Jawuhl, in mijn cam en een headsetquote:
Ik had het meer over mezelf, dus geen flame, maar jij kan idd ook niet tegen je verlies.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
had ik toch al gezegd, dat ik daar niet tegen kan
Kom eens langs op Teamspeak zou ik zeggenquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jawuhl, in mijn cam en een headset
Heuh!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
Meneer zaagmans is weer langsgeweest!
[ afbeelding ]
Ja moet ik ook is doen eigenlijkquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kom eens langs op Teamspeak zou ik zeggen
ja je moet toch een uitlaat klep hebben heh ?quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik had het meer over mezelf, dus geen flame, maar jij kan idd ook niet tegen je verlies.
Opzich vind ik het geen slechte eigenschap, want je wil zo snel mogelijk beter wordenhahahaha
Teamspeak is gewoon relaxt, sommige spelen CSS, sommige Deltaforce, maar de meeste COD4quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja moet ik ook is doen eigenlijkEn dan met CoD4?
Ik probeer ook steeds minder ALT in te drukken als ik aan het schelden ben hahaha.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je moet toch een uitlaat klep hebben heh ?
gelukkig staat TS op mn ALT toets, en niet automatisch , dus jullie missen 80% hahaha
idd , kan ik je ook eens een keer uitmaken als:quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja moet ik ook is doen eigenlijkEn dan met CoD4?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd , kan ik je ook eens een keer uitmaken als:WhahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Serieus ik weet nu al dat ik dan ontzettend wordt ingemaakt met COD4quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Teamspeak is gewoon relaxt, sommige spelen CSS, sommige Deltaforce, maar de meeste COD4
als ik scheld , sla ik met mn muis zo hard mogelijk op de tafel. denk totaal niet aan alt dan hahaquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik probeer ook steeds minder ALT in te drukken als ik aan het schelden ben hahaha.
Doe je het trouwens knap, 80% van het schelden geen alt gebruiken... toch automatisma
Maakt niets uit, wij zijn een fun "clan", er zitten genoeg mensen bij die er totaal geen moer van kunnenquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus ik weet nu al dat ik dan ontzettend wordt ingemaakt met COD4
Ik heb Action Quake 2 en CS wel een hele tijd online gespeeld, was echt geweldigquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maakt niets uit, wij zijn een fun "clan", er zitten genoeg mensen bij die er totaal geen moer van kunnen
maar het gewoon leuk vinden.
dat zijn geen mensen , maar bots. verliezen kan gewoon niet leuk zijn hahaquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maakt niets uit, wij zijn een fun "clan", er zitten genoeg mensen bij die er totaal geen moer van kunnen
maar het gewoon leuk vinden.
Aha, dat vind ik erg zonde van mijn dure muisje hahahaquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als ik scheld , sla ik met mn muis zo hard mogelijk op de tafel. denk totaal niet aan alt dan haha
Ik snap die mensen ook niet hoor, ik speel gvd om te winnenquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat zijn geen mensen , maar bots. verliezen kan gewoon niet leuk zijn haha
hoe worden die opgeladen ?quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aha, dat vind ik erg zonde van mijn dure muisje hahaha
Wat vinden jullie van dit toetsenbord + muisje? (met de bedoeling te gebruiken voor een media centre, oja, en niet kijken naar de prijs)
Als je op alles slaat wanneer je verliest dan kan ik mij voorstellen dat de verf los laatquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
mja gelukkig is het voor je media pc, want die toetsen voor game is zwaar kut. de verf laat los haha.
heb ik bij mn eclipse, en g15. maja kan ook aan mij liggen
en niet te vergeten het bier wat ik eroverheen mieterquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als je op alles slaat wanneer je verliest dan kan ik mij voorstellen dat de verf los laat
Gaat goed hoorquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:53 schreef draculettetje het volgende:
zo weer 2 mappen af, hoe gaat het bij jullie?
Hier zo theepauze en ik heb honger!
Haha ook dat natuurlijkquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en niet te vergeten het bier wat ik eroverheen mieter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |