iek kan het fet wel findenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:00 schreef Sgele het volgende:
Is het ff rustig...die gast kan dit nooit vinden zo snel...
jij leeft ervoor heh ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:59 schreef Sm0keZ het volgende:
fipo
Spacekeek?quote:
Jajaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:01 schreef draculettetje het volgende:
kee hier zijn jullie
Je bedoel mij? ik zij dat ik benieuwd was naar DX10.. en dat ik daarom ff vista heb gehad!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:01 schreef saban het volgende:
Wat is nou 'de grote voordeel' van DX 10.x t.o.v. 9.x ?
waarmee ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Pfff. Ik zit nog steeds te klooien.
belichtingquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:01 schreef saban het volgende:
Wat is nou 'de grote voordeel' van DX 10.x t.o.v. 9.x ?
Heb het vage vermoeden dat het over mij gaat...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:00 schreef Sgele het volgende:
Is het ff rustig...die gast kan dit nooit vinden zo snel...
En hoeveel % van de gebruikers heeft zoveel kennis? Waarschijnlijk is het jou hobby of werk.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
Terug komend op vorig topic:
ehm op 256mb draait vista nog wel. Ligt puur aan de gebruiker.
Windows xp pro op 112 mb werkgeheugen: Werkt(eigen ervaring)
als je in vista wat grafische shit uitzet kun je het makkelijk op 256 gaan draaien. 512 is minimaal met grafische shit aan. Vista vraagt bij mij in elk geval echt niet veel van het geheugen met alles standaard aan. mn xp bak loopt slomer dan vistaMaar ligt puur aan de gebruikers.
Zolang de gebruikers denken van hey, nieuw besturingssysteem gelijk installeren op mijn oude bak ... dan jah, werkt het niet
Applicaties falen bijna nooit in 1 keer, is altijd een handeling van de gebruiker waardoor iets niet meer werkt
Nee, algemeen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:02 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Je bedoel mij? ik zij dat ik benieuwd was naar DX10.. en dat ik daarom ff vista heb gehad!
McDonaldsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:04 schreef draculettetje het volgende:
weet je he, we zitten hier nu plannen te maken om naar de burger king te gaan, we weten alleen niet welke de dichtsbijzijnde is
truequote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:06 schreef saban het volgende:
[..]
En hoeveel % van de gebruikers heeft zoveel kennis? Waarschijnlijk is het jou hobby of werk.
Een gemiddeld huis, tuin keuken gebruiker weet dat allemaal natuurlijk niet terwijl ze wel een aanbieding zien Laptop met 512BM voor maar 499,00 euro waar je verplicht Vista meekrijgt en zo traag als stront is...
No shit, Sherlockquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:06 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Heb het vage vermoeden dat het over mij gaat...
Durumquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:07 schreef saban het volgende:
[..]
McDonaldsOf de turk om de hoek voor overheerlijke döner
Wat ben je aan het doen dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Pfff. Ik zit nog steeds te klooien.
net of dit uitmaakt welk os erop staat. met xp blijft datzelfde probleem.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:06 schreef saban het volgende:
[..]
En hoeveel % van de gebruikers heeft zoveel kennis? Waarschijnlijk is het jou hobby of werk.
Een gemiddeld huis, tuin keuken gebruiker weet dat allemaal natuurlijk niet terwijl ze wel een aanbieding zien Laptop met 512BM voor maar 499,00 euro waar je verplicht Vista meekrijgt en zo traag als stront is...
neeheee ik wil nu naar de burgerkingquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:07 schreef saban het volgende:
[..]
McDonaldsOf de turk om de hoek voor overheerlijke döner
Aan het klooien...dat zie je tochquote:
meeste mensen schrikken al als ze een beveiligingswaarschuwing krijgen van Internet explorerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
net of dit uitmaakt welk os erop staat. met xp blijft datzelfde probleem.
wat te denken van onderhoud vd pc. denk dat het merendeel niet weet hoe dat moet
+1 scherpquote:
Denk omdat het mooier is... viel me wel tegen.. je hebt een Nasa pc nodig wil je het draaien, en zo veel mooier vond ik het nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:06 schreef saban het volgende:
[..]
Nee, algemeen.
Het is zo erg gehyped, maar waarom?
WinXP draait makkelijk met 512MBquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat te denken van onderhoud vd pc. denk dat het merendeel niet weet hoe dat moet
Ik heb echt nooit problemen met mijn pc, maar gebruik hem ook gewoon bewustquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Tsss, zal die prairie van jou is even kortwieken!quote:
maar het is niet stabieler. dus rare afwegingquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:10 schreef saban het volgende:
[..]
WinXP draait makkelijk met 512MBVista niet.
gquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit problemen met mijn pc, maar gebruik hem ook gewoon bewustGeen fratsen. Maar wel maximaal rendement
Iets scheelt...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:11 schreef speciwacy het volgende:
[..]
g
geen fratsen, dat scheeld.. je hebt ook mensen die gaan overklocken en zo.. dan vraag je er ook om vind ik
Hoeft niet aan jouw te liggen..maar wat voor problemen dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:11 schreef draculettetje het volgende:
ik heb constant problemen met mn computer
Met Vista (toen ik het gebruikte) had ik nooit problemen, met XP heb ik nog nooit een BSOD gehadquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar het is niet stabieler. dus rare afweging
Dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:10 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Denk omdat het mooier is... viel me wel tegen.. je hebt een Nasa pc nodig wil je het draaien, en zo veel mooier vond ik het niet
inderdaad niets aan toe te voegen ..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:13 schreef saban het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Moet je een DX 10 kaart kopen, Vista installeren. Wat krijg je er voor terug? Niet veel
Vista draait natuurlijk ook behoorlijk met een DX 9 kaartquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:13 schreef saban het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Moet je een DX 10 kaart kopen, Vista installeren. Wat krijg je er voor terug? Niet veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |