daar heb ik ook wel zin ja!quote:Op maandag 18 februari 2008 11:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Leker makkelijk vandaag, even langs de IKEA voor een hotdog met een sandwich met drinken
Eikels zijn het! Weet je hoeveel toetsenborden ik moet vervangen omdat er drank overheen is gevallenquote:Op maandag 18 februari 2008 11:54 schreef speciwacy het volgende:
goede morgen !!! (nog net) whaha iemand heeft hier koffie laten vallen op het toetsenbord![]()
![]()
nee ze zijn niet zo slim dat is allesquote:Op maandag 18 februari 2008 11:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
jaja, eerst lazer je bijna van de trap af omdat iemand koffie had laten vallen, en nu op een toetsenbord... werk je op een openbare werkplaats ofzo?
vertel mij wat... en die dingen zijn ook zo goedkooop hequote:Op maandag 18 februari 2008 12:09 schreef saban het volgende:
[..]
Eikels zijn het! Weet je hoeveel toetsenborden ik moet vervangen omdat er drank overheen is gevallen
Rifle onlyquote:Op maandag 18 februari 2008 12:10 schreef saban het volgende:
[..]
Je mag best mee doen, Call of Duty 1
Krijg je daar een harde plasser vanquote:Op maandag 18 februari 2008 11:57 schreef Sgele het volgende:
4 op een rij!
Toenstraks even buiten geweest om te roken, maar het is best lekker!quote:Op maandag 18 februari 2008 12:23 schreef draculettetje het volgende:
het is trouwens best lekker buiten!
hier niet ... grauw en koud...quote:Op maandag 18 februari 2008 12:23 schreef draculettetje het volgende:
het is trouwens best lekker buiten!
Ga jij lekker koffie ruimen ofzoquote:Op maandag 18 februari 2008 12:20 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Krijg je daar een harde plasser van
Smakelijk!quote:
Nee, thanks, heb net weer een paar rondjes UT gespeeldquote:Op maandag 18 februari 2008 12:10 schreef saban het volgende:
[..]
Je mag best mee doen, Call of Duty 1 [afbeelding]
quote:Op maandag 18 februari 2008 13:07 schreef draculettetje het volgende:
ik heb ook weer alles op, naast boterham met gekookt eitje, een appel, boterham met kaas, glas water voor medicatie, kop thee en glas chocomelk op
aardige lunch zo
nu op naar mn bedje!
ach ja die medicatie hoort er nu eenmaal 4x daags gewoon bij, routine gewordenquote:Op maandag 18 februari 2008 13:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Op de medicijnen na klinkt het helemaal goed!
Rust goed uit en tot snel!
Doei doeiquote:Op maandag 18 februari 2008 13:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja die medicatie hoort er nu eenmaal 4x daags gewoon bij, routine geworden
en nu ben ik er echt weg van!
Klopt en nu verveel ik me helemaal, mijn internet thuis ligt eruit blijkbaar dus geen RDPquote:Op maandag 18 februari 2008 13:16 schreef Hi_flyer het volgende:
Woow, sommigen hebben volgens mij echt halve dagen geen reet te doen. Naja, ik ben aan het afstuderen, dus ik heb het druk zat, maar soms even internet op, moet kunnen.
Je moeder!! die heeft middagdienst!quote:Op maandag 18 februari 2008 14:12 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh allemaal
* Sm0keZ heeft weer middagdienst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |