op de zeurpietjes lettenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
hmmmmhier moet ik dus ook niet zijn voor eetje gezelligheid....voel me erg welkom
![]()
tip voor volgende TT: Zuurpruimen gezocht #150
Dat bedoel ik, dat de gegeven reactie niet overeenkomt met het verwachtingspatroon daar kunnen wij weinig aan veranderenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Houdoe!![]()
Er wordt toch gewoon gereageerd op je?
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:45 schreef saban het volgende:
AA je bent zelf een zuurpruim
Vervelend, beterschapquote:
Ben ook niet zo snel weg te krijgenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
gewoon blijven a_a, niet op de zeurpietjes letten![]()
Dat komt omdat we/ze moeten werken maar niet willen en tja dan wordt je wel eens wat chagerijniger en zulks
* Sgele schuift een emmer mangothee richting Seventeesquote:
Werk ze!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
gewoon blijven a_a, niet op de zeurpietjes letten![]()
Dat komt omdat we/ze moeten werken maar niet willen en tja dan wordt je wel eens wat chagerijniger en zulks
Da's hardstikke goed dan toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ben ook niet zo snel weg te krijgengezien me notes had ik dan al heel snel weg moeten zijn
Hehe ik ben gewoon vrolijk zodra de zon schijnt en heb dan meteen zin in de rest van de dag
me·ning (dev; meningen; meninkje)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waar leid je dat van af dan?
Hahaha, dat noemen we in de volksmond een excuus zoekenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als jullie zo snel blijven gaan voel ik me genoodzaakt hier te blijven posten
Jeweetschquote:
* Sm0keZ schuift een themoskan mangothee naar Sevenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:50 schreef Seventees het volgende:
Darmproblematiek
Mangothee gaat wel. Kom maar op
Dank voor de beterschapswensen
Hmm vervelend, hopelijk is het snel over danquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:50 schreef Seventees het volgende:
Darmproblematiek
Mangothee gaat wel. Kom maar op
Dank voor de beterschapswensen
is mijn kopje meteen overbodigquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ schuift een themoskan mangothee naar Seven
Da's al 11 liter Mangothee danquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ schuift een themoskan mangothee naar Seven
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ben ook niet zo snel weg te krijgengezien me notes had ik dan al heel snel weg moeten zijn
Hehe ik ben gewoon vrolijk zodra de zon schijnt en heb dan meteen zin in de rest van de dag
Lekkerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:51 schreef draculettetje het volgende:
draakje zet ff snel nog een kopje mango thee neer.....
nog meer liefhebbers nu ik toch aan de haal ben?
kan je daar niet bij ziekmelden?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:53 schreef Seventees het volgende:
En dan hebben de dit weekend ook nog een familieverplichting
* Seventees smacht naar een rustig weekend
Jaaaaaaaaaaaaaaaajaa!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:52 schreef BrandX het volgende:
en nu ga ik echt weg...
Niet dusquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij bent net zo goed met je scriptie bezig als ik aan het werk ben
We gaan dus weer redelijk hard?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:52 schreef Sm0keZ het volgende:
LOL, check de nieuwe topics eens, en dan de postaantallen van ons vergeleken met de rest
Het leven is U liefquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
* Bellerophon Blijft uit de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |