Kijk dat is goed nieuws!quote:
ging niet helemaal goed na de hydro vandaag, zakte er gewoon door heen, dus meneer de fysio heeft mn krukken aan moeten geven!quote:Op maandag 18 februari 2008 16:43 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het is niet goed met die poot van je
Zit er wel enige verbetering in?
toch niet helemaal goed gegaan? vertel?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Met mijn poot gaat t ook niet zo goed, sinds ik ben wezen snowboarden
naja, komt wel weer goed
ai dat klinkt niet best succes!quote:Op maandag 18 februari 2008 17:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kijk dat is goed nieuws!
Ik kan nu met mijn hond naar de dierenartspokkezooi.... Overal bloed in de kamer
Ah joh, stel je niet zo aan zegquote:Op maandag 18 februari 2008 21:24 schreef lynda het volgende:
* lynda denkt aan school morgenmiddag en begint spontaan alweer te gapen
En ik moet 8 hele en één half uur werken.quote:
Ik ben student jaquote:Op maandag 18 februari 2008 21:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En ik moet 8 hele en één half uur werken.
Hoor je mij klagen?
Nee, nu nog niet, dat doe ik morgen pas![]()
same herequote:
Mogguh man, hmm minder... Hopelijk word je niet ziekquote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
same here
en verkouden aan het worden (alweer of nog steeds .....)
ach verkoudheid houdt mij niet tegen van werken. Ben in hele carriere + schoolcarriere pas 2 keer ziek naar huis gegaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh man, hmm minder... Hopelijk word je niet ziek
Haha dat is toch wel een mooi gemiddelde, zijn volgens mij maar weinig mensen die je dat na doen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach verkoudheid houdt mij niet tegen van werken. Ben in hele carriere + schoolcarriere pas 2 keer ziek naar huis gegaan.
basisschool dat ik ziek was, liep ik smorgens alles over te geven, ik ging terug naar bed en smiddags weer naar school.
En 1 keer op de mbo, had geen stem meer over, zware verkoudheid, ben ik als ware door klas naar huis gestuurd omdat het gewoon niet ging met stem
En of!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:53 schreef WhiteLightning het volgende:
slapen roelz!11EINZ ZWEI POLIZEI!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |