Je moest je fiets krabben ?quote:Op maandag 18 februari 2008 11:25 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik kwam nog bijna te laat omdat ik flink moest krabben
ja lekkerquote:
mijn ballen waren bevroren toen ik vannochtend bij mn werk aankwamquote:
al vrij?quote:Op maandag 18 februari 2008 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja lekkeralthans, meest nederlands bier vind ik eigelijk niet te zuipen haha
[..]
mijn ballen waren bevroren toen ik vannochtend bij mn werk aankwam
zit nu weer thuis trouwens
Wow, nou al thuis? Ik ben jaloers!quote:Op maandag 18 februari 2008 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja lekkeralthans, meest nederlands bier vind ik eigelijk niet te zuipen haha
[..]
mijn ballen waren bevroren toen ik vannochtend bij mn werk aankwam
zit nu weer thuis trouwens
zoiets ? http://home.efax.com/s/r/nl_home?CMP=OTC-nlquote:Op maandag 18 februari 2008 11:32 schreef Sgele het volgende:
Zo...nu een vraag over werk mensen
Iemand enig idee wat een goeie service zou zijn, om de Faxen via Email te ontvangen, ipv een stapel papierwerk op je bureau elke dag?
Succes en veel plezier vandaag!quote:Op maandag 18 februari 2008 11:12 schreef lynda het volgende:
Blijf toch hele dag binnen
Ik ga mezelf maar eens nuttig maken!
Werk ze
Handig, thanks! (te lui om dit keer zelf te googelenquote:Op maandag 18 februari 2008 11:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zoiets ? http://home.efax.com/s/r/nl_home?CMP=OTC-nl
tering, das wel werelds jaquote:Op maandag 18 februari 2008 11:40 schreef Sgele het volgende:
Heuh lachen, krijg net een ticket Roemenie geleverd![]()
In Maart weer 2 weken voor de baas daar rondhangen
Wij hebben hier minolta's staan, en staan zo ingesteld dat wij elke fax per mail binnenkrijgenquote:Op maandag 18 februari 2008 11:32 schreef Sgele het volgende:
Zo...nu een vraag over werk mensen
Iemand enig idee wat een goeie service zou zijn, om de Faxen via Email te ontvangen, ipv een stapel papierwerk op je bureau elke dag?
zoek je soms ook de torrent ? hahaquote:Op maandag 18 februari 2008 11:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Handig, thanks! (te lui om dit keer zelf te googelen)
Klopt jaquote:Op maandag 18 februari 2008 11:42 schreef draculettetje het volgende:
hey sgele jij hebt gewoon muziek opstaan
hihi ik zag het bij je msn staanquote:Op maandag 18 februari 2008 11:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Klopt ja
Vandaag rapportage dag, enne... tja.. dat is zo saai, dat een muziekje wel zo prettig is erbij
Had al zo'n idee jaquote:Op maandag 18 februari 2008 11:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik zag het bij je msn staan
Ja dat zijn de leuke tripjes. Hard werken, maar toch leukquote:Op maandag 18 februari 2008 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tering, das wel werelds ja
Ik heb nog geen idee eigenlijk, als ik al de tijd heb om eten te gaan halenquote:Op maandag 18 februari 2008 11:48 schreef draculettetje het volgende:
en het is weer bijna lunch tijd! wat gaan jullie eten?
oei je moet wel eten hoor!quote:Op maandag 18 februari 2008 11:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee eigenlijk, als ik al de tijd heb om eten te gaan halen
Leker makkelijk vandaag, even langs de IKEA voor een hotdog met een sandwich met drinkenquote:Op maandag 18 februari 2008 11:48 schreef draculettetje het volgende:
en het is weer bijna lunch tijd! wat gaan jullie eten?
jaja, eerst lazer je bijna van de trap af omdat iemand koffie had laten vallen, en nu op een toetsenbord... werk je op een openbare werkplaats ofzo?quote:Op maandag 18 februari 2008 11:54 schreef speciwacy het volgende:
goede morgen !!! (nog net) whaha iemand heeft hier koffie laten vallen op het toetsenbord![]()
![]()
Mja ik denk dat ik maar iemand vraag wat mee te nemen voor mequote:
Klinkt primaquote:Op maandag 18 februari 2008 11:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Leker makkelijk vandaag, even langs de IKEA voor een hotdog met een sandwich met drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |