quote:Op maandag 18 februari 2008 14:27 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja... ja! Daar zie ik een grote hand een zwaaibeweging maken!!
Dat zal ook het enige zijn ja...quote:
Ik brabbel maar watquote:
Damn, ik dacht dat 't een handschoen wasquote:
Harder erin duwuh...quote:Op maandag 18 februari 2008 14:37 schreef Seventees het volgende:
Waarom van die oordoppen steeds uit m'n oren?
Mja... weet je, ik denk dat mijn oren te klein zijn om ze erin te duwenquote:
Neeeee, het was een kolenschop, je kent ze welquote:Op maandag 18 februari 2008 14:37 schreef Seventees het volgende:
[..]
Damn, ik dacht dat 't een handschoen was
* Sgele mompelt iets over moeders....quote:Op maandag 18 februari 2008 14:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neeeee, het was een kolenschop, je kent ze wel
quote:Op maandag 18 februari 2008 14:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mja... weet je, ik denk dat mijn oren te klein zijn om ze erin te duwen
Dit zijn de kleinste die ik kon vindenquote:
Geen idee eigenlijk, nou je het zegtquote:Op maandag 18 februari 2008 14:43 schreef Seventees het volgende:
Waarom altijd moeder, waarom nooit vaders?
Je vader...dat was de kleinste die je kon vinden?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:44 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dit zijn de kleinste die ik kon vinden
Ik ga maar een koptelefoon kopen, denk ik
Je moeder, díe is minder grappig!quote:Op maandag 18 februari 2008 14:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je vader...dat was de kleinste die je kon vinden?is toch minder grappig...
Statement madequote:Op maandag 18 februari 2008 14:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, díe is minder grappig!
Klinkt toch nét iets beter
lijkt me best knap.... Fok!ken in je slaapquote:Op maandag 18 februari 2008 15:27 schreef draculettetje het volgende:
ben als het goed is wakker
Zo'n boerenfestival toch? (dat bedoel ik niet negatief trouwensquote:Op maandag 18 februari 2008 15:31 schreef Sm0keZ het volgende:
Nog mensen die dit jaar naar zwarte cross gaan?
is dat alweer dan?quote:Op maandag 18 februari 2008 15:31 schreef Sm0keZ het volgende:
ik weet wel dat ik wakker ben maar zo voelt het echt nietquote:Op maandag 18 februari 2008 15:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
lijkt me best knap.... Fok!ken in je slaap
Nope. Er is niemand meer aanwezig ... *verveelt zich dood*quote:Op maandag 18 februari 2008 15:39 schreef draculettetje het volgende:
maar ik geloof dat jullie daadwerkelijk allemaal aan het werk zijn?!
quote:Op maandag 18 februari 2008 15:31 schreef Sm0keZ het volgende:
ik hoop stiekum dat hij niet terug komt.. hij heeft iets tegen mij ...quote:Op maandag 18 februari 2008 15:48 schreef draculettetje het volgende:
hebben we eigenlijk al iets van bellerophon gehoord?
da bedoelt ie vast niet kwaad?!?quote:Op maandag 18 februari 2008 15:50 schreef speciwacy het volgende:
[..]
ik hoop stiekum dat hij niet terug komt.. hij heeft iets tegen mij ...en tegen mijn spelling...
Is het zo'n vaste bezoeker dan?quote:Op maandag 18 februari 2008 15:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da bedoelt ie vast niet kwaad?!?
ik was benieuwd hoe het is gegaan vandaag,
maar is niet bekend of ie sowiezo een dag vrij had vandaag?
eigenlijk wel elke dag behalve als ie vrij is....quote:Op maandag 18 februari 2008 15:53 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Is het zo'n vaste bezoeker dan?
had je mn berichtje hier nog gezien?quote:Op maandag 18 februari 2008 15:56 schreef Crazy-M het volgende:
zwaai zwaai,
vandaag van 5 meldingen naar 13 naar 7 naar 9 naar 4 gegaan
* Crazy-M verdient wel kleine pauze
nee niet gelezenquote:Op maandag 18 februari 2008 15:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
had je mn berichtje hier nog gezien?
vast niet, ik wou het goed maken met je
ijsje?
maar ben je dan nog boos op mij?quote:Op maandag 18 februari 2008 15:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee niet gelezen(nog niet)
nee laat maar, intermezzo is nog niet open
hier ook.quote:
pff gelukkig maar!quote:Op maandag 18 februari 2008 16:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier ook.
en is iemand op idee gekomen om de lege drop pot met schuimpjes te vullen ....
1 dag, en nu alweer BIJNA leegtssss
maar dracu, is je vergeven
zelfs de 2de lijns meldingen vallen weg hierquote:
ik zal het proberen maar ik beloof niksquote:Op maandag 18 februari 2008 16:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zelfs de 2de lijns meldingen vallen weg hier
weer een zinvol dagje gehad.
en o ja, help me er aan te herinneren dat ik niet meer ga rennen in het weekend bij de scouting
5 min gerend ofzo (met +- 20 kinderen achter me aan) en nu gewoon spierpijn in mn benen
Ja, zo'n boerenfestival idd... Maar wel supergezelligquote:Op maandag 18 februari 2008 15:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo'n boerenfestival toch? (dat bedoel ik niet negatief trouwens)
* Seventees is al vrijquote:Op maandag 18 februari 2008 15:39 schreef draculettetje het volgende:
maar ik geloof dat jullie daadwerkelijk allemaal aan het werk zijn?!
Vandaag niet gezien. (Vrij, ziek, druk. Kan veel redenen hebben)quote:Op maandag 18 februari 2008 15:48 schreef draculettetje het volgende:
hebben we eigenlijk al iets van bellerophon gehoord?
Die je moeder opmerkingen komen alleen zo VOOR de middag vooral naar vorenquote:Op maandag 18 februari 2008 16:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja, zo'n boerenfestival idd... Maar wel supergezellig
En ja, ik weet dat m'n moeder supergezellig is![]()
Precies, na de middag komen ze vooral van achteren!quote:Op maandag 18 februari 2008 16:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die je moeder opmerkingen komen alleen zo VOOR de middag vooral naar voren
Maar goed...ze zal ook wel supergezellig zijn
Vast nietquote:Op maandag 18 februari 2008 15:50 schreef speciwacy het volgende:
[..]
ik hoop stiekum dat hij niet terug komt.. hij heeft iets tegen mij ...en tegen mijn spelling...
Stond een krat Palm hier, maar dat heeft m'n vriend meegenomen naar een fuif. Nu is het opquote:Op maandag 18 februari 2008 16:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kom je nog ff bier brengen vanavond?
Naja, Palm hou ik toch niet zo vanquote:Op maandag 18 februari 2008 16:37 schreef Seventees het volgende:
[..]
Stond een krat Palm hier, maar dat heeft m'n vriend meegenomen naar een fuif. Nu is het op
+1 Scherpquote:Op maandag 18 februari 2008 16:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Precies, na de middag komen ze vooral van achteren!
Het is niet goed met die poot van jequote:Op maandag 18 februari 2008 16:41 schreef draculettetje het volgende:
deog sgele tot morgen
ik ga jullie ook even met rust laten, moet naar mn pootje luisteren! en heb de laptop boven staan, kan alleen echt de trap niet meer op.....
Tot morgen!quote:Op maandag 18 februari 2008 16:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
+1 Scherp
Ik ben naar huis mensen!Tot morgen! Fijne avond
Eigenlijk de vraag die ik net wilde stellenquote:Op maandag 18 februari 2008 16:43 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het is niet goed met die poot van je
Zit er wel enige verbetering in?
Met mijn poot gaat t ook niet zo goed, sinds ik ben wezen snowboardenquote:Op maandag 18 februari 2008 16:43 schreef Seventees het volgende:
[..]
Tot (eventueel) morgen!quote:
Ik had hier van de week 5 zakken snoep in 2 potten gestopt, 3 dagen leegquote:Op maandag 18 februari 2008 16:55 schreef Crazy-M het volgende:
16:55, geen nieuwe storingen meer.
Snoep pot die vanmorgen vol was: Nu leeg(zak van een kilo schuimpjes is er in gegaan (en er dus ook weer uit)
storingen de hele dag weggewerkt, kortom: Tijd om richting huis aan te gaan
quote:Op maandag 18 februari 2008 17:21 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben niet ontslagen [afbeelding]
Kijk dat is goed nieuws!quote:
ging niet helemaal goed na de hydro vandaag, zakte er gewoon door heen, dus meneer de fysio heeft mn krukken aan moeten geven!quote:Op maandag 18 februari 2008 16:43 schreef Seventees het volgende:
[..]
toch niet helemaal goed gegaan? vertel?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Met mijn poot gaat t ook niet zo goed, sinds ik ben wezen snowboarden
naja, komt wel weer goed
ai dat klinkt niet best succes!quote:Op maandag 18 februari 2008 17:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kijk dat is goed nieuws!
Ik kan nu met mijn hond naar de dierenartspokkezooi.... Overal bloed in de kamer
Ah joh, stel je niet zo aan zegquote:Op maandag 18 februari 2008 21:24 schreef lynda het volgende:
* lynda denkt aan school morgenmiddag en begint spontaan alweer te gapen
En ik moet 8 hele en één half uur werken.quote:
Ik ben student jaquote:Op maandag 18 februari 2008 21:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En ik moet 8 hele en één half uur werken.
Hoor je mij klagen?
Nee, nu nog niet, dat doe ik morgen pas![]()
same herequote:
Mogguh man, hmm minder... Hopelijk word je niet ziekquote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
same here
en verkouden aan het worden (alweer of nog steeds .....)
ach verkoudheid houdt mij niet tegen van werken. Ben in hele carriere + schoolcarriere pas 2 keer ziek naar huis gegaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh man, hmm minder... Hopelijk word je niet ziek
Haha dat is toch wel een mooi gemiddelde, zijn volgens mij maar weinig mensen die je dat na doen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach verkoudheid houdt mij niet tegen van werken. Ben in hele carriere + schoolcarriere pas 2 keer ziek naar huis gegaan.
basisschool dat ik ziek was, liep ik smorgens alles over te geven, ik ging terug naar bed en smiddags weer naar school.
En 1 keer op de mbo, had geen stem meer over, zware verkoudheid, ben ik als ware door klas naar huis gestuurd omdat het gewoon niet ging met stem
En of!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:53 schreef WhiteLightning het volgende:
slapen roelz!11EINZ ZWEI POLIZEI!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |