quote:Op maandag 18 februari 2008 10:07 schreef lynda het volgende:
tvp
tripack: gewoon kopieren vanuit vorige topic zijn te lui om wiki aan te maken
mogguh!quote:Op maandag 18 februari 2008 10:07 schreef lynda het volgende:
tvp
tripack: gewoon kopieren vanuit vorige topic zijn te lui om wiki aan te maken
Buiten de MAC om, nog een relaxt weekend gehad?quote:
Ik heb me wel vermaakt gister ja.. hoop te weten gekomen helaas maar komt ook wel weer goedquote:Op maandag 18 februari 2008 10:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Buiten de MAC om, nog een relaxt weekend gehad?
Ik ben al een half uur bezig met een VPN/certificaat/E-token probleem....quote:Op maandag 18 februari 2008 10:14 schreef sandertjuh het volgende:
Het is weer lekker rustig hier,
vancohtend alleen even langs de receptie geweest waar ik even 2 printers heb toegevoegd en wat snelkoppelingen heb aangemaakt in outlook
Weet je zeker dat het van de MAC was, en niet van het spel van AZquote:Op maandag 18 februari 2008 10:17 schreef lynda het volgende:
* lynda neemt nooit meer mac in of om groningen.. ben er gewoon ziek van *kots*
Onthoud voortaan even hoelang ik al bij het voetbal kom en wat ik al mee heb gemaaktquote:Op maandag 18 februari 2008 10:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het van de MAC was, en niet van het spel van AZ
Ah geen gloryhunter dus die halverwege een wedstrijd het stadion uitlooptquote:Op maandag 18 februari 2008 10:26 schreef lynda het volgende:
[..]
Onthoud voortaan even hoelang ik al bij het voetbal kom en wat ik al mee heb gemaakt
lieve schat.. ik kom 'pas' 14 jaar bij AZ..quote:Op maandag 18 februari 2008 10:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ah geen gloryhunter dus die halverwege een wedstrijd het stadion uitloopt
Hunnybunny...dat wist ik helemaal nietquote:Op maandag 18 februari 2008 10:31 schreef lynda het volgende:
[..]
lieve schat.. ik kom 'pas' 14 jaar bij AZ..dus gloryhunter.. nah nee
quote:Op maandag 18 februari 2008 10:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik heb me wel vermaakt gister ja.. hoop te weten gekomen helaas maar komt ook wel weer goed
Zolang gezocht terwijl het eigenlijk heel simpel wasquote:Op maandag 18 februari 2008 10:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben al een half uur bezig met een VPN/certificaat/E-token probleem....
Firewall ed gaven steeds aan dat het certificaat niet goed is,
en deze inging op ergens december vorig jaar... meldingen als "this certificate not yet validated"
En toen viel het kwartje, datum van windows staat ergens in begin 2007
AZ supporters die gloryhunter zijn, zijn geen supporterquote:Op maandag 18 februari 2008 10:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hunnybunny...dat wist ik helemaal nietWe hebben hier ook AZ supporters op de zaak, en dat zijn dus wel de gloryhunters...ik moet zeggen dat jij de eerste 'echte' supporter bent van AZ die ik gesproken heb
Excuses!
moeilijk uit te leggenquote:Op maandag 18 februari 2008 10:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoop te weten gekomen over die gene met wie je naar voetbal was gegaan, of wat anders?
Als het maar een gezellig weekend was toch!quote:Op maandag 18 februari 2008 10:42 schreef lynda het volgende:
[..]
moeilijk uit te leggenga er verder ook niet op in
Ik had het erg grappig gevonden als je ineens zoiets had van... 'oh kut, ik had 2 uur geleden al moeten beginnenquote:Op maandag 18 februari 2008 10:50 schreef lynda het volgende:
Vandaag als het goed is vrij, maar 2 dagen les per week.. Zal voor de grap maar eens op me rooster kijken
Edit: ja ik ben echt vrij vandaag
Nah dan had ik zo iets van jammer maar helaas morgen weer een dagquote:Op maandag 18 februari 2008 10:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik had het erg grappig gevonden als je ineens zoiets had van... 'oh kut, ik had 2 uur geleden al moeten beginnen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |