hoe laat moet je beginnen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:24 schreef lynda het volgende:
Maar geen idee dus wat voor feest, iets ergens in de stad
De vrouwen hier zijn lief?quote:
in vrouwen ha haquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:31 schreef Bellerophon het volgende:
Flauwe opmerking...
Ik heb er zin in!
Je moeder, da's m'n vriendin!quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:31 schreef Bellerophon het volgende:
Flauwe opmerking...
Ik heb er zin in! Moet alleen morgen eerst nog even werken en dan ben ik weer bij mijn vriendin
ja, hij begint normaal om half 8, eigenlijk al de hele week om half 6quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:29 schreef lynda het volgende:
Tot half 12 nog? Maakt ook lekker veel uren
Vriend moet volgende week ook onwijs veel uren werken ben ik het niet mee eens
En ik begin rond 12 uur, ff kijken hoe druk het is anders belt me baas rond 10 uur nog
Pff lekker druk dus ook! Ook altijd leuk die deadlines waarbij er vervolgens een hoop overgewerkt moet wordenquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja, hij begint normaal om half 8, eigenlijk al de hele week om half 6
gister ook doorgegaan tot half tien
maandag viel mee tot 18.oo (ipv half 6)
en dinsdag ook zoiets....
morgen ochtend moet het klaar zijn.....
Dan heb je geen smaakquote:
ach ja ben het inmiddels wel gewend!quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Pff lekker druk dus ook! Ook altijd leuk die deadlines waarbij er vervolgens een hoop overgewerkt moet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |