* Seventees is al vrijquote:Op maandag 18 februari 2008 15:39 schreef draculettetje het volgende:
maar ik geloof dat jullie daadwerkelijk allemaal aan het werk zijn?!
Vandaag niet gezien. (Vrij, ziek, druk. Kan veel redenen hebben)quote:Op maandag 18 februari 2008 15:48 schreef draculettetje het volgende:
hebben we eigenlijk al iets van bellerophon gehoord?
Die je moeder opmerkingen komen alleen zo VOOR de middag vooral naar vorenquote:Op maandag 18 februari 2008 16:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja, zo'n boerenfestival idd... Maar wel supergezellig
En ja, ik weet dat m'n moeder supergezellig is![]()
Precies, na de middag komen ze vooral van achteren!quote:Op maandag 18 februari 2008 16:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die je moeder opmerkingen komen alleen zo VOOR de middag vooral naar voren
Maar goed...ze zal ook wel supergezellig zijn
Vast nietquote:Op maandag 18 februari 2008 15:50 schreef speciwacy het volgende:
[..]
ik hoop stiekum dat hij niet terug komt.. hij heeft iets tegen mij ...en tegen mijn spelling...
Stond een krat Palm hier, maar dat heeft m'n vriend meegenomen naar een fuif. Nu is het opquote:Op maandag 18 februari 2008 16:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kom je nog ff bier brengen vanavond?
Naja, Palm hou ik toch niet zo vanquote:Op maandag 18 februari 2008 16:37 schreef Seventees het volgende:
[..]
Stond een krat Palm hier, maar dat heeft m'n vriend meegenomen naar een fuif. Nu is het op
+1 Scherpquote:Op maandag 18 februari 2008 16:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Precies, na de middag komen ze vooral van achteren!
Het is niet goed met die poot van jequote:Op maandag 18 februari 2008 16:41 schreef draculettetje het volgende:
deog sgele tot morgen
ik ga jullie ook even met rust laten, moet naar mn pootje luisteren! en heb de laptop boven staan, kan alleen echt de trap niet meer op.....
Tot morgen!quote:Op maandag 18 februari 2008 16:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
+1 Scherp
Ik ben naar huis mensen!Tot morgen! Fijne avond
Eigenlijk de vraag die ik net wilde stellenquote:Op maandag 18 februari 2008 16:43 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het is niet goed met die poot van je
Zit er wel enige verbetering in?
Met mijn poot gaat t ook niet zo goed, sinds ik ben wezen snowboardenquote:Op maandag 18 februari 2008 16:43 schreef Seventees het volgende:
[..]
Tot (eventueel) morgen!quote:
Ik had hier van de week 5 zakken snoep in 2 potten gestopt, 3 dagen leegquote:Op maandag 18 februari 2008 16:55 schreef Crazy-M het volgende:
16:55, geen nieuwe storingen meer.
Snoep pot die vanmorgen vol was: Nu leeg(zak van een kilo schuimpjes is er in gegaan (en er dus ook weer uit)
storingen de hele dag weggewerkt, kortom: Tijd om richting huis aan te gaan
quote:Op maandag 18 februari 2008 17:21 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben niet ontslagen [afbeelding]
Kijk dat is goed nieuws!quote:
ging niet helemaal goed na de hydro vandaag, zakte er gewoon door heen, dus meneer de fysio heeft mn krukken aan moeten geven!quote:Op maandag 18 februari 2008 16:43 schreef Seventees het volgende:
[..]
toch niet helemaal goed gegaan? vertel?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Met mijn poot gaat t ook niet zo goed, sinds ik ben wezen snowboarden
naja, komt wel weer goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |