Over het woord "afschijt" kun je gewoon niet heen lezenquote:
Wat staat er?quote:
Jij bent de enige die dat hier niet kanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Over het woord "afschijt" kun je gewoon niet heen lezen
Ik moest werkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
hah.... smokez geen fipo
Begrijpend lezen... een vak apartquote:
waarom niet? jezus wat kun jij goed argumenten maken zegquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Over het woord "afschijt" kun je gewoon niet heen lezen
Serieus, iedereen hier zet die jongen te kakkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:29 schreef saban het volgende:
[..]
Jij bent de enige die dat hier niet kan
je denkt dat ik het echt niet begrijp?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Begrijpend lezen... een vak apart
je zinsopbouw is soms ook niet te begrijpenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:30 schreef speciwacy het volgende:
Maak mij niet wijs dat jij echt denkt dat ik dat systematisch doe?jonge jonge....
beargumenteren bedoel je?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:31 schreef speciwacy het volgende:
[..]
waarom niet? jezus wat kun jij goed argumenten maken zeg
Niet om hem te verdedigen, maar z'n zinsopbouw klopt verder wel...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je zinsopbouw is soms ook niet te begrijpen![]()
![]()
feesje ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:32 schreef Sm0keZ het volgende:
Maar eh, Beller, speciway en saban, probeer het even gezellig te houden...
ke ke sorryquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:32 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik ben maar een beetje aan het geinenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:32 schreef Sm0keZ het volgende:
En dat maakt het gewoon ontzettend lastig om teksten te lezenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je zinsopbouw is soms ook niet te begrijpen![]()
![]()
mja, zat geen komma in de zinquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet om hem te verdedigen, maar z'n zinsopbouw klopt verder wel...
Ga je toch weer gamen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:33 schreef saban het volgende:
[..]
Ik ben maar een beetje aan het geinen![]()
Niks doen verveelt
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
beargumenteren bedoel je?
Waarom niet? Omdat een dergelijk iets geen spelfout meer te noemen is. Een spelfout, is een verkeerde interpunctie, of een d/t fout. Maar afschijt typen waar afscheid had moeten staan. Dat is gewoon een gebrek.
Het is wel waar wat ik zeg, denk daar maar eens over naquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus, iedereen hier zet die jongen te kakken
mquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:33 schreef saban het volgende:
[..]
Ik ben maar een beetje aan het geinen![]()
Niks doen verveelt
caps hoerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:34 schreef speciwacy het volgende:
[..]
OMDAT JIJ ALTIJD TERUG VALT OP MIJN SPELLING dat is niet erg origneel meer.....sorry dat moest er even uit... ik houd nu op:P
Een advies, en dat meen ik serieus, want ik ken genoeg mensen in mijn omgeving die last hebben van dyslexie.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:34 schreef speciwacy het volgende:
[..]
OMDAT JIJ ALTIJD TERUG VALT OP MIJN SPELLING dat is niet erg origneel meer.....sorry dat moest er even uit... ik houd nu op:P
Jij bent gewoon eerlijk.. Die bellerron of zo.. die zit mij doelbewust mij belachelijk te maken.. en het lukt hem ook nogquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:34 schreef saban het volgende:
[..]
Het is wel waar wat ik zeg, denk daar maar eens over na
blijf is hier jijquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Goed, ik kom later wel weer ff kijken hoe gezellig het is..
Ik ben al wegquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Goed, ik kom later wel weer ff kijken hoe gezellig het is..
Hij maakt je niet belachelijk. Hij corrigeert je spelfouten op een flauwe manier en jij hapt, moet je niet doenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:36 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Jij bent gewoon eerlijk.. Die bellerron of zo.. die zit mij doelbewust mij belachelijk te maken.. en het lukt hem ook nog
Je moet lak hebben aan het feit wat mensen tegen je zeggen, laat dingen je niet te snel aangrijpen man.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:36 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Jij bent gewoon eerlijk.. Die bellerron of zo.. die zit mij doelbewust mij belachelijk te maken.. en het lukt hem ook nog
maar beller, ff serieus, hoe veel geef je nu daadwerkelijk om spel fouten in dit topic?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een advies, en dat meen ik serieus, want ik ken genoeg mensen in mijn omgeving die last hebben van dyslexie.
Ga remedial teaching volgen, dat helpt echt. Dan leer je ermee om te gaan op een hele correcte wijze.
En probeer niet te snel te posten, neem de tijd voor je berichten
hmm.. is het proberen wel waard jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:36 schreef saban het volgende:
[..]
Hij maakt je niet belachelijk. Hij corrigeert je spelfouten op een flauwe manier en jij hapt, moet je niet doen
En zeer zeker weten niet op het internet doen. Als men dan ziet dat je hapt dan moet je eraan gaan gelovenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:36 schreef saban het volgende:
[..]
Hij maakt je niet belachelijk. Hij corrigeert je spelfouten op een flauwe manier en jij hapt, moet je niet doen
Jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar beller, ff serieus, hoe veel geef je nu daadwerkelijk om spel fouten in dit topic?
Iedereen maakt fouten. Just, let it be. Het IS en BLIJFT een FORUM. Denk je echt dat ik alles van mij controleer op spelfouten ?
Helemaal geen ene reetquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar beller, ff serieus, hoe veel geef je nu daadwerkelijk om spel fouten in dit topic?
Iedereen maakt fouten. Just, let it be. Het IS en BLIJFT een FORUM. Denk je echt dat ik alles van mij controleer op spelfouten ?
Lul, nu heb ik dat nummer van The Beatles in mijn hoofdquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:39 schreef Crazy-M het volgende:
en btw, mijn post was niet alleen voor beller
is voor iedereen, mensen dit is een forum, schijt aan wat de mensen over je zeggen in dit forum. (kijk net naar smokez die zegt dat mn moeder nat is) Let it be
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:39 schreef Crazy-M het volgende:
en btw, mijn post was niet alleen voor beller
is voor iedereen, mensen dit is een forum, schijt aan wat de mensen over je zeggen in dit forum. (kijk net naar smokez die zegt dat mn moeder nat is) Let it be
When I find myself in times of trouble, mother Mary comes to me,quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lul, nu heb ik dat nummer van The Beatles in mijn hoofd
Hahaha ik ook van jou hequote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
When I find myself in times of trouble, mother Mary comes to me,
speaking words of wisdom, let it be.
And in my hour of darkness she is standing right in front of me,
Let it be, let it be, let it be, let it be.
Whisper words of wisdom, let it be.
And when the broken hearted people living in the world agree,
there will be an answer, let it be.
For though they may be parted there is still a chance that they will see,
there will be an answer. let it be.
Let it be, let it be, .....
And when the night is cloudy, there is still a light, that shines on me,
shine until tomorrow, let it be.
I wake up to the sound of music, mother Mary comes to me,
Let it be, let it be, .....
zo dan
.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:44 schreef draculettetje het volgende:
zooo niet alleen pauze ook meteen naar huis gegaan en even wat boodschapjes gehaald
jullie alweer in een nieuw deel! nog wat gemist?
doe ik wel ff op de pmquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
.
Doe jouw gegevens is maile over jouw internet probleem en wat je er al aan gedaan hebt ?
Hopelijk kan Crazy je er mee helpenquote:
wat lief en dat nog wel de dag na valentijnquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha ik ook van jou he
Edit:
Het is wel een ontzettend mooi nummer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |