lijkt me best knap.... Fok!ken in je slaapquote:Op maandag 18 februari 2008 15:27 schreef draculettetje het volgende:
ben als het goed is wakker
Zo'n boerenfestival toch? (dat bedoel ik niet negatief trouwensquote:Op maandag 18 februari 2008 15:31 schreef Sm0keZ het volgende:
Nog mensen die dit jaar naar zwarte cross gaan?
is dat alweer dan?quote:Op maandag 18 februari 2008 15:31 schreef Sm0keZ het volgende:
ik weet wel dat ik wakker ben maar zo voelt het echt nietquote:Op maandag 18 februari 2008 15:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
lijkt me best knap.... Fok!ken in je slaap
Nope. Er is niemand meer aanwezig ... *verveelt zich dood*quote:Op maandag 18 februari 2008 15:39 schreef draculettetje het volgende:
maar ik geloof dat jullie daadwerkelijk allemaal aan het werk zijn?!
quote:Op maandag 18 februari 2008 15:31 schreef Sm0keZ het volgende:
ik hoop stiekum dat hij niet terug komt.. hij heeft iets tegen mij ...quote:Op maandag 18 februari 2008 15:48 schreef draculettetje het volgende:
hebben we eigenlijk al iets van bellerophon gehoord?
da bedoelt ie vast niet kwaad?!?quote:Op maandag 18 februari 2008 15:50 schreef speciwacy het volgende:
[..]
ik hoop stiekum dat hij niet terug komt.. hij heeft iets tegen mij ...en tegen mijn spelling...
Is het zo'n vaste bezoeker dan?quote:Op maandag 18 februari 2008 15:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da bedoelt ie vast niet kwaad?!?
ik was benieuwd hoe het is gegaan vandaag,
maar is niet bekend of ie sowiezo een dag vrij had vandaag?
eigenlijk wel elke dag behalve als ie vrij is....quote:Op maandag 18 februari 2008 15:53 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Is het zo'n vaste bezoeker dan?
had je mn berichtje hier nog gezien?quote:Op maandag 18 februari 2008 15:56 schreef Crazy-M het volgende:
zwaai zwaai,
vandaag van 5 meldingen naar 13 naar 7 naar 9 naar 4 gegaan
* Crazy-M verdient wel kleine pauze
nee niet gelezenquote:Op maandag 18 februari 2008 15:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
had je mn berichtje hier nog gezien?
vast niet, ik wou het goed maken met je
ijsje?
maar ben je dan nog boos op mij?quote:Op maandag 18 februari 2008 15:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee niet gelezen(nog niet)
nee laat maar, intermezzo is nog niet open
hier ook.quote:
pff gelukkig maar!quote:Op maandag 18 februari 2008 16:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier ook.
en is iemand op idee gekomen om de lege drop pot met schuimpjes te vullen ....
1 dag, en nu alweer BIJNA leegtssss
maar dracu, is je vergeven
zelfs de 2de lijns meldingen vallen weg hierquote:
ik zal het proberen maar ik beloof niksquote:Op maandag 18 februari 2008 16:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zelfs de 2de lijns meldingen vallen weg hier
weer een zinvol dagje gehad.
en o ja, help me er aan te herinneren dat ik niet meer ga rennen in het weekend bij de scouting
5 min gerend ofzo (met +- 20 kinderen achter me aan) en nu gewoon spierpijn in mn benen
Ja, zo'n boerenfestival idd... Maar wel supergezelligquote:Op maandag 18 februari 2008 15:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo'n boerenfestival toch? (dat bedoel ik niet negatief trouwens)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |