iek kan het fet wel findenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:00 schreef Sgele het volgende:
Is het ff rustig...die gast kan dit nooit vinden zo snel...
jij leeft ervoor heh ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:59 schreef Sm0keZ het volgende:
fipo
Spacekeek?quote:
Jajaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:01 schreef draculettetje het volgende:
kee hier zijn jullie
Je bedoel mij? ik zij dat ik benieuwd was naar DX10.. en dat ik daarom ff vista heb gehad!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:01 schreef saban het volgende:
Wat is nou 'de grote voordeel' van DX 10.x t.o.v. 9.x ?
waarmee ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Pfff. Ik zit nog steeds te klooien.
belichtingquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:01 schreef saban het volgende:
Wat is nou 'de grote voordeel' van DX 10.x t.o.v. 9.x ?
Heb het vage vermoeden dat het over mij gaat...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:00 schreef Sgele het volgende:
Is het ff rustig...die gast kan dit nooit vinden zo snel...
En hoeveel % van de gebruikers heeft zoveel kennis? Waarschijnlijk is het jou hobby of werk.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
Terug komend op vorig topic:
ehm op 256mb draait vista nog wel. Ligt puur aan de gebruiker.
Windows xp pro op 112 mb werkgeheugen: Werkt(eigen ervaring)
als je in vista wat grafische shit uitzet kun je het makkelijk op 256 gaan draaien. 512 is minimaal met grafische shit aan. Vista vraagt bij mij in elk geval echt niet veel van het geheugen met alles standaard aan. mn xp bak loopt slomer dan vistaMaar ligt puur aan de gebruikers.
Zolang de gebruikers denken van hey, nieuw besturingssysteem gelijk installeren op mijn oude bak ... dan jah, werkt het niet
Applicaties falen bijna nooit in 1 keer, is altijd een handeling van de gebruiker waardoor iets niet meer werkt
Nee, algemeen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:02 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Je bedoel mij? ik zij dat ik benieuwd was naar DX10.. en dat ik daarom ff vista heb gehad!
McDonaldsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:04 schreef draculettetje het volgende:
weet je he, we zitten hier nu plannen te maken om naar de burger king te gaan, we weten alleen niet welke de dichtsbijzijnde is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |