HOEWELP! OSO!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:02 schreef WhiteLightning het volgende:
aargh druk , help! ayuto
Er ontbreekt iets...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is it a bird, is it a plane, no its penisman
[ afbeelding ]
Sorry manquote:
vrouwen zijn ook niet graag tevreden zegquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:06 schreef Seventees het volgende:
[..]
Er ontbreekt iets...
A! Penis op voorhoofd
Hahahaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vrouwen zijn ook niet graag tevreden zeg
Goed bezig ik vandaagquote:
Nog 3 kwartierquote:
Juist jaquote:
Gast, dat is lang geledenquote:
-111, heel erg flauwquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, die heeft geen Punani Punica
En hoe was het nou allemaal?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:31 schreef draculettetje het volgende:
en ik ben weer thuis
ben een hoop gezoend en uitgezwaaid!
Vorige week bij de super nog gezien die prul..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, dat is lang geledenBestaat die meuk nog
Wauwquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vorige week bij de super nog gezien die prul..
in de auto ff wat tranen, maar aan de andere kant kan ik het voor mezelf ook eindelijk goed afsluitenquote:
dat het nog bestaatquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vorige week bij de super nog gezien die prul..
Dat is ook logisch en menselijk, maar je hebt nu wel het gevoel van; "Het is mooi geweest"?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
in de auto ff wat tranen, maar aan de andere kant kan ik het voor mezelf ook eindelijk goed afsluiten
maar ik zal ze wel echt enorm gaan missen
in de zin van dat er al ruim 2 jaar tegen aan hik welquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is ook logisch en menselijk, maar je hebt nu wel het gevoel van; "Het is mooi geweest"?
Komt goed draakjequote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
in de zin van dat er al ruim 2 jaar tegen aan hik wel
in mijn hart nooit en daar ga ik weer
Draakje! Alles komt goed!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
in de zin van dat er al ruim 2 jaar tegen aan hik wel
in mijn hart nooit en daar ga ik weer
Wij zeggen wel heel vaak hetzelfde hequote:
Na het weekend geloof je er al meer inquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik geloof er op dit moment echt niks van
Ja zeg dat welquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wij zeggen wel heel vaak hetzelfde he
Snap ik ,maar weet je wat het is. Het is onmacht, dit is iets wat je niet hebt kunnen voorkomen of kunnen zien aankomen. Je kan er nu het beste van maken of je er tegen blijven verzetten, ik zou voor de eerste optie gaanquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:41 schreef draculettetje het volgende:
maar ik wil dit eigenlijk ook gewoon niet, simpel zat
en om nou die poot van me de schuld te geven gaat te ver
maar daar kotm het uiteindelijk wel door
doe ik ook wel hoor, maar dat betekend niet dat het niet zeer doetquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Snap ik ,maar weet je wat het is. Het is onmacht, dit is iets wat je niet hebt kunnen voorkomen of kunnen zien aankomen. Je kan er nu het beste van maken of je er tegen blijven verzetten, ik zou voor de eerste optie gaan
Maar dat is toch fijn, betekend dat je het daar naar je zin hebt gehad. Dat je het fijn vondquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doe ik ook wel hoor, maar dat betekend niet dat het niet zeer doet
jij ook dankquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:45 schreef lynda het volgende:
* lynda doet ff vanaf school eenaan draakje geven!
en daar kan je best naar van worden!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:47 schreef lynda het volgende:
Sorry dit moet ik gewoon ff kwijt.. er zit een hoofddoek naast me in de bieb en heeft dr muziek aan..
a) dat mag al niet, nooit van koptelefoon gehoord?.. Muziek mag alleen in de lounge normaal aan..
b) het is hoofddoekjes muziek en dus echt de sjalalala gammele gammele muziek...
Mag ik dr slaan? Verkoop ik dr vanavond wel op het werk![]()
![]()
Je verzoekt ze vriendelijk om die muziek af te zetten. Wat is het probleem? Als ze daar niet tegen kan...is dat haar probleem...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:47 schreef lynda het volgende:
Sorry dit moet ik gewoon ff kwijt.. er zit een hoofddoek naast me in de bieb en heeft dr muziek aan..
a) dat mag al niet, nooit van koptelefoon gehoord?.. Muziek mag alleen in de lounge normaal aan..
b) het is hoofddoekjes muziek en dus echt de sjalalala gammele gammele muziek...
Mag ik dr slaan? Verkoop ik dr vanavond wel op het werk![]()
![]()
ja dat is ook zeker zoquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar dat is toch fijn, betekend dat je het daar naar je zin hebt gehad. Dat je het fijn vond
Sorry moest weer even werken enzoquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij ook dank
en sgele natuurlijk ook!
Is al drie keer gevraagdquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je verzoekt ze vriendelijk om die muziek af te zetten. Wat is het probleem? Als ze daar niet tegen kan...is dat haar probleem...
ja ik kan jullie ook niet gaan missen hoor!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sorry moest weer even werken enzoMaar als je Beller z'n raad opvolgt..en hier af en toe even komt kijken en de boel laat gaan, moet het goed komen
![]()
Slaan Lynda, maar wel zo dat het nog te herstellen isquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:49 schreef lynda het volgende:
[..]
Is al drie keer gevraagd![]()
Ik ga dr gewoon verkopen op de zaak vanavond
Doe je ook niet hoorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja ik kan jullie ook niet gaan missen hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |