quote:Op maandag 18 februari 2008 10:07 schreef lynda het volgende:
tvp
tripack: gewoon kopieren vanuit vorige topic zijn te lui om wiki aan te maken
mogguh!quote:Op maandag 18 februari 2008 10:07 schreef lynda het volgende:
tvp
tripack: gewoon kopieren vanuit vorige topic zijn te lui om wiki aan te maken
Buiten de MAC om, nog een relaxt weekend gehad?quote:
Ik heb me wel vermaakt gister ja.. hoop te weten gekomen helaas maar komt ook wel weer goedquote:Op maandag 18 februari 2008 10:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Buiten de MAC om, nog een relaxt weekend gehad?
Ik ben al een half uur bezig met een VPN/certificaat/E-token probleem....quote:Op maandag 18 februari 2008 10:14 schreef sandertjuh het volgende:
Het is weer lekker rustig hier,
vancohtend alleen even langs de receptie geweest waar ik even 2 printers heb toegevoegd en wat snelkoppelingen heb aangemaakt in outlook
Weet je zeker dat het van de MAC was, en niet van het spel van AZquote:Op maandag 18 februari 2008 10:17 schreef lynda het volgende:
* lynda neemt nooit meer mac in of om groningen.. ben er gewoon ziek van *kots*
Onthoud voortaan even hoelang ik al bij het voetbal kom en wat ik al mee heb gemaaktquote:Op maandag 18 februari 2008 10:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het van de MAC was, en niet van het spel van AZ
Ah geen gloryhunter dus die halverwege een wedstrijd het stadion uitlooptquote:Op maandag 18 februari 2008 10:26 schreef lynda het volgende:
[..]
Onthoud voortaan even hoelang ik al bij het voetbal kom en wat ik al mee heb gemaakt
lieve schat.. ik kom 'pas' 14 jaar bij AZ..quote:Op maandag 18 februari 2008 10:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ah geen gloryhunter dus die halverwege een wedstrijd het stadion uitloopt
Hunnybunny...dat wist ik helemaal nietquote:Op maandag 18 februari 2008 10:31 schreef lynda het volgende:
[..]
lieve schat.. ik kom 'pas' 14 jaar bij AZ..dus gloryhunter.. nah nee
quote:Op maandag 18 februari 2008 10:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik heb me wel vermaakt gister ja.. hoop te weten gekomen helaas maar komt ook wel weer goed
Zolang gezocht terwijl het eigenlijk heel simpel wasquote:Op maandag 18 februari 2008 10:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben al een half uur bezig met een VPN/certificaat/E-token probleem....
Firewall ed gaven steeds aan dat het certificaat niet goed is,
en deze inging op ergens december vorig jaar... meldingen als "this certificate not yet validated"
En toen viel het kwartje, datum van windows staat ergens in begin 2007
AZ supporters die gloryhunter zijn, zijn geen supporterquote:Op maandag 18 februari 2008 10:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hunnybunny...dat wist ik helemaal nietWe hebben hier ook AZ supporters op de zaak, en dat zijn dus wel de gloryhunters...ik moet zeggen dat jij de eerste 'echte' supporter bent van AZ die ik gesproken heb
Excuses!
moeilijk uit te leggenquote:Op maandag 18 februari 2008 10:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoop te weten gekomen over die gene met wie je naar voetbal was gegaan, of wat anders?
Als het maar een gezellig weekend was toch!quote:Op maandag 18 februari 2008 10:42 schreef lynda het volgende:
[..]
moeilijk uit te leggenga er verder ook niet op in
Ik had het erg grappig gevonden als je ineens zoiets had van... 'oh kut, ik had 2 uur geleden al moeten beginnenquote:Op maandag 18 februari 2008 10:50 schreef lynda het volgende:
Vandaag als het goed is vrij, maar 2 dagen les per week.. Zal voor de grap maar eens op me rooster kijken
Edit: ja ik ben echt vrij vandaag
Nah dan had ik zo iets van jammer maar helaas morgen weer een dagquote:Op maandag 18 februari 2008 10:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik had het erg grappig gevonden als je ineens zoiets had van... 'oh kut, ik had 2 uur geleden al moeten beginnen'
Lekker dagje vrij! Geniet er van! Hoop wel wat het wat wamer gaat worden,quote:Op maandag 18 februari 2008 10:50 schreef lynda het volgende:
Vandaag als het goed is vrij, maar 2 dagen les per week.. Zal voor de grap maar eens op me rooster kijken
Nuttig maak zequote:Op maandag 18 februari 2008 11:12 schreef lynda het volgende:
Blijf toch hele dag binnen
Ik ga mezelf maar eens nuttig maken!
Werk ze
Ik kwam nog bijna te laat omdat ik flink moest krabbenquote:Op maandag 18 februari 2008 11:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lekker dagje vrij! Geniet er van! Hoop wel wat het wat wamer gaat worden,
ik vind het maar aardig koud vanochtend hahaha
Zelfs mijn fiets was aan alle kanten bevroren
Je moest je fiets krabben ?quote:Op maandag 18 februari 2008 11:25 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik kwam nog bijna te laat omdat ik flink moest krabben
ja lekkerquote:
mijn ballen waren bevroren toen ik vannochtend bij mn werk aankwamquote:
al vrij?quote:Op maandag 18 februari 2008 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja lekkeralthans, meest nederlands bier vind ik eigelijk niet te zuipen haha
[..]
mijn ballen waren bevroren toen ik vannochtend bij mn werk aankwam
zit nu weer thuis trouwens
Wow, nou al thuis? Ik ben jaloers!quote:Op maandag 18 februari 2008 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja lekkeralthans, meest nederlands bier vind ik eigelijk niet te zuipen haha
[..]
mijn ballen waren bevroren toen ik vannochtend bij mn werk aankwam
zit nu weer thuis trouwens
zoiets ? http://home.efax.com/s/r/nl_home?CMP=OTC-nlquote:Op maandag 18 februari 2008 11:32 schreef Sgele het volgende:
Zo...nu een vraag over werk mensen
Iemand enig idee wat een goeie service zou zijn, om de Faxen via Email te ontvangen, ipv een stapel papierwerk op je bureau elke dag?
Succes en veel plezier vandaag!quote:Op maandag 18 februari 2008 11:12 schreef lynda het volgende:
Blijf toch hele dag binnen
Ik ga mezelf maar eens nuttig maken!
Werk ze
Handig, thanks! (te lui om dit keer zelf te googelenquote:Op maandag 18 februari 2008 11:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zoiets ? http://home.efax.com/s/r/nl_home?CMP=OTC-nl
tering, das wel werelds jaquote:Op maandag 18 februari 2008 11:40 schreef Sgele het volgende:
Heuh lachen, krijg net een ticket Roemenie geleverd![]()
In Maart weer 2 weken voor de baas daar rondhangen
Wij hebben hier minolta's staan, en staan zo ingesteld dat wij elke fax per mail binnenkrijgenquote:Op maandag 18 februari 2008 11:32 schreef Sgele het volgende:
Zo...nu een vraag over werk mensen
Iemand enig idee wat een goeie service zou zijn, om de Faxen via Email te ontvangen, ipv een stapel papierwerk op je bureau elke dag?
zoek je soms ook de torrent ? hahaquote:Op maandag 18 februari 2008 11:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Handig, thanks! (te lui om dit keer zelf te googelen)
Klopt jaquote:Op maandag 18 februari 2008 11:42 schreef draculettetje het volgende:
hey sgele jij hebt gewoon muziek opstaan
hihi ik zag het bij je msn staanquote:Op maandag 18 februari 2008 11:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Klopt ja
Vandaag rapportage dag, enne... tja.. dat is zo saai, dat een muziekje wel zo prettig is erbij
Had al zo'n idee jaquote:Op maandag 18 februari 2008 11:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik zag het bij je msn staan
Ja dat zijn de leuke tripjes. Hard werken, maar toch leukquote:Op maandag 18 februari 2008 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tering, das wel werelds ja
Ik heb nog geen idee eigenlijk, als ik al de tijd heb om eten te gaan halenquote:Op maandag 18 februari 2008 11:48 schreef draculettetje het volgende:
en het is weer bijna lunch tijd! wat gaan jullie eten?
oei je moet wel eten hoor!quote:Op maandag 18 februari 2008 11:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee eigenlijk, als ik al de tijd heb om eten te gaan halen
Leker makkelijk vandaag, even langs de IKEA voor een hotdog met een sandwich met drinkenquote:Op maandag 18 februari 2008 11:48 schreef draculettetje het volgende:
en het is weer bijna lunch tijd! wat gaan jullie eten?
jaja, eerst lazer je bijna van de trap af omdat iemand koffie had laten vallen, en nu op een toetsenbord... werk je op een openbare werkplaats ofzo?quote:Op maandag 18 februari 2008 11:54 schreef speciwacy het volgende:
goede morgen !!! (nog net) whaha iemand heeft hier koffie laten vallen op het toetsenbord![]()
![]()
Mja ik denk dat ik maar iemand vraag wat mee te nemen voor mequote:
Klinkt primaquote:Op maandag 18 februari 2008 11:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Leker makkelijk vandaag, even langs de IKEA voor een hotdog met een sandwich met drinken
daar heb ik ook wel zin ja!quote:Op maandag 18 februari 2008 11:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Leker makkelijk vandaag, even langs de IKEA voor een hotdog met een sandwich met drinken
Eikels zijn het! Weet je hoeveel toetsenborden ik moet vervangen omdat er drank overheen is gevallenquote:Op maandag 18 februari 2008 11:54 schreef speciwacy het volgende:
goede morgen !!! (nog net) whaha iemand heeft hier koffie laten vallen op het toetsenbord![]()
![]()
nee ze zijn niet zo slim dat is allesquote:Op maandag 18 februari 2008 11:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
jaja, eerst lazer je bijna van de trap af omdat iemand koffie had laten vallen, en nu op een toetsenbord... werk je op een openbare werkplaats ofzo?
vertel mij wat... en die dingen zijn ook zo goedkooop hequote:Op maandag 18 februari 2008 12:09 schreef saban het volgende:
[..]
Eikels zijn het! Weet je hoeveel toetsenborden ik moet vervangen omdat er drank overheen is gevallen
Rifle onlyquote:Op maandag 18 februari 2008 12:10 schreef saban het volgende:
[..]
Je mag best mee doen, Call of Duty 1
Krijg je daar een harde plasser vanquote:Op maandag 18 februari 2008 11:57 schreef Sgele het volgende:
4 op een rij!
Toenstraks even buiten geweest om te roken, maar het is best lekker!quote:Op maandag 18 februari 2008 12:23 schreef draculettetje het volgende:
het is trouwens best lekker buiten!
hier niet ... grauw en koud...quote:Op maandag 18 februari 2008 12:23 schreef draculettetje het volgende:
het is trouwens best lekker buiten!
Ga jij lekker koffie ruimen ofzoquote:Op maandag 18 februari 2008 12:20 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Krijg je daar een harde plasser van
Smakelijk!quote:
Nee, thanks, heb net weer een paar rondjes UT gespeeldquote:Op maandag 18 februari 2008 12:10 schreef saban het volgende:
[..]
Je mag best mee doen, Call of Duty 1 [afbeelding]
quote:Op maandag 18 februari 2008 13:07 schreef draculettetje het volgende:
ik heb ook weer alles op, naast boterham met gekookt eitje, een appel, boterham met kaas, glas water voor medicatie, kop thee en glas chocomelk op
aardige lunch zo
nu op naar mn bedje!
ach ja die medicatie hoort er nu eenmaal 4x daags gewoon bij, routine gewordenquote:Op maandag 18 februari 2008 13:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Op de medicijnen na klinkt het helemaal goed!
Rust goed uit en tot snel!
Doei doeiquote:Op maandag 18 februari 2008 13:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja die medicatie hoort er nu eenmaal 4x daags gewoon bij, routine geworden
en nu ben ik er echt weg van!
Klopt en nu verveel ik me helemaal, mijn internet thuis ligt eruit blijkbaar dus geen RDPquote:Op maandag 18 februari 2008 13:16 schreef Hi_flyer het volgende:
Woow, sommigen hebben volgens mij echt halve dagen geen reet te doen. Naja, ik ben aan het afstuderen, dus ik heb het druk zat, maar soms even internet op, moet kunnen.
Je moeder!! die heeft middagdienst!quote:Op maandag 18 februari 2008 14:12 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh allemaal
* Sm0keZ heeft weer middagdienst
Tell me about itquote:
Hup, ga jij even lekker je bedje in!quote:Op maandag 18 februari 2008 13:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja die medicatie hoort er nu eenmaal 4x daags gewoon bij, routine geworden
en nu ben ik er echt weg van!
*Medelij heeft*quote:Op maandag 18 februari 2008 14:12 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh allemaal
* Sm0keZ heeft weer middagdienst
Leuk om te horen dat je het erg naar je zin hebt!quote:Op maandag 18 februari 2008 14:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
Tell me about it
Collega ligt met griep in bed. Lees: mijn enige directe collega. Ik krijg dus alle telefoontjes en mail doorgeschakeld/doorgestuurd. Best druk naast mijn eigen taken
Besloten deze week meer uren te draaien om het op te vangen. (wat ik niet zo erg vindt, trouwens, want het is een erg leuke baan)
* Sgele zwaait terug naar Seventeesquote:Op maandag 18 februari 2008 14:22 schreef Seventees het volgende:
* Seventees zwaait naar al het drukke en minder drukke tuig dat hier rondloopt
Ben daar ook erg blij om. Mijn vorige banen waren maar zo-zo, maar dit is echt leuk! Verantwoordelijkheid (fijnquote:Op maandag 18 februari 2008 14:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Leuk om te horen dat je het erg naar je zin hebt!
* Dr.Droxz zet ondertussen een lekker bakje mangothee neer, kan je best gebruiken!
Ja... ja! Daar zie ik een grote hand een zwaaibeweging maken!!quote:Op maandag 18 februari 2008 14:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele zwaait terug naar Seventees
Godver..quote:Op maandag 18 februari 2008 14:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je moeder!! die heeft middagdienst!
Goeiemiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |