Tell me about itquote:
Hup, ga jij even lekker je bedje in!quote:Op maandag 18 februari 2008 13:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja die medicatie hoort er nu eenmaal 4x daags gewoon bij, routine geworden
en nu ben ik er echt weg van!
*Medelij heeft*quote:Op maandag 18 februari 2008 14:12 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh allemaal
* Sm0keZ heeft weer middagdienst
Leuk om te horen dat je het erg naar je zin hebt!quote:Op maandag 18 februari 2008 14:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
Tell me about it
Collega ligt met griep in bed. Lees: mijn enige directe collega. Ik krijg dus alle telefoontjes en mail doorgeschakeld/doorgestuurd. Best druk naast mijn eigen taken
Besloten deze week meer uren te draaien om het op te vangen. (wat ik niet zo erg vindt, trouwens, want het is een erg leuke baan)
* Sgele zwaait terug naar Seventeesquote:Op maandag 18 februari 2008 14:22 schreef Seventees het volgende:
* Seventees zwaait naar al het drukke en minder drukke tuig dat hier rondloopt
Ben daar ook erg blij om. Mijn vorige banen waren maar zo-zo, maar dit is echt leuk! Verantwoordelijkheid (fijnquote:Op maandag 18 februari 2008 14:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Leuk om te horen dat je het erg naar je zin hebt!
* Dr.Droxz zet ondertussen een lekker bakje mangothee neer, kan je best gebruiken!
Ja... ja! Daar zie ik een grote hand een zwaaibeweging maken!!quote:Op maandag 18 februari 2008 14:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele zwaait terug naar Seventees
Godver..quote:Op maandag 18 februari 2008 14:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je moeder!! die heeft middagdienst!
Goeiemiddag
quote:Op maandag 18 februari 2008 14:27 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja... ja! Daar zie ik een grote hand een zwaaibeweging maken!!
Dat zal ook het enige zijn ja...quote:
Ik brabbel maar watquote:
Damn, ik dacht dat 't een handschoen wasquote:
Harder erin duwuh...quote:Op maandag 18 februari 2008 14:37 schreef Seventees het volgende:
Waarom van die oordoppen steeds uit m'n oren?
Mja... weet je, ik denk dat mijn oren te klein zijn om ze erin te duwenquote:
Neeeee, het was een kolenschop, je kent ze welquote:Op maandag 18 februari 2008 14:37 schreef Seventees het volgende:
[..]
Damn, ik dacht dat 't een handschoen was
* Sgele mompelt iets over moeders....quote:Op maandag 18 februari 2008 14:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neeeee, het was een kolenschop, je kent ze wel
quote:Op maandag 18 februari 2008 14:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mja... weet je, ik denk dat mijn oren te klein zijn om ze erin te duwen
Dit zijn de kleinste die ik kon vindenquote:
Geen idee eigenlijk, nou je het zegtquote:Op maandag 18 februari 2008 14:43 schreef Seventees het volgende:
Waarom altijd moeder, waarom nooit vaders?
Je vader...dat was de kleinste die je kon vinden?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:44 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dit zijn de kleinste die ik kon vinden
Ik ga maar een koptelefoon kopen, denk ik
Je moeder, díe is minder grappig!quote:Op maandag 18 februari 2008 14:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je vader...dat was de kleinste die je kon vinden?is toch minder grappig...
Statement madequote:Op maandag 18 februari 2008 14:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, díe is minder grappig!
Klinkt toch nét iets beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |