Dat mag ik toch wel hopen jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Uiteindelijk hopen we zelf ooit ook zo'n leeftijd te bereiken
Ik had WL wat jonger verwachtquote:Jij had trouwens gekeken naar leeftijden, maar wat jij dan verwacht?
Ik ben Beller zijn wel benieuwd dat je dacht voordat je dat zag hahaha
En dan moet er dus een wellus/nietus discussie onstaan om uiteindelijk het gelijk te krijgen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:46 schreef saban het volgende:
[..]
Dus ik kan geen mening hebben uit mijn gevoel tegenover ouderen. Pfff
Dat was namelijk WL zijn beargumentatie.
Welke leeftijd had je mij dan gegeven?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:49 schreef Sgele het volgende:
[quote]
Jij had trouwens gekeken naar leeftijden, maar wat jij dan verwacht?
Ik ben Beller zijn wel benieuwd dat je dacht voordat je dat zag hahaha
[quote]
Ik had WL wat jonger verwachten Beller geen 23 in ieder geval.... Ik heb niet meegekregen hoe oud jij bent, maar ongeveer mijn leeftijd dacht ik
Kappeh nah!quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan moet er dus een wellus/nietus discussie onstaan om uiteindelijk het gelijk te krijgen?
Nou...ze hadden het over ouderen in het OV? ..quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Welke leeftijd had je mij dan gegeven?
Ik verbaas mij er gewoon overquote:
Ongekendquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou...ze hadden het over ouderen in het OV? ..![]()
Nee ook ongeveer een jaar of 27/28
Zo dacht ik in het begin ook! Beller ouder, WL jonger...quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik had WL wat jonger verwachten Beller geen 23 in ieder geval.... Ik heb niet meegekregen hoe oud jij bent, maar ongeveer mijn leeftijd dacht ik
Mja was ik gelukkig niet de enigequote:Op donderdag 21 februari 2008 11:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo dacht ik in het begin ook! Beller ouder, WL jonger...
Ik kom uit "82.
hahaha ik typ tegenwoordig op onze COD4 server "vrede op aarde" terwijl ikquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:50 schreef tripack het volgende:yeej nu weer over leuke dingen kletsen
![]()
spread the love
Nee inderdaad!quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja was ik gelukkig niet de enige
Zegt een dame die om 12 uur uit haar nest komt rollenquote:
ik heb het idee topsport te hebben geleverd, of het de nasleep van maandag is weet ik niet maar ik ben kapot en heb idd minder gedaanquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig maar, hoe is het gegaan trouwens?
Haha nee zo oud ben ik nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo dacht ik in het begin ook! Beller ouder, WL jonger...
Ik kom uit "82.
Mensen komen en gaan he... de harde kern blijftquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee inderdaad!
Wel jammer dat er zoveel mensen weg zijn uit dit topic.
Als je zo die plaatjes in de OP bekijkt, zijn er niet erg veel meer actief.
Acht uur vanochtend ook goedquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zegt een dame die om 12 uur uit haar nest komt rollen
Vanmiddag maar even rusten dan? Zal je lichaam wel goed doenquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb het idee topsport te hebben geleverd, of het de nasleep van maandag is weet ik niet maar ik ben kapot en heb idd minder gedaan
Je weet het maar nooit met jou de laatste tijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |