nou je moet jezelf eens horen op teamspeakquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik een kakker?! *spuugt koffie over 2 monitoren*
Post ik nog niet agressief genoeg, toch maar beter mijn best doen...
Ik moet wel veel zuipen, anders verveel ik me dood daaro
F5 sletquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:37 schreef WhiteLightning het volgende:
fipo! hah
[..]
nou je moet jezelf eens horen op teamspeak![]()
![]()
![]()
zo'n hete aardappelhapper die roept...quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:37 schreef WhiteLightning het volgende:
fipo! hah
[..]
![]()
![]()
doei doei dracu!quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
wel gezellig de volgende is er ook al en daar moet ik ff mee kletsen spreek jullie later
of "Zeg uilskuikens, we rushen de schavuiten wel over links"quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
zo'n hete aardappelhapper die roept...
"nee man lul..flanken overrrrr rrrechts!"
Een vrolijke boel dusquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of "Zeg uilskuikens, we rushen de schavuiten wel over links"
Doei doei, tot straks!quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
wel gezellig de volgende is er ook al en daar moet ik ff mee kletsen spreek jullie later
quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of "Zeg uilskuikens, we rushen de schavuiten wel over links"
Doe ik eens mijn best niet te schelden, denken ze dat ik een kakker ben...quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:37 schreef WhiteLightning het volgende:
fipo! hah
[..]
![]()
![]()
En bedankt he! Zal nog eens vragen of je langskomt op teamspeakquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
vuile schobbejak
Het lucht wel op he! Als je zoiets doet terwijl je aan het gamen bentquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En bedankt he! Zal nog eens vragen of je langskomt op teamspeak
Bij deze, gisteren lekker gescholden, vandaag dus weer doorgaan!
haha, zal wel ff kijjken vanavondquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En bedankt he! Zal nog eens vragen of je langskomt op teamspeak
Bij deze, gisteren lekker gescholden, vandaag dus weer doorgaan!
Ik schijn er goed in te zijn hahahaquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het lucht wel op he! Als je zoiets doet terwijl je aan het gamen bent
Bwah die moeten zich niet aanstellenquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik schijn er goed in te zijn hahaha
Alleen zo jammer van de mensen die het allemaal moeten aanhoren zeg maar,
die worden daar niet vrolijker van
sgoed man!quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, zal wel ff kijjken vanavond
Dat vind ik ook!quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwah die moeten zich niet aanstellen
Hahaha ach jahquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat vind ik ook!
Maar heef ze wel een beetje gelijk zeg maar,
2 uur naar iemand luisteren die alleen maar aan het schelden is lijkt me ook niet alles
nou zegquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
collega komt als het d'r lukt de ochtend op kantoor werken, ben dus minder op fok denk ik
ja dat vind ik nou ook. ik kan er best verschrikkelijke ziektes uitgooien zeg maar.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik schijn er goed in te zijn hahaha
Alleen zo jammer van de mensen die het allemaal moeten aanhoren zeg maar,
die worden daar niet vrolijker van
Opgaan in een spel noemen ze datquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat vind ik nou ook. ik kan er best verschrikkelijke ziektes uitgooien zeg maar.
niet dat ik er trots op ben ofzo, maar tis ook vervelend om je mond te houden
Ik noem het gewoon "niet tegen je verlies kunnen"quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Opgaan in een spel noemen ze dat
Heb jij geen mic thuis dan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha ach jahHet is maar waar men zich aan kan ergeren, man als ik bezig ben kan ik ook de hele boel bij elkaar schelden
Dat is zo 1980quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
collega komt als het d'r lukt de ochtend op kantoor werken, ben dus minder op fok denk ik
had ik toch al gezegd, dat ik daar niet tegen kanquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik noem het gewoon "niet tegen je verlies kunnen"
Jawuhl, in mijn cam en een headsetquote:
Ik had het meer over mezelf, dus geen flame, maar jij kan idd ook niet tegen je verlies.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
had ik toch al gezegd, dat ik daar niet tegen kan
Kom eens langs op Teamspeak zou ik zeggenquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jawuhl, in mijn cam en een headset
Heuh!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
Meneer zaagmans is weer langsgeweest!
[ afbeelding ]
Ja moet ik ook is doen eigenlijkquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kom eens langs op Teamspeak zou ik zeggen
ja je moet toch een uitlaat klep hebben heh ?quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik had het meer over mezelf, dus geen flame, maar jij kan idd ook niet tegen je verlies.
Opzich vind ik het geen slechte eigenschap, want je wil zo snel mogelijk beter wordenhahahaha
Teamspeak is gewoon relaxt, sommige spelen CSS, sommige Deltaforce, maar de meeste COD4quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja moet ik ook is doen eigenlijkEn dan met CoD4?
Ik probeer ook steeds minder ALT in te drukken als ik aan het schelden ben hahaha.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je moet toch een uitlaat klep hebben heh ?
gelukkig staat TS op mn ALT toets, en niet automatisch , dus jullie missen 80% hahaha
idd , kan ik je ook eens een keer uitmaken als:quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja moet ik ook is doen eigenlijkEn dan met CoD4?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd , kan ik je ook eens een keer uitmaken als:WhahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Serieus ik weet nu al dat ik dan ontzettend wordt ingemaakt met COD4quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Teamspeak is gewoon relaxt, sommige spelen CSS, sommige Deltaforce, maar de meeste COD4
als ik scheld , sla ik met mn muis zo hard mogelijk op de tafel. denk totaal niet aan alt dan hahaquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik probeer ook steeds minder ALT in te drukken als ik aan het schelden ben hahaha.
Doe je het trouwens knap, 80% van het schelden geen alt gebruiken... toch automatisma
Maakt niets uit, wij zijn een fun "clan", er zitten genoeg mensen bij die er totaal geen moer van kunnenquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus ik weet nu al dat ik dan ontzettend wordt ingemaakt met COD4
Ik heb Action Quake 2 en CS wel een hele tijd online gespeeld, was echt geweldigquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maakt niets uit, wij zijn een fun "clan", er zitten genoeg mensen bij die er totaal geen moer van kunnen
maar het gewoon leuk vinden.
dat zijn geen mensen , maar bots. verliezen kan gewoon niet leuk zijn hahaquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maakt niets uit, wij zijn een fun "clan", er zitten genoeg mensen bij die er totaal geen moer van kunnen
maar het gewoon leuk vinden.
Aha, dat vind ik erg zonde van mijn dure muisje hahahaquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als ik scheld , sla ik met mn muis zo hard mogelijk op de tafel. denk totaal niet aan alt dan haha
Ik snap die mensen ook niet hoor, ik speel gvd om te winnenquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat zijn geen mensen , maar bots. verliezen kan gewoon niet leuk zijn haha
hoe worden die opgeladen ?quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aha, dat vind ik erg zonde van mijn dure muisje hahaha
Wat vinden jullie van dit toetsenbord + muisje? (met de bedoeling te gebruiken voor een media centre, oja, en niet kijken naar de prijs)
Als je op alles slaat wanneer je verliest dan kan ik mij voorstellen dat de verf los laatquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
mja gelukkig is het voor je media pc, want die toetsen voor game is zwaar kut. de verf laat los haha.
heb ik bij mn eclipse, en g15. maja kan ook aan mij liggen
en niet te vergeten het bier wat ik eroverheen mieterquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als je op alles slaat wanneer je verliest dan kan ik mij voorstellen dat de verf los laat
Gaat goed hoorquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:53 schreef draculettetje het volgende:
zo weer 2 mappen af, hoe gaat het bij jullie?
Hier zo theepauze en ik heb honger!
Haha ook dat natuurlijkquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en niet te vergeten het bier wat ik eroverheen mieter
Goed hoor, nog een beetje voorzichtig maar het gaat goedquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan is het goed,
hoest verder bij jou?
joh das minder ja!quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:02 schreef tripack het volgende:
goedemorge iedereen
phoe een dag met rugklachten zitten is niet fijn
Dat vond ik ook! Wel lekker klein, blauwtand, en licht in het toetsenbord, net wat ik zoek!quote:
Mijn G15 laat geen verf los ofzo? je moet je toetsenbord ook niet swaffelen hequote:Op woensdag 27 februari 2008 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
mja gelukkig is het voor je media pc, want die toetsen voor game is zwaar kut. de verf laat los haha.
heb ik bij mn eclipse, en g15. maja kan ook aan mij liggen
jahwel, mijn vriendinquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
joh das minder ja!
geen leuke vrouwen in de buurt die even een massage kunnen geven ?
geloof me. de verf laat los.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn G15 laat geen verf los ofzo? je moet je toetsenbord ook niet swaffelen he
Tjah ik zoek ook een nieuw toetsenbord, had al wel wat leuks voorbij zien komenquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat vond ik ook! Wel lekker klein, blauwtand, en licht in het toetsenbord, net wat ik zoek!
Ik zoek alleen wel een andere prijsklasse, dat dan weer wel
Die onderste.. zou je die ook voor een desktop gewoon kunnen gebruiken of denk jij van; "Nah"quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vind de onderste wel stoer moet ik zeggen.
ik moet ook s zon media centre kopen
Dat eerste zetje had ik ook gezien, maar vond deze wat leuker:quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah ik zoek ook een nieuw toetsenbord, had al wel wat leuks voorbij zien komen
Logitech Cordless Desktop Wave
[ afbeelding ]
Microsoft Wireless Entertainment Desktop 7000
[ afbeelding ]
Wat heb je gedaan dan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:22 schreef BloodyLotte het volgende:
Liefjes.
Ik heb een hersenschudding.
joh! gaat het een beetje ? en hoe komt dat zo ?quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:22 schreef BloodyLotte het volgende:
Liefjes.
hoe heb je dat nou weer gedaan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:22 schreef BloodyLotte het volgende:
Liefjes.
Volgens mij valt dit samen met dat gevoel wat jij vaak hebt in de vroege morgen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou ik ben dus gisteravond in de kroeg zomaar flauwgevallen. En toen viel ik met mn hoofd op een trapje, gat in mn hoofd ook enzo. Overal bloed, overgeven. En toen gingen ze in het ziekenhuis me dichtplakken.
I know, maar ik heb een hekel aan dradenquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
als je serieus wil gaan gamen moet je dus NOOIT draadloos kopen. als je dat niet wil doen, kan ik het je alleen maar aanbevelen
Auw, lekker...quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou ik ben dus gisteravond in de kroeg zomaar flauwgevallen. En toen viel ik met mn hoofd op een trapje, gat in mn hoofd ook enzo. Overal bloed, overgeven. En toen gingen ze in het ziekenhuis me dichtplakken.
Je Moeder ja! schmuckquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
I know, maar ik heb een hekel aan draden
Goed zoquote:
m'n hoofd, mn hoofd. nu kaastosti aan het eten. kijken of ik binnen kan houden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Auw, lekker...
Hoe is het nu dan?
Whehehequote:
missie geslaagdquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:32 schreef draculettetje het volgende:
ow en door je gelul over oreo heb ik ze gister nog gekocht ook!
jezus zeg. aardig kut voor je! mja je moet idd s je bloed laten testen enzo. wellicht kan het nog een keer gebeuren.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Tjah als je hypo's krijgt dan is dat heel goed mogelijk jaquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jezus zeg. aardig kut voor je! mja je moet idd s je bloed laten testen enzo. wellicht kan het nog een keer gebeuren.
jaha, maar wel een beetje klein, of bestaan er ook grotere verpakkingen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:33 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
missie geslaagd
vind je t lekker?
ja idd. je merkt het gewoon echtquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe![]()
![]()
Maar met draadloos dan ligt de reactie tijd toch veel lager?
rare gewaarwording idd!quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:35 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben dus nog nooit van mn leven flauwgevallen he. Dus ik voelde ineens iemand aan me rammelen. En ik zo denken "laaaat me slapen sukkel". En toen ogen open. "WTF? waar ben ik?!.... Oh ja, hier was ik. HUH WTF?!"
Voelt gek he?quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:35 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben dus nog nooit van mn leven flauwgevallen he. Dus ik voelde ineens iemand aan me rammelen. En ik zo denken "laaaat me slapen sukkel". En toen ogen open. "WTF? waar ben ik?!.... Oh ja, hier was ik. HUH WTF?!"
Speel nu al jaren draadloosquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd. je merkt het gewoon echt
Lijkt me een goed plan jaquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:38 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja heel vaag!
Nou ja, heb ik dat ook eens meegemaakt. Over een paar dagen maar eens langs de dokter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |